Děkujeme za vaši dotaz! Jeden z našich pracovníků vás brzy kontaktuje.
Děkujeme za rezervaci! Jeden z našich pracovníků vás brzy kontaktuje.
Návrh Školení
Úvod do softwaru a vestavěných systémů elektrických vozidel (EV)
- Přehled architektury softwaru EV
- Klíčové komponenty vestavěných systémů v EVs
- Software specifické pro elektrickou mobilitu
Řídicí systémy pro elektrická vozidla
- Návrh softwaru pro řízení motorů a správu energie
- Integrace softwaru správy baterií (BMS)
- Monitoring a diagnostika pro zdravotní stav systému
Reálný časový zpracování a správa dat
- Implementace reálného časového získávání a zpracování dat
- Fúze dat z více senzorů
- Zajištění nízké latence řízení v dynamických prostředích
Autonomní jízda a integrace umělé inteligence (AI)
- Použití strojového učení pro vnímání a rozhodování
- Integrace algoritmů AI s vestavěnými systémy
- Testování a ověřování autonomních funkcí
Pokročilá software bezpečnost a dodržování předpisů
- Aplikace ISO 26262 pro funkční bezpečnost
- Zajištění kybernetické bezpečnosti v propojených systémech EV
- Vývoj tolerantií proti selhání software architektur
Laboratorní cvičení: Vytvoření základního řídicího systému EV
- Nastavení vestavěného softwarového prostředí
- Programování řídicích algoritmů pro operaci motoru
- Testování a ladění řídicího systému
Osborní postupy pro vývoj softwaru EV
- Udržování kvality a efektivity kódu
- Spolupráce v multidisciplinárních inženýrských týmech
- Dokumentování a testování software komponentů
Budoucí trendy a inovace v softwaru EV
- Nová generace AI pro plně autonomní elektrická vozidla
- Integrace s IoT a inteligentní infrastrukturou
- Prediktivní údržba pomocí AI řízené analýzy dat
Shrnutí a další kroky
Požadavky
- Zkušenosti s programováním vložených systémů
- znalost vývoje softwaru pro automobilovou průmyslovou větev
- pochopení reálného času a řídicích systémů
Cílová skupina
- Softwaroví vývojáři pracující na aplikacích pro elektrické vozy (EV)
- Inženýři vložených systémů v automobilové průmyslové větvi
- AI specialisté zaměření na autonomní technologie EV
14 hodiny