Thank you for sending your enquiry! One of our team members will contact you shortly.
Thank you for sending your booking! One of our team members will contact you shortly.
Návrh Školení
Modul 1. Principy orientace objektů
- Vytváření modelů Třídy a objekty Zapouzdření, specializace a polymorfismus
Modul 2. Navrhování aplikací pomocí UML
- Co je UML Diagramy UML Use Case Diagramy Diagramy tříd Diagramy interakce
Modul 3. Začínáme s C#
- C# a .Net Jazyk C# Visual Studio IDE
Modul 4. C# Základy jazyka
- Datové typy Proměnné Konstanty Řetězce Příkazy Expressiony
Modul 5. Větvení
- Příkazy podmíněného větvení Příkazy nepodmíněného větvení Smyčky
Modul 6. Operátoři
- Operátory přiřazení Mathematical Inkrementace a dekrementace Relační
Modul 7. Třídy a objekty
- Definování tříd Konstruktory Statické členy a členy instance Ničení objektů
Modul 8. Vnitřní metody
- Metody přetížení Zapouzdření dat pomocí vlastností Vracení více hodnot
Modul 9. Ladění
- Nastavení bodu přerušení Zásobník volání
Modul 10. Dědičnost a polymorfismus
- Specializace a zobecnění Dědičnost Polymorfismus Abstraktní a uzavřené třídy Kořenová třída: objekt Typy boxování a rozbalování
Modul 11. Přetížení operátora
- Použití klíčového slova operátora Vytváření užitečných operátorů Logické páry Převodní operátory
Modul 12. Struktury
- Definování struktury
Modul 13. Rozhraní
- Implementace a rozhraní Implementace více než jednoho rozhraní Casting do rozhraní Rozšíření a rozhraní
Modul 14. Pole
- Deklarace polí Vícerozměrná pole System.Array Indexers
Modul 15. Rozhraní a typy kolekcí
- Rozhraní kolekce Array uvádí fronty a zásobníky
Modul 16. Struny
- Vytváření řetězců Manipulace s řetězci Třída StringBuilder
Modul 17. Výjimky házení a chytání
- Příkaz throw Příkaz try and catch Jak funguje zásobník volání Metody a vlastnosti třídy výjimek
Modul 18. Delegáti a akce
- Akce delegátů
Modul 19. Generika
- Generics: A Primer Parametrizace podle datového typu třídy System.Collections.Generics
Požadavky
Před absolvováním tohoto kurzu musí mít studenti kompetence v následujících oblastech:
- Znalost a pohodlí se základními funkcemi operačního systému, jako je manipulace se soubory.
- Pochopení základů strukturovaného programování, včetně pojmů, jako je řízení toku, proměnné a parametry a volání funkcí.
- Alespoň 3 měsíce zkušeností s vývojem aplikací v grafickém nebo negrafickém prostředí nebo ekvivalentní znalosti.
Zkušenosti s objektově orientovaným programováním a koncepty nejsou vyžadovány.
35 hodiny
Reference (1)
Na míru našim potřebám
Rafal - Haleon
Kurz - C#.Net
Machine Translated