Návrh Školení
Modul 1. Principy objektové orientace
- Vytváření modelů
- Třídy a objekty
- Zabalení, specializace a polymorfismus
Modul 2. Návrh aplikací pomocí UML
- Co je UML
- UML diagramy
- Diagramy případů použití
- Třídové diagramy
- Interakční diagramy
Modul 3. Úvod do C#
- C# a .Net
- Jazyk C#
- Vývojové prostředí Visual Studio IDE
Modul 4. Základy jazyka C#
- Data types
- Proměnné
- Konstanty
- Řetězce
- Příkazy
- Výrazy
Modul 5. Větvení
- Větvení podle podmínky
- Nepodmiňované větvení
- Smyčky
Modul 6. Operátory
- Přiřazování
- Matematické operátory
- Zvýšení a snížení (inkrementace a dekrementace)
- Vztahové operátory
Modul 7. Třídy a objekty
- Definice tříd
- Konstruktory
- Statické a instancí příslušné členy
- Zničení objektů
Modul 8. Uvnitř metod
- Přetěžování metod
- Zabalení dat pomocí vlastností
- Návrat více hodnot
Modul 9. Ladicí techniky (Debugging)
- Nastavení zarážky (breakpoint)
- Zásobník volání (Call stack)
Modul 10. Dědičnost a polymorfismus
- Specializace a generalizace
- Dědičnost
- Polymorfismus
- Abstraktní a uzavřené třídy (sealed)
- Kořenová třída: object
- Poukládání a vytahování typů (boxing and unboxing)
Modul 11. Přetěžování operátorů
- Použití klíčového slova Operator
- Vytváření užitečných operátorů
- Logické páry
- Konverzní operátory
Modul 12. Struktury (Structs)
- Definování struktury
Modul 13. Rozhraní (Interfaces)
- Implementace rozhraní
- Implementace více než jednoho rozhraní
- Převod na rozhraní (casting to an interface)
- Rozšíření rozhraní
Modul 14. Pole (Arrays)
- Deklarování polí
- Vícerozměrná pole
- Systémové pole System.Array
- Indexery
Modul 15. Rozhraní a typy kolekcí (Collection Interfaces and Types)
- Rozhraní kolekcí
- Pole seznamů (array lists)
- Fronty a zásobníky (queues and stacks)
Modul 16. Řetězce (Strings)
- Vytváření řetězců
- Úpravy řetězců
- Třída StringBuilder
Modul 17. Vyhazování a zachytávání výjimek (Throwing and Catching Exceptions)
- Příkaz throw
- Příkazy try a catch
- Jak funguje zásobník volání
- Metody a vlastnosti třídy Exception
Modul 18. Delegáti a události (Delegates and Events)
- Delegáti
- Události
Modul 19. Obecné typy (Generics)
- Obecné typy: Úvod
- Parametrizace podle datového typu
- Třída System.Collections.Generic
Požadavky
Před absolvováním tohoto kurzu musí mít studenti kompetence v následujících oblastech:
- Znalost a pohodlí se základními funkcemi operačního systému, jako je manipulace se soubory.
- Pochopení základů strukturovaného programování, včetně pojmů, jako je řízení toku, proměnné a parametry a volání funkcí.
- Alespoň 3 měsíce zkušeností s vývojem aplikací v grafickém nebo negrafickém prostředí nebo ekvivalentní znalosti.
Zkušenosti s objektově orientovaným programováním a koncepty nejsou vyžadovány.
Reference (1)
Na míru našim potřebám
Rafal - Haleon
Kurz - C#.Net
Přeloženo strojem