Návrh Školení
Úvod
- Co je Angular?
- Co je nového v Angular 10?
Přehled TypeScript a ES6 JavaScriptu
- Syntaxe TypeScriptu
- Použití transpilátoru TypeScript
- Nastavení Angular 10 a TypeScriptu
Přehled částí Angular 10
- Angular CLI
- Komponenty
- Direktivy
- Vstupy a výstupy
- Data binding a interpolace
- Event binding
- Data modelling
- Bootstrapping
Vytvoření první Angular aplikace
- Plánování aplikace
- Nastavení Angular projektu
- Vytvoření mobilního uživatelského rozhraní pomocí Bootstrap 4 a Sass
Vytvoření komponenty
- Pochopení životního cyklu komponenty
- Data flow
- Použití šablon a stylů
- Projekce obsahu
- Práce s AppModule
- Práce s vlastními komponentami
- Použití View Encapsulation
- Implementace životních cyklů
- Použití ViewChildren a ContentChildren
Data binding v Angular 10
- Pochopení property a event bindingu
- Binding a přiřazení aliasů k vlastním vlastnostem
- Binding a přiřazení aliasů k vlastním událostem
Práce s direktivami
- Vestavěné direktivy
- Vlastní direktivy
Služby v Angular 10
- Vytvoření logovací služby
- Vytvoření datové služby
Použití dependency injection a providerů
- Injectory, Provider a Tokens
- Konfigurace dependency injectionu
- Konfigurace provideru
- Použití služeb v komponentách, direktivách a službách
Procházení stránek s routingem
- Pochopení různých navigačních metod
- Strategie routingu
- Nastavení routů
- Konfigurace a načítání routů
- Použití parametrů v routech
- Vytvoření vnořených routů
- Použití přesměrování a wildcard routů
- Pochopení route guardů
Použití RxJS k vytváření a práci s observables v Angularu
- Přehled observables
- Přehled RxJS
- Vytváření a použití observables v Angularu
Generování formulářů pro uživatelský vstup
- Použití template driven formulářů
- Použití reactive formulářů
- Vytváření vlastní validace
- Ověřování, filtrování a čištění dat z formuláře
Použití pipes
- Transformace výstupu
- Vestavěné pipes
- Async pipe
- Vlastní pipes
Volání externích HTTP API
- Odesílání požadavků
Použití Angular modulů
Testování Angular 10 aplikace
- Použití Jasmine pro unit testy
- Použití Protractoru pro end-to-end testy
Ladení aplikace
- Pochopení chybových zpráv v Angularu
- Použití sourcemapů k ladění kódu v prohlížeči
- Čtení diagnostiky TypeScript kompilátoru
- Použití Augury
Optimalizace Angular 10 aplikace
- Úprava kódu
- Zmenšování velikosti balíčků a odstranění mrtvého kódu
Bezpečnost v Angular 10
- Jak funguje ověřování
- Použití JWT ověřování
- Co a co nemělo by být psáno v Angularu
Nasazení Angular 10 aplikace do produkce
- Nasazení do IIS, Apache, Nginx atd.
Nejlepší praktiky v Angular 10
Řešení problémů
Závěr a shrnutí
Požadavky
- Základy HTML, CSS a JavaScript
Účastníci
- Vývojáři
Reference (4)
Postoj a znalosti trenéra
Gabriel Llaurado - Allianz Technology
Kurz - Angular 10 for Developers
Přeloženo strojem
Znalost struktury.
Jeffry Gonzalez - Allianz Technology
Kurz - Angular 10 for Developers
Přeloženo strojem
Začali jsme od základu Angular a TS a obtížnost cvičení jsme v dobrém slova smyslu zvýšili
Daniel Zamorano Infante - Allianz Technology
Kurz - Angular 10 for Developers
Přeloženo strojem
Practical examples, exercises and best practices