Děkujeme za vaši dotaz! Jeden z našich pracovníků vás brzy kontaktuje.
Děkujeme za rezervaci! Jeden z našich pracovníků vás brzy kontaktuje.
Návrh Školení
Vstup do elektrických pohonných řetězů
- Poznání architektur elektrických pohonných řetězů
- Porovnání konvenčních a elektrických pohonných řetězů
- Složky elektrických pohonných řetězů: motory, invertéry, převodníky
Bateriová chemie a technologie
- Typy baterií používaných v EVs: Li-ion, pevný stav, a další
- Chemie baterií a elektrochemické reakce
- Kapacita baterií, energetická hustota a analýza životnosti
Batterní systémy (BMS)
- Funkce a složky BMS
- Sledování baterií, vyvážení a bezpečnostní funkce
- Integrace BMS do pohonných řetězů elektrických vozidel
Efektivita a optimalizace pohonného systému
- Faktory ztráty energie a výpočty efektivity
- Techniky pro optimalizaci výkonu elektrických pohonných řetězů
- Obnovování energie prostřednictvím regenerativního zpomalení
Termodynamika baterií EV
- Strategie chlazení a ohреву balení baterií
- Prevence a řízení termálních výbuchů
- Vliv teploty na výkon baterií
Pokročilé konfigurace pohonného systému
- Celkově pohonem řízená vozidla (AWD) a nastavení s dvěma motory
- Hybridní elektrické pohonné systémy a rozšíření doby jízdy na baterii
- Elektrotechnika a strategie ovládání
Simulační a testovací techniky
- Simulace výkonu pohonného systému za různých podmínek
- Metody testování a diagnostiky baterií
- Vyhodnocení konfigurací pohonných systémů pro efektivitu
Skutečné aplikace a případové studie
- Případové studie úspěšných návrhů pohonných řetězů pro EVs
- Výzvy spojené s integrací pokročilých bateriových systémů
- Zkušenosti z aplikací v průmyslu
Souhrn a další kroky
Požadavky
- Požadavek na znalosti základních pojmů elektrotechniky
- Zkušenost s automobilovými systémy nebo technologií pohonu
- znalost principů úložiště energie
Cílová skupina
- Elektrotechnici specializující se na aplikace v automobilovém průmyslu
- Automotive technici zapojení do údržby elektrických vozidel
- Odborníci na energii, kteří pracují na integraci a řešeních baterií pro EV
14 hodiny