Návrh Školení
Úvod
- Co je Angular? Co je nového v Angular 10?
Přehled Typescript a ES6 JavaScript
- TypeScript Syntaxe Použití transpileru TypeScript Nastavení Angular 10 a Typescript
Přehled Angular 10. dílů
- Angular CLI komponenty Direktivy Vstupy a výstupy Data Binding and Interpolation Event Binding Data Modeling Bootstrapping
Vytvoření vaší první Angular aplikace
- Plánování aplikace Nastavení Angular projektu Vytvoření uživatelsky přívětivého uživatelského rozhraní pomocí Bootstrap 4 a Sass
Vytvoření komponenty
- Pochopení toku dat životního cyklu komponenty pomocí šablon a stylů Promítání obsahu Práce s AppModule Práce s vlastními komponentami pomocí zapouzdření zobrazení Implementace háčků životního cyklu pomocí ViewChildren a ContentChildren
Vazba dat v Angular 10
- Pochopení vazby vlastností a událostí Vazba a přiřazování aliasů uživatelským vlastnostem Vazba a přiřazování aliasů vlastním událostem
Práce se směrnicemi
- Vestavěné směrnice Celní směrnice
Angular 10 Služby
- Vytvoření služby protokolování Vytvoření datové služby
Použití Dependency Injection a Providers
- Injektory, poskytovatel a tokeny Konfigurace vkládání závislostí Konfigurace vašeho poskytovatele vkládání služeb do komponent, směrnic a služeb
Přepínání stránek pomocí směrování
- Porozumění různým metodám navigace Strategie směrování Nastavení tras Konfigurace a načítání tras pomocí parametrů v trasách Vytváření vnořených tras pomocí přesměrování a tras se zástupnými znaky Porozumění strážcům tras
Použití RxJS k vytváření a práci s Observables v Angular
- Přehled Observables Přehled RxJS Budování a používání Observables in Angular
Generování formulářů pro uživatelský vstup
- Používání formulářů řízených šablonou Používání Reactivních formulářů Vytváření vlastního ověřování Ověřování, filtrování a dezinfekce dat formulářů
Použití potrubí
- Transformace výstupu Vestavěná potrubí Vlastní potrubí asynchronního potrubí
Volání externích HTTP API
- Odesílání žádostí
Použití Angular modulů
Testování aplikace Angular 10
- Použití Jasmine pro testování jednotek Použití Protractor pro testování end-to-end
Ladění aplikace
- Pochopení chybových zpráv v Angular Použití Sourcemap k ladění kódu v prohlížeči Čtení TypeScript Diagnostika kompilátoru pomocí Augury
Optimalizace aplikace Angular 10
- Přepracování kódu Zmenšení velikosti balíku a odstranění mrtvého kódu
Angular 10 Zabezpečení
- Jak funguje ověřování Pomocí ověřování JWT Co by mělo a nemělo být napsáno v Angular
Nasazení aplikace Angular 10 do produkce
- Nasazení do IIS, Apache, Nginx atd.
Angular 10 osvědčených postupů
Odstraňování problémů
Shrnutí a závěr
Požadavky
- Znalost základních HTML, CSS a JavaScript
Publikum
- Vývojáři
Reference (4)
Postoj a znalosti trenéra
Gabriel Llaurado - Allianz Technology
Kurz - Angular 10 for Developers
Machine Translated
Znalost struktury.
Jeffry Gonzalez - Allianz Technology
Kurz - Angular 10 for Developers
Machine Translated
Začali jsme od základu Angular a TS a obtížnost cvičení jsme v dobrém slova smyslu zvýšili
Daniel Zamorano Infante - Allianz Technology
Kurz - Angular 10 for Developers
Machine Translated
Practical examples, exercises and best practices