Adobe Illustrator Počítačový Kurz
Účastník se během školení naučí:
- použít program pro vektorovou grafiku. vytvářet jednoduché objekty vytváření pokročilých křivek vytvářet loga trasovací prvky vytvořené na papíře nebo fotografii příjem letáků reklamní plakáty otevírat a upravovat dokumenty a PDF vektor, EPS
Návrh Školení
Úvod:
- témata formáty souborů a přípony rozdíly mezi rastrovou grafikou / bitmapovým a vektorovým rozlišením zabarvení modelů
práce na pracovní ploše dokumentu navigace Panely nástrojů a správa panelů vytváření, otevírání, ukládání, pravítka, vodítka, mřížka Nastavení dokumentu
- Základní tvary:
kreslení tvarů vytváří tvary pomocí čísel
- Výběr a označení:
vybrat objekty seskupení objektů transformace a zarovnání škálování, rotace
- Barvy:
správa barev palety, knihovna barev vlastní paleta barev přechody barev vlastnosti tahu živé zobrazení
- Vrstvy:
paleta vrstev, vytvoření organizace vrstev, skupina Skrýt, zamknout, barevně propojit vrstvy
- Text:
vydání nahradit text zakřivením textu na cestě, vlastnosti textu objektu
- Nástroje editační body:
vytvářet křivky pomocí Bezierových čar sčítání, odečítání, výměna uzlů typy uzlů spojující cesty a uzly v objektu
- Nástroje tužka a štětec:
kreslení a úpravy vyhlazování a odstraňování typů štětců vytvořte si vlastní štětce
- Pokročilé nástroje:
Masky Symboly Filtry a Vzory efektů
Požadavky
Počítačová gramotnost.
Open Training Courses require 5+ participants.
Adobe Illustrator Počítačový Kurz - Booking
Adobe Illustrator Počítačový Kurz - Enquiry
Reference (3)
Velmi interaktivní s různými příklady, s dobrým postupem ve složitosti mezi začátkem a koncem školení.
Jenny - Andheo
Kurz - GPU Programming with CUDA and Python
Machine Translated
Learning about the software
Peter - Coleg Cambria
Kurz - Blender: 3D Modeling Fundamentals
Trenéři energii a humor.
Tadeusz Kaluba - Nokia Solutions and Networks Sp. z o.o.
Kurz - NVIDIA GPU Programming - Extended
Machine Translated
Upcoming Courses
Související kurzy
AMD GPU Programming
28 hodinyToto živé školení vedené instruktorem v České republice (online nebo na místě) je zaměřeno na začátečníky až středně pokročilé vývojáře, kteří chtějí používat ROCm a HIP k programování AMD GPU a využívat jejich paralelismus.
Na konci tohoto školení budou účastníci schopni:
- Nastavte vývojové prostředí, které zahrnuje platformu ROCm, kód AMD GPU a Visual Studio.
- Vytvořte základní program ROCm, který provede sčítání vektorů na GPU a načte výsledky z paměti GPU.
- Použijte ROCm API k dotazování na informace o zařízení, alokaci a uvolnění paměti zařízení, kopírování dat mezi hostitelem a zařízením, spouštění jader a synchronizaci vláken.
- Použijte jazyk HIP k zápisu jader, která se spouštějí na GPU a manipulují s daty.
- K provádění běžných úloh a operací použijte vestavěné funkce, proměnné a knihovny HIP.
- Používejte paměťové prostory ROCm a HIP, jako jsou globální, sdílené, konstantní a místní, k optimalizaci datových přenosů a přístupů k paměti.
- Pomocí modelů provádění ROCm a HIP můžete ovládat vlákna, bloky a mřížky, které definují paralelismus.
- Ladění a testování programů ROCm a HIP pomocí nástrojů jako ROCm Debugger a ROCm Profiler.
- Optimalizujte programy ROCm a HIP pomocí technik, jako je slučování, ukládání do mezipaměti, předběžné načítání a profilování.
Adobe Animate: Basics to Advanced
21 hodinyToto živé školení vedené instruktorem v České republice (online nebo na místě) je zaměřeno na začátečníky až středně pokročilé grafické designéry a animátory, kteří se chtějí naučit vytvářet úžasné animace, interaktivní média a poutavý webový obsah pomocí [808 ] Animovat.
Na konci tohoto školení budou účastníci schopni:
- Procházejte rozhraním a nástroji Adobe Animate.
