Návrh Školení
Úvod
Co je to designový vzor
Elementy popis vzoru
Vztah návrhových vzorů k jiným vzorům
Úvod do diagramu tříd UML
Úvod do pilířů objektově orientovaného programování (OOP)
Implementace principů SOLID a GRASP prostřednictvím návrhových vzorů
Stavební vzory
Stavitel
Abstraktní továrna
Tovární metoda
Prototyp
jedináček
Strukturální vzory
Adaptér
Dekoratér
Fasáda
Kompozitní
Most
Proxy
Pyl (muší váha)
Operační (funkční) vzory
Tlumočník
Iterátor
Řetězec odpovědnosti
Prostředník
Metoda šablony
Pozorovatel
Návštěvník
Memento
Příkaz
Stát
Strategie
Požadavky
Znalost základů objektově orientovaného programování v Ruby.
Reference (5)
Témata probíraná na školení a znalosti školitele o tématech.
Sajid Baloch - Eschbach GmbH
Kurz - Microservice Patterns: Migrating from a Monolithic to a Microservice Architecture with .Net
Machine Translated
Interaction and communication
Archie Dlamini - Vodacom SA
Kurz - JavaScript - Advanced Programming
I like the simple but informative example codes.
Yue Wang - DBS Bank Ltd
Kurz - Design Patterns
Good exercises
Hui Yi Neo - Titansoft Pte Ltd
Kurz - Object Oriented Design using Design Patterns
I liked the practical exercises for each design pattern introduced.