Návrh Školení

Modul 1. Principy objektové orientace

  • Vytváření modelů
  • Třídy a objekty
  • Zabalení, specializace a polymorfismus

Modul 2. Návrh aplikací pomocí UML

  • Co je UML
  • UML diagramy
  • Diagramy případů použití
  • Třídové diagramy
  • Interakční diagramy

Modul 3. Úvod do C#

  • C# a .Net
  • Jazyk C#
  • Vývojové prostředí Visual Studio IDE

Modul 4. Základy jazyka C#

  • Data types
  • Proměnné
  • Konstanty
  • Řetězce
  • Příkazy
  • Výrazy

Modul 5. Větvení

  • Větvení podle podmínky
  • Nepodmiňované větvení
  • Smyčky

Modul 6. Operátory

  • Přiřazování
  • Matematické operátory
  • Zvýšení a snížení (inkrementace a dekrementace)
  • Vztahové operátory

Modul 7. Třídy a objekty

  • Definice tříd
  • Konstruktory
  • Statické a instancí příslušné členy
  • Zničení objektů

Modul 8. Uvnitř metod

  • Přetěžování metod
  • Zabalení dat pomocí vlastností
  • Návrat více hodnot

Modul 9. Ladicí techniky (Debugging)

  • Nastavení zarážky (breakpoint)
  • Zásobník volání (Call stack)

Modul 10. Dědičnost a polymorfismus

  • Specializace a generalizace
  • Dědičnost
  • Polymorfismus
  • Abstraktní a uzavřené třídy (sealed)
  • Kořenová třída: object
  • Poukládání a vytahování typů (boxing and unboxing)

Modul 11. Přetěžování operátorů

  • Použití klíčového slova Operator
  • Vytváření užitečných operátorů
  • Logické páry
  • Konverzní operátory

Modul 12. Struktury (Structs)

  • Definování struktury

Modul 13. Rozhraní (Interfaces)

  • Implementace rozhraní
  • Implementace více než jednoho rozhraní
  • Převod na rozhraní (casting to an interface)
  • Rozšíření rozhraní

Modul 14. Pole (Arrays)

  • Deklarování polí
  • Vícerozměrná pole
  • Systémové pole System.Array
  • Indexery

Modul 15. Rozhraní a typy kolekcí (Collection Interfaces and Types)

  • Rozhraní kolekcí
  • Pole seznamů (array lists)
  • Fronty a zásobníky (queues and stacks)

Modul 16. Řetězce (Strings)

  • Vytváření řetězců
  • Úpravy řetězců
  • Třída StringBuilder

Modul 17. Vyhazování a zachytávání výjimek (Throwing and Catching Exceptions)

  • Příkaz throw
  • Příkazy try a catch
  • Jak funguje zásobník volání
  • Metody a vlastnosti třídy Exception

Modul 18. Delegáti a události (Delegates and Events)

  • Delegáti
  • Události

Modul 19. Obecné typy (Generics)

  • Obecné typy: Úvod
  • Parametrizace podle datového typu
  • Třída System.Collections.Generic

Požadavky

Před absolvováním tohoto kurzu musí mít studenti kompetence v následujících oblastech:

  • Znalost a pohodlí se základními funkcemi operačního systému, jako je manipulace se soubory.
  • Pochopení základů strukturovaného programování, včetně pojmů, jako je řízení toku, proměnné a parametry a volání funkcí.
  • Alespoň 3 měsíce zkušeností s vývojem aplikací v grafickém nebo negrafickém prostředí nebo ekvivalentní znalosti.

Zkušenosti s objektově orientovaným programováním a koncepty nejsou vyžadovány.

 35 hodiny

Počet účastníků


Cena za účastníka

Reference (1)

Nadcházející kurzy

Související kategorie