- Vytvářejte a upravujte animace pomocí klíčových snímků, doplnění pohybu a doplnění tvarů.
- Navrhujte interaktivní animace a aplikace pomocí jazyka ActionScript a JavaScript.
- Začleňte do projektů audio a video prvky.
- Exportujte animace pro web, video a mobilní platformy.
Blender: 3D Modeling Fundamentals
35 hodinyToto živé školení vedené instruktorem v České republice (online nebo na místě) je zaměřeno na umělce, vývojáře her nebo úplné začátečníky, kteří chtějí používat Blender k vytváření 3D modelů pro interaktivní aplikace, videohry, animované filmy atd.
Na konci tohoto školení budou účastníci schopni:
- Pochopte principy a základní koncepty 3D modelování.
- Prozkoumejte různé režimy a nástroje pro modelování a úpravy 3D sítí.
- Naučte se vytvářet animace a vizuální efekty pomocí Blender.
- Přidejte křivky, povrchy, metakoule a částice vlasů pro simulaci realistických 3D pohybů.
- Použijte nástroje pro UV mapování/rozbalování, vyřezávání a malování 3D modelů.
- Exportujte 3D modely a prostředky do herního enginu, 3D tiskárny nebo jiného softwaru.
Administration of CUDA
35 hodinyToto živé školení vedené instruktorem v České republice (online nebo na místě) je zaměřeno na začínající systémové administrátory a IT profesionály, kteří chtějí instalovat, konfigurovat, spravovat a odstraňovat problémy s prostředími CUDA.
Na konci tohoto školení budou účastníci schopni:
- Pochopte architekturu, komponenty a možnosti CUDA.
- Nainstalujte a nakonfigurujte prostředí CUDA.
- Spravujte a optimalizujte zdroje CUDA.
- Ladění a odstraňování běžných problémů CUDA.
GPU Programming with CUDA and Python
14 hodinyToto školení vedené instruktorem (online nebo na místě) je určeno středně pokročilým vývojářům, kteří chtějí použít CUDA ke vytváření Python aplikací, které běží paralelně na zařízeních NVIDIA GPU.
Na konci tohoto školení budou účastníci schopni:
- Využívat kompilátor Numba k urychlení Python aplikací běžících na NVIDIA GPU.
- Vytvářet, kompilovat a spouštět vlastní CUDA jádra.
- Spravovat paměť GPU.
- Převést aplikaci založenou na CPU do aplikace zrychlené pomocí GPU.
Introduction to GPU Programming
21 hodinyToto živé školení vedené instruktorem v České republice (online nebo na místě) je zaměřeno na začátečníky až středně pokročilé vývojáře, kteří se chtějí naučit základy programování GPU a hlavní rámce a nástroje pro vývoj aplikací GPU. .
- Na konci tohoto školení budou účastníci schopni:
Pochopte rozdíl mezi CPU a GPU computingem a výhody a výzvy programování GPU. - Vyberte si správný rámec a nástroj pro jejich GPU aplikaci.
- Vytvořte základní GPU program, který provádí přidávání vektorů pomocí jednoho nebo více rámců a nástrojů.
- Použijte příslušná rozhraní API, jazyky a knihovny k dotazování na informace o zařízení, alokaci a uvolnění paměti zařízení, kopírování dat mezi hostitelem a zařízením, spouštění jader a synchronizaci vláken.
- Použijte příslušné paměťové prostory, jako je globální, místní, konstantní a soukromý, k optimalizaci datových přenosů a přístupů do paměti.
- K řízení paralelismu použijte příslušné modely provádění, jako jsou pracovní položky, pracovní skupiny, vlákna, bloky a mřížky.
- Ladění a testování GPU programů pomocí nástrojů jako CodeXL, CUDA-GDB, CUDA-MEMCHECK a NVIDIA Nsight.
- Optimalizujte GPU programy pomocí technik, jako je slučování, ukládání do mezipaměti, předběžné načítání a profilování.
GPU Programming with CUDA
28 hodinyToto živé školení vedené instruktorem v České republice (online nebo na místě) je zaměřeno na začátečníky až středně pokročilé vývojáře, kteří chtějí používat CUDA k programování NVIDIA GPU a využívat jejich paralelismus.
Na konci tohoto školení budou účastníci schopni:
- Nastavte vývojové prostředí, které obsahuje sadu nástrojů CUDA, kód NVIDIA GPU a Visual Studio.
