Návrh Školení

Úvod

ServiceNow na první pohled

    Software jako produkt ServiceNow zásobník Tabulky a záznamy

Příprava vývojového prostředí

    Nastavení serverového systému MID

Seznamy, formuláře a základy uživatelského rozhraní

    Práce s filtry a hledáním Úprava seznamů a formulářů

Přizpůsobení, tabulky a pole

    Prozkoumání zásad uživatelského rozhraní a akcí uživatelského rozhraní Porozumění obchodním pravidlům, skriptům a zásadám dat Vytvoření vývojového diagramu Použití tabulek Práce s poli a typy polí Vytváření a odstraňování tabulek Vytvoření aplikace

Správa uživatelů

    Vytváření a úprava uživatelů, skupin a rolí Konfigurace LDAP a integrace jednotného přihlášení Vydávání se za uživatele

Konfigurace v ServiceNow

    Skriptování v ServiceNow Konfigurace zásad uživatelského rozhraní, akce uživatelského rozhraní, klientských skriptů a obchodních zásad Vytváření a spouštění událostí Vytváření a spouštění e-mailových upozornění Řízení přístupu pomocí ACL Vytváření smlouvy SLA Vytváření pracovního postupu

Správa systému

    Vytváření a úpravy řídicích panelů Vytváření a sestavování sestav Práce s katalogy Metody odstraňování problémů

Shrnutí a závěr

Požadavky

  • Pochopení principů ITIL

Publikum

  • Správci systému
 14 hodiny

Počet účastníků



Price per participant

Reference (4)

Související kurzy

ServiceNow for Developers

35 hodiny

ServiceNow Application Portfolio Management (APM)

28 hodiny

ServiceNow Discovery Fundamentals

28 hodiny

ServiceNow HR Service Delivery (HRSD)

14 hodiny

ServiceNow for End Users

7 hodiny

AppDynamics

14 hodiny

Application Performance Management (APM) - Focused on the Dynatrace® Software Product

21 hodiny

Sentry Application Monitoring

14 hodiny

Application Performance Management (APM) with New Relic

28 hodiny

New Relic: Optimizing Cloud Performance

35 hodiny

Splunk SignalFX for Infrastructure Monitoring

14 hodiny

Související kategorie