Návrh Školení

Modul 1

    Analýza nabídek osobních půjček Jaké informace nám musí zákazníci poskytnout? Jaké další informace by nám měli zákazníci poskytnout? Jak tyto informace analyzujeme, abychom ověřili jejich pravost?
CAMPARI jako mnemotechnická pomůcka pro analýzu nabídek osobních půjček Charakter: co víme o zákazníkovi – například jeho zkušenosti s bankou a předchozí úvěrová historie
  • Schopnost: odkud pocházejí splátky – jakou „volnou“ hotovost má zákazník na financování splácení úvěru?
  • Marže: jaká je správná úroková sazba pro půjčku – jedná se o „nájemné“, které požadujeme od zákazníka zaplatit za naše peníze, a bude odrážet přiměřenou míru rizika
  • Účel: proč chce zákazník úvěr – kupuje / financuje nákup, který je pro banku přijatelný a je pro tento typ nákupu vhodná doba splácení?
  • Částka: kolik si chce zákazník půjčit – podílí se něčím na kupních cenách nebo chce banka půjčit 100 %?
  • Splátka: jaký je splátkový kalendář – bude moci zákazník tyto splátky udržet po dobu trvání úvěru?
  • Pojištění: jaké zajištění (zajištění) bychom očekávali, že bude nabídnuto – jak snadné bude toto zajištění prefektovat a dát bance požadované „pojištění“?
  • Modul 2
  • Interakce mezi věřitelem a zákazníkem

    Porozumění chování Jak se naše chování vyvíjelo předchozími interakcemi (v rámci banky i mimo ni)? Jak se chování našich zákazníků vyvíjí také mnoha interakcemi Jak můžeme zajistit, že rozumíme chování zákazníků a co je důležité, aby oni rozuměli našemu…?

      Efektivní Communication Co rozumíme pod pojmem Efektivní Communication?
    Jak je efektivní Communication ovlivněna prvním dojmem?
  • Jak ovlivňují Effective Communication různé způsoby komunikace: osobní komunikace / zvuk / e-mail / atd.?
  • Budování (a udržování) vztahu Pochopení emoční inteligence při budování (a udržení) vztahu se zákazníky – a shodou okolností i s kolegy…
  • Použití Golemanových 5 kroků k emoční inteligenci v interakci se zákazníky Sebeuvědomění
  • Já Management
  • Motivace
  • Empatie
  • Sociální dovednosti
  • Úrovně vztahu – a jak jich dosahujeme
  • Bernský model komunikace – a jeho vazba na vztah
  • Techniky rozhovoru Získání správných informací
  • Kontrola správnosti těchto informací v diskuzích
  • Náročné nejasnosti (nebo informace, které se zdají být nesprávné)
  • Poptávka po alternativách / Nabízení alternativ
  • Techniky efektivního poslechu
  • Modul 3
  • Rozhodování Jak dojdeme ke správnému rozhodnutí? Vyvážení „pro“ a „proti“ Znovu analyzujte informace CAMPARI a poté…
  • Strukturování úvěru Nastavení úvěru tak, aby odpovídal optimálnímu „tvaru“ úvěru: Optimální pro banku
  • Optimální pro zákazníka
  • Vytvoření příslušných dokumentů a jejich podepsání před zálohou peněz…
  • Pojištění Jaké zabezpečení považuje banka za vhodné pro tento úvěr?

      Je banka připravena půjčovat nezajištěné? Proč ne…?
    Jaké zabezpečení musí zákazník nabídnout?
  • Jak banka zdokonaluje zabezpečení, aby zajistila, že bude dostatečně chráněna v případě nesplácení?
  • …a splácení! Nastavení vhodného monitorovacího procesu pro půjčku, abyste zajistili, že splácení bude vždy (co nejblíže) podle plánu
  • Jaké kroky musíme podniknout, pokud se splácení odchyluje od dohodnutého harmonogramu V jaké fázi se začínáme obávat…?
  • Modul 4
  • Sledování úvěrového portfolia Jaké pravidelné monitorovací procesy by měla mít banka v celém úvěrovém portfoliu? Jaké jsou signály včasného varování, které by banka měla hledat? V jaké fázi tyto varovné signály ve skutečnosti znamenají, že půjčka (půjčky!) jsou mimo provoz?
  • Interakce se zákazníky (revidováno) Jak banka komunikuje se zákazníkem nyní, když půjčka nefunguje tak, jak bylo dohodnuto (a očekáváno!)?
  • Jak se musí tento komunikační proces změnit od původní komunikace, kdy se projednávala půjčka?
  • Revidované techniky rozhovoru
  • Vyjednávací dovednosti Jaké kroky jsou nutné k „vyjednávání“ se zákazníkem, abyste získali nejlepší možné řešení – jak pro zákazníka, tak pro banku…?
  • Pochopení IVC (nenákladné hodnotné koncese) a WAP (pozice pěšky), které má banka k dispozici při dosažení dohody
  • Modul 5
  • Špatné a pochybné dluhy Jak banka rozhodne, že úvěr je nyní „špatný“? Jaké kroky jsou nyní nutné ve snaze dosáhnout splacení? Co se nyní změnilo s informacemi v původním hodnocení CAMPARI? Jaké je aktuální hodnocení CAMPARI? Jak se může banka poučit z předchozích hodnocení, která se při zpětném pohledu ukáží jako nesprávná?
  • Jak by měla banka přeplánovat úvěrovou smlouvu?
  • Kdy by si banka měla začít uvědomovat svou bezpečnost?

      Jaký právní prostředek má banka k tomu, aby „nutila“ zákazníka splácet…?
    (Volitelný) Modul 6
  • Součástí kurzu může být i analýza a rozhodování pro úvěrování malých podniků – pro živnostníky, společnosti a subjekty nezapsané v obchodním rejstříku
  • Včetně hodnocení tradičnějších zdrojů finančních informací prostřednictvím rozvah, výkazů zisků a ztrát a finančních prognóz
  •  21 hodiny

    Počet účastníků



    Price per participant

    Reference (2)

    Související kurzy

    Související kategorie