Děkujeme za vaši dotaz! Jeden z našich pracovníků vás brzy kontaktuje.        
        
        
            Děkujeme za rezervaci! Jeden z našich pracovníků vás brzy kontaktuje.        
    Návrh Školení
Úvod do Androidu
- Funkce Android SDK
- Představení vývojového rámce
- Dalvik Virtual Machine (Dalvik virtuální stroj)
- Architektura androidových aplikací
- Stažení a instalace Android SDK
Androidová aplikace
- Vytvoření nového projektu v Androidu
- Vytvoření virtuálního zařízení pro Android (AVD)
- Přední a pozadí aplikace
- Android Emulator (emulátor)
Aplikace a aktivity
- Představení souboru manifestu aplikace
- Použití zdrojů
- Lifecycle androidové aplikace (životní cyklus)
- Pochopení priority aplikace a stavů procesu
- Vytváření aktivit a lifecycle aktivit (životní cyklus)
- Základy návrhu uživatelského rozhraní v Androidu
- Definování layoutů (rozmístění)
- Vytváření nových fragmentů
- Nástroje pro widgety v Androidu
- Představení adaptérů
Definování a použití stylů
- Prvky stylu
- Kde lze aplikovat styl
- Dostupné atributy
- Dědičnost stylu
Použití záměrů a broadcast přijímačů
- Použití záměrů k spouštění aktivit (intents)
- Použití záměrů pro vysílání událostí
- Vytváření filtrů záměrů a broadcast přijímačů
- Sledování nativních broadcast záměrů
- Sledování změn stavu zařízení pomocí broadcast záměrů
Použití internetových zdrojů
- Připojení k internetovým zdrojům
- Použití správce stahování (Download Manager)
- Použití internetových služeb
Použití souborů, ukládání stavu a preference
- Vytváření a ukládání sdílených preferencí (shared preferences)
- Získávání sdílených preferencí
- Představení frameworku preference a aktivity preference (Preference Activity)
- Vklopující statické soubory jako zdroje
- Práce se systémem souborů
Databáze a poskytovatelé obsahu
- Představení databází v Androidu
- Představení SQLite
- Hodnoty obsahu (Content Values) a kurzory (Cursors)
- Práce s databázemi SQLite
- Vyhledávání v databázi
- Vytváření poskytovatelů obsahu (Content Providers)
- Použití poskytovatelů obsahu
Práce na pozadí
- Představení služeb (services)
- Vazba služeb na aktivity
- Použití vláken na pozadí (background threads)
- Použití AsyncTask pro běh asynchronních úloh
- Použití alarmů
Jak oznámit události
- Představení akčního panelu (Action Bar)
- Vytváření a použití nabídek a položek akčního panelu
- Představení dialogů
- Představení správce oznámení (Notification Manager)
- Vytváření oznámení
GEOkódování a lokace založené služby
- Použití lokace založených služeb
- Použití emulátoru s lokace založenými službami
- Výběr poskytovatele lokality
- Zjišťování aktuální pozice
- Použití upozornění na blízkost (proximity alerts)
- Vytváření mapových aktivit
Požadavky
Účastníci by měli být obeznámeni se základními znalostmi o tom, jak programovat v Java.
             21 hodiny
        
        
Reference (4)
Trenér byl ochoten prozkoumat další problémy s dýkou.
Susheel - Home
Kurz - Dependency Injection with Dagger 2
Přeloženo strojem
Trenérské znalosti a lehkost, s jakou to prezentoval.
Piotr - DPDgroup IT Solutions sp. z o.o.
Kurz - Android Applications Testing
Přeloženo strojem
I really enjoyed the fairly broad coverage of topics.
john harrigan
Kurz - Android Development
Antonio gave is much background information, best practices and showed us useful tools to speed up our development process.
