Návrh Školení

  1. Úvod

    • Co je to designový vzor

    • Elementy popis vzoru

    • Vztah návrhových vzorů k jiným vzorům

    • Úvod do diagramu tříd UML

    • Úvod do pilířů objektově orientovaného programování (OOP)

    • Implementace principů SOLID a GRASP prostřednictvím návrhových vzorů

  2. Stavební vzory

    • Stavitel

    • Abstraktní továrna

    • Tovární metoda

    • Prototyp

    • jedináček

  3. Strukturální vzory

    • Adaptér

    • Dekoratér

    • Fasáda

    • Kompozitní

    • Most

    • zástupce (zmocněnec)

    • Pyl (muší váha)

  4. Operační (funkční) vzory

    • Tlumočník

    • Iterátor

    • Řetězec odpovědnosti

    • Prostředník

    • Metoda šablony

    • Pozorovatel

    • Návštěvník

    • Memento

    • Příkaz

    • Stát

    • Strategie

Požadavky

Základy objektově orientovaného programování v Java.

 14 hodiny

Počet účastníků


Price per participant

Reference (5)

Upcoming Courses

Související kategorie