Návrh Školení

Ceny zboží / služeb

  • Zkoumání různých cenových strategií
  • Řízení cen v rámci životního cyklu produktu
  • Rozvíjení taktiky, která podporuje cenové cíle
  • Jak se vyhnout cenovým válkám?
  • Cena a zisk: nebezpečí diskontování
  • Přizpůsobení a manipulace s cenou. Způsoby, jak dosáhnout toho, aby se cena zdála nízká
  • Cenová flexibilita: klíčové faktory a způsoby kalkulace
  • Výběr správné cenové strategie pro vaše produkty a služby na místním trhu

Mezinárodní cenové strategie

  • Pochopení cen na vašich konkrétních trzích z mezinárodní perspektivy
  • Rozdíly v cenách spotřebního zboží na mezinárodním trhu
  • Regionální příklady: Střední východ, východní a střední Evropa, Asie, Severní Amerika
  • Aktuální cenová situace na vašich trzích. Cenové strategie relevantní pro vás a vaše konkurenty
  • Výběr správné strategie pro vaše produkty a služby na mezinárodních trzích

Výhody pro vás

  • Získání základních znalostí a nejaktuálnějších informací o cenových strategiích
  • Získání správných nástrojů ke zvýšení a rozšíření vašeho podnikání
  • Poučení z osvědčených postupů úspěšné implementace cenových strategií dostane vaši společnost na nové trhy a umožní vám najít nové klienty
  • Získání nejlepších řešení a užitečných nástrojů relevantních pro vaši společnost/odvětví

Požadavky

Žádný

 7 hodiny

Počet účastníků


Price per participant

Reference (3)

Upcoming Courses

Související kategorie