Návrh Školení

Úvod

  • Co je Angular?
  • Angular vs React vs Vue
  • Přehled Angular 16 funkcí a architektury
  • Nastavení vývojového prostředí

Začínáme

  • Vytvoření nového projektu Angular 16 pomocí Angular CLI
  • Prozkoumání struktury projektu a souborů
  • Spuštění a obsluha aplikace
  • Zobrazení dat pomocí interpolace a výrazů

Komponenty

  • Pochopení role komponent v Angular 16
  • Vytváření a používání komponent
  • Předávání dat mezi komponenty pomocí vstupů a výstupů
  • Použití háčků životního cyklu komponent

směrnice

  • Pochopení rozdílu mezi strukturálními a atributovými směrnicemi
  • Vytváření a používání vestavěných direktiv, jako jsou ngIf, ngFor, ngSwitch atd.
  • Vytváření a používání vlastních direktiv

Trubky

  • Pochopení účelu potrubí v Angular 16
  • Vytváření a používání vestavěných kanálů, jako je datum, měna, json atd.
  • Vytváření a používání vlastních potrubí

Služby

  • Pochopení role služeb v Angular 16
  • Vytváření a používání služeb
  • Vkládání závislostí pomocí poskytovatelů

Moduly

  • Pochopení role modulů v Angular 16
  • Vytváření a používání modulů
  • Import a export modulů

Vazba dat

  • Pochopení rozdílu mezi jednosměrnou a obousměrnou datovou vazbou
  • Vytváření a používání vazby vlastností, vazby události a syntaxe banánů v krabici
  • Použití referenčních proměnných šablony

Směrování

  • Pochopení role směrování v Angular 16
  • Vytváření a konfigurace tras
  • Navigace mezi trasami pomocí routerLink a router.navigate
  • Použití parametrů trasy, parametrů dotazu a fragmentů

formuláře

  • Pochopení rozdílu mezi šablonami řízenými a reaktivními formuláři
  • Vytváření a ověřování formulářů pomocí ovládacích prvků formulářů, skupin formulářů, polí formulářů atd.
  • Pomocí vestavěných validátorů, jako jsou požadované, minLength, maxLength atd.
  • Vytváření a používání vlastních validátorů

HTTP klient

  • Pochopení role HTTP klienta v Angular 16
  • Vytváření a používání požadavků HTTP pro komunikaci s backendovými službami
  • Použití pozorovatelných prvků ke zpracování asynchronních datových toků
  • Použití interceptorů k úpravě nebo zpracování požadavků nebo odpovědí HTTP

Ladění

  • Pochopení běžných chyb a chyb v Angular 16 aplikacích
  • Použití Chrome DevTools ke kontrole prvků, zdrojů, sítě, konzole atd.
  • Použití zarážek, sledovacích výrazů, zásobníku volání atd. k ladění kódu

Testování

  • Pochopení důležitosti testování v Angular 16 aplikacích
  • Použití Jest jako alternativního testovacího rámce
  • Použití Karmy jako testovacího běžce pro testy jednotek
  • Použití Protractor jako nástroje end-to-end testování

Shrnutí a další kroky

Požadavky

  • Pochopení HTML, CSS a JavaSkript
  • Zkušenosti s TypeScript a RxJS
  • Zkušenosti s vývojem webu

Publikum

  • Vývojáři, kteří se chtějí naučit používat Angular 16 k vytváření dynamických a responzivních webových aplikací
  • Vývojáři, kteří chtějí upgradovat své dovednosti z předchozích verzí Angular
  • Programátoři, kteří chtějí prozkoumat nové funkce a aktualizace Angular 16
 28 hodiny

Počet účastníků



Price per participant

Reference (10)

Související kurzy

Související kategorie