- Vytvořte základní CUDA program, který provede sčítání vektorů na GPU a načte výsledky z paměti GPU.
- Použijte CUDA API k dotazování na informace o zařízení, alokaci a uvolnění paměti zařízení, kopírování dat mezi hostitelem a zařízením, spouštění jader a synchronizaci vláken.
- Použijte jazyk CUDA C/C++ k zápisu jader, která se spouštějí na GPU a manipulují s daty.
- K provádění běžných úloh a operací používejte vestavěné funkce, proměnné a knihovny CUDA.
- Použijte paměťové prostory CUDA, jako jsou globální, sdílené, konstantní a místní, k optimalizaci datových přenosů a přístupů k paměti.
- Použijte prováděcí model CUDA k řízení vláken, bloků a mřížek, které definují rovnoběžnost.
- Ladění a testování programů CUDA pomocí nástrojů jako CUDA-GDB, CUDA-MEMCHECK a NVIDIA Nsight.
- Optimalizujte programy CUDA pomocí technik, jako je slučování, ukládání do mezipaměti, předběžné načítání a profilování.
97 % klientů je spokojeno.
GPU Programming with OpenACC
28 hodinyToto živé školení vedené instruktorem v České republice (online nebo na místě) je zaměřeno na začátečníky až středně pokročilé vývojáře, kteří chtějí používat OpenACC k programování heterogenních zařízení a využívat jejich paralelismus.
Na konci tohoto školení budou účastníci schopni:
- Nastavte vývojové prostředí, které obsahuje OpenACC SDK, zařízení podporující OpenACC a Visual Studio Code.
- Vytvořte základní program OpenACC, který provede přidání vektoru na zařízení a načte výsledky z paměti zařízení.
- Použijte direktivy a klauzule OpenACC k anotaci kódu a určete paralelní oblasti, přesun dat a možnosti optimalizace.
- Použijte OpenACC API k dotazování na informace o zařízení, nastavení čísla zařízení, zpracování chyb a synchronizaci událostí.
- Použijte knihovny OpenACC a funkce interoperability k integraci OpenACC s jinými programovacími modely, jako je CUDA, OpenMP a MPI.
- Pomocí nástrojů OpenACC můžete profilovat a ladit programy OpenACC a identifikovat úzká místa výkonu a příležitosti.
- Optimalizujte programy OpenACC pomocí technik, jako je umístění dat, fúze smyček, fúze jádra a automatické ladění.
GPU Programming with OpenCL
28 hodinyToto živé školení vedené instruktorem v České republice (online nebo na místě) je zaměřeno na začátečníky až středně pokročilé vývojáře, kteří chtějí používat OpenCL k programování heterogenních zařízení a využívat jejich paralelismus.
Na konci tohoto školení budou účastníci schopni:
- Nastavte vývojové prostředí, které obsahuje OpenCL SDK, zařízení podporující OpenCL a Visual Studio kód.
- Vytvořte základní OpenCL program, který provede sčítání vektorů na zařízení a načte výsledky z paměti zařízení.
- Použijte OpenCL API k dotazování na informace o zařízení, vytváření kontextů, příkazových front, vyrovnávacích pamětí, jader a událostí.
- Jazyk OpenCL C použijte k zápisu jader, která se spouštějí na zařízení a manipulují s daty.
- K provádění běžných úloh a operací použijte OpenCL vestavěné funkce, rozšíření a knihovny.
- Použijte OpenCL modely paměti hostitele a zařízení k optimalizaci přenosů dat a přístupu k paměti.
- Použijte prováděcí model OpenCL k řízení pracovních položek, pracovních skupin a rozsahů ND.
- Ladění a testování OpenCL programů pomocí nástrojů jako CodeXL, Intel VTune a NVIDIA Nsight.
- Optimalizujte OpenCL programy pomocí technik, jako je vektorizace, rozbalování smyček, lokální paměť a profilování.
GPU Programming - OpenCL vs CUDA vs ROCm
28 hodinyToto živé školení vedené instruktorem v České republice (online nebo na místě) je zaměřeno na začátečníky až středně pokročilé vývojáře, kteří chtějí používat různé rámce pro programování GPU a porovnávat jejich funkce, výkon a kompatibilitu.
Na konci tohoto školení budou účastníci schopni:
- Nastavte vývojové prostředí, které obsahuje OpenCL SDK, CUDA Toolkit, ROCm Platform, zařízení, které podporuje OpenCL, CUDA nebo ROCm, a Visual Studio kód.
