Návrh Školení

Modul 1. Principy orientace objektů

    Vytváření modelů Třídy a objekty Zapouzdření, specializace a polymorfismus

Modul 2. Navrhování aplikací pomocí UML

    Co je UML Diagramy UML Use Case Diagramy Diagramy tříd Diagramy interakce

Modul 3. Začínáme s C#

    C# a .Net Jazyk C# Visual Studio IDE

Modul 4. C# Základy jazyka

    Datové typy Proměnné Konstanty Řetězce Příkazy Expressiony

Modul 5. Větvení

    Příkazy podmíněného větvení Příkazy nepodmíněného větvení Smyčky

Modul 6. Operátoři

    Operátory přiřazení Mathematical Inkrementace a dekrementace Relační

Modul 7. Třídy a objekty

    Definování tříd Konstruktory Statické členy a členy instance Ničení objektů

Modul 8. Vnitřní metody

    Metody přetížení Zapouzdření dat pomocí vlastností Vracení více hodnot

Modul 9. Ladění

    Nastavení bodu přerušení Zásobník volání

Modul 10. Dědičnost a polymorfismus

    Specializace a zobecnění Dědičnost Polymorfismus Abstraktní a uzavřené třídy Kořenová třída: objekt Typy boxování a rozbalování

Modul 11. Přetížení operátora

    Použití klíčového slova operátora Vytváření užitečných operátorů Logické páry Převodní operátory

Modul 12. Struktury

    Definování struktury

Modul 13. Rozhraní

    Implementace a rozhraní Implementace více než jednoho rozhraní Casting do rozhraní Rozšíření a rozhraní

Modul 14. Pole

    Deklarace polí Vícerozměrná pole