Návrh Školení

Pojem

    Hodnota zlepšení Zlepšení a řízení Zlepšení a celková kontrola kvality (TQC) Systém zlepšování a návrhů Zlepšení a konkurence Procesně orientované řízení a řízení orientované na výsledky

Srovnání mezi Východem a Západem

    Zlepšení a inovace Zlepšení a měření

Zlepšení díky komplexní kontrole kvality

    Kontrola kvality – Řízení kvality lidí Metody kontroly kvality: Japonsko vs. Západ Soulad s PDCA cyklem Základní zlepšení

Praktický boj

    Zlepšení vedené manažerem Zlepšení zařízení Zlepšení vedené týmem Zlepšení vedené jednotlivcem

Řízení

    Mezifunkční řízení Zavádění politik Zavádění kvality Komplexní údržba výroby

Metody řešení problémů

    Problémy v managementu Kaizen aktivity a průmyslové vztahy Práce a management: Nepřátelé nebo spojenci Závazek vrcholového vedení

Změňte firemní kulturu

    Zákazník: Nejvyšší soudce kvality Dodavatelské vztahy Měnící se firemní kultura: Výzvy pro Západ.

případová analýza

 

  7 hodiny
 

Počet účastníků


Začátek

Konec


Dates are subject to availability and take place between 09:30 and 16:30.
Open Training Courses require 5+ participants.

Reference (2)

Související kurzy

Kanban Management Professional 1

  14 hodiny

The Kanban Method (TKP)

  7 hodiny

Související kategorie