- Vytvořte základní GPU program, který provádí přidávání vektorů pomocí OpenCL, CUDA a ROCm, a porovnejte syntaxi, strukturu a provedení každého rámce.
- Použijte příslušná rozhraní API k dotazování na informace o zařízení, alokaci a uvolnění paměti zařízení, kopírování dat mezi hostitelem a zařízením, spouštění jader a synchronizaci vláken.
- Použijte příslušné jazyky k zápisu jader, která se spouštějí na zařízení a manipulují s daty.
- K provádění běžných úloh a operací použijte příslušné vestavěné funkce, proměnné a knihovny.
- Použijte příslušné paměťové prostory, jako je globální, místní, konstantní a soukromý, k optimalizaci datových přenosů a přístupů do paměti.
- Použijte příslušné modely provádění k řízení vláken, bloků a mřížek, které definují rovnoběžnost.
- Ladění a testování GPU programů pomocí nástrojů jako CodeXL, CUDA-GDB, CUDA-MEMCHECK a NVIDIA Nsight.
- Optimalizujte GPU programy pomocí technik, jako je slučování, ukládání do mezipaměti, předběžné načítání a profilování.
Learning Maya
14 hodinyToto živé školení vedené instruktorem v České republice (online nebo na místě) je zaměřeno na webové designéry, kteří chtějí používat Mayu k vytváření 3D animací.
Na konci tohoto školení budou účastníci schopni:
- Vytvářejte realistické modely a textury v Maye.
- Animujte a vykreslujte projekty pro vysoce kvalitní přehrávání.
- Simulujte přírodní efekty, jako je voda a kouř.
NVIDIA GPU Programming - Extended
21 hodinyTento instruktorem vedený živý výukový kurz v České republice popisuje, jak programovat GPU pro paralelní výpočty, jak používat různé platformy, jak pracovat s platformou CUDA a jejími funkcemi a jak pomocí CUDA provádět různé optimalizační techniky. . Některé z aplikací zahrnují hluboké učení, analýzy, zpracování obrazu a inženýrské aplikace.
WebGL: Create an Animated 3D Application
21 hodinyWebGL (Web Graphics Library) je JavaScript API pro vykreslování 3D grafiky ve webovém prohlížeči bez použití zásuvných modulů.
V tomto živém školení vedeném instruktorem se účastníci naučí, jak generovat realistické počítačové obrázky pomocí 3D grafiky, když projdou vytvořením animované 3D aplikace, která běží v prohlížeči.
Na konci tohoto školení budou účastníci schopni:
- Pochopte a používejte různé funkce WebGL, včetně sítí, transformací, kamer, materiálů, osvětlení a animací
- Animujte objekty pomocí WebGL
- Vytvářejte 3D objekty pomocí WebGL
Publikum
- Vývojáři
Formát kurzu
- Část přednáška, část diskuse, cvičení a těžké praktické cvičení
ROCm for Windows
21 hodinyToto živé školení vedené instruktorem v České republice (online nebo na místě) je zaměřeno na začátečníky až středně pokročilé vývojáře, kteří chtějí nainstalovat a používat ROCm ve Windows k programování AMD GPU a využívat jejich paralelismus.
Na konci tohoto školení budou účastníci schopni:
- Nastavte vývojové prostředí, které obsahuje ROCm Platform, AMD GPU a Visual Studio kód na Windows.
- Vytvořte základní program ROCm, který provede sčítání vektorů na GPU a načte výsledky z paměti GPU.
- Použijte ROCm API k dotazování na informace o zařízení, alokaci a uvolnění paměti zařízení, kopírování dat mezi hostitelem a zařízením, spouštění jader a synchronizaci vláken.
- Použijte jazyk HIP k zápisu jader, která se spouštějí na GPU a manipulují s daty.
- K provádění běžných úloh a operací použijte vestavěné funkce, proměnné a knihovny HIP.
- Používejte paměťové prostory ROCm a HIP, jako jsou globální, sdílené, konstantní a místní, k optimalizaci datových přenosů a přístupů k paměti.
- Pomocí modelů provádění ROCm a HIP můžete ovládat vlákna, bloky a mřížky, které definují paralelismus.
- Ladění a testování programů ROCm a HIP pomocí nástrojů jako ROCm Debugger a ROCm Profiler.
- Optimalizujte programy ROCm a HIP pomocí technik, jako je slučování, ukládání do mezipaměti, předběžné načítání a profilování.