Návrh Školení
Úvod do ChatGPT
- Co je ChatGPT a jak funguje?
- Přehled ChatGPT pro zákaznickou podporu
Zlepšení Interakcí s Zákazníky
- Použití ChatGPT k poskytování individualizované zákaznické podpory
- Využívání ChatGPT pro efektivní správu tiketů a řešení problémů
- Implementace ChatGPT pro vícejazyčnou podporu
Vývoj Chatbotů na základě ChatGPT
- Návrh konverzačních toků a uživatelských zkušeností
- Trénování chatbotů pro zpracování běžných dotazů zákazníků
- Integrace chatbotů na základě ChatGPT do stávajících systémů zákaznické podpory
Automatizace a Efektivita
- Automatizace opakujících se úkolů a dotazů pomocí ChatGPT
- Optimalizace pracovních postupů zákaznické podpory s využitím ChatGPT
- Implementace proaktivního zákaznického zapojení pomocí ChatGPT
Nejlepší Praxe používání ChatGPT v Zákaznické Podpoře
- Zajištění konzistentních a přesných odpovědí pomocí ChatGPT
- Řešení otázek souvisejících s ochranou soukromí a bezpečností
- Sledování a hodnocení výkonu ChatGPT a zpětné vazby zákazníků
Éticky Správné Použití ChatGPT v Zákaznické Podpoře
- Zabránění pochybnostem a propagace inkluzivity ve zákaznických interakcích
- Průhlednost a prozrazení při používání systémů na základě ChatGPT
- Prozkoumání etických aspektů a odpovědného užití umělé inteligence v zákaznické podpoře
Budoucí Trendy a Vývoj
- Nové pokroky v ChatGPT a zákaznické podpoře
- Následky umělé inteligence na budoucnost zákaznické podpory
- Možnosti inovací a rozvoje v oblasti zákaznické podpory s využitím ChatGPT
Shrnutí a Další Kroky
Požadavky
- Základní zkušenosti s počítačem
- Přehled o principech a praktikách služeb pro zákazníky
Cílová skupina
- Reprezentanti služeb pro zákazníky
- Manažeři podpory klientů
- Agenti centrálního telefonního servisu
- Profesionálové v oblasti zákaznických zkušeností
Reference (5)
Velmi jsem si cenil způsobu, jakým instruktor prezentoval všechny informace. Rozuměl jsem všemu, i když Finance není moje specializovaná oblast, zajistil, aby byli všichni účastníci na stejné úrovni, zároveň držel rytmus a čas. Cvičení byla umístěna ve vhodných intervaloch. Communication s účastníky byl vždy přítomen. Materiál byl dokonalý, nebylo to ani příliš málo, ani příliš mnoho. Důkladně vysvětlil některé komplexnější téma tak, aby je každý mohl pochopit.
Diana
Kurz - ChatGPT for Finance
Machine Translated
Předmět a způsob jeho podání.
Mark Mackintosh - IUM Insurance
Kurz - ChatGPT for Executives
Machine Translated
Líbí se mi způsob, jakým Sonia komunikuje s publikem, udělala webinář živý a nenudný jako ostatní webináře. Také mě překvapilo ChatGPT a opravdu zapůsobilo.
NURUL FARIHAH BINTI ABD MALEK - HRD CORP
Kurz - ChatGPT for Accounting
Machine Translated
vytvoření případu integrace chatgpt pro účely HR
Clelia - Proximus
Kurz - ChatGPT for Human Resources
Machine Translated
Practical examples in Insurance