Návrh Školení
Úvod
Co je to designový vzor
Elementy popis vzoru
Vztah návrhových vzorů k jiným vzorům
Úvod do diagramu tříd UML
Úvod do pilířů objektově orientovaného programování (OOP)
Implementace principů SOLID a GRASP prostřednictvím návrhových vzorů
Stavební vzory
Stavitel
Abstraktní továrna
Tovární metoda
Prototyp
jedináček
Strukturální vzory
Adaptér
Dekoratér
Fasáda
Kompozitní
Most
zástupce (zmocněnec)
Pyl (muší váha)
Operační (funkční) vzory
Tlumočník
Iterátor
Řetězec odpovědnosti
Prostředník
Metoda šablony
Pozorovatel
Návštěvník
Memento
Příkaz
Stát
Strategie
Požadavky
Základy objektově orientovaného programování v Java.
Reference (5)
Že jsme získali komplexní přehled i o kontextu - například proč potřebujeme nějaké anotace a co znamenají. Líbila se mi praktická část školení – nutnost ručně spouštět příkazy a volat zbývající API
Alina - ACCENTURE SERVICES S.R.L
Kurz - Quarkus for Developers
Machine Translated
The extra information that was shared, the training was not straightforward groovy, which was nice.
Covenant - Vodacom
Kurz - Groovy Programming
the trainer can clearly explain the topic and can answer every question.
Hannah Mae Lubigan - Security Bank Corporation
Kurz - Advanced Spring Boot
Training style and trainer helps solve issues encountered during the exercises.
Carl Angelo Gonzales - Security Bank Corporation
Kurz - Spring Boot for Beginners
The breadth of the topis covered was quite a bit and the trainer tried to do justice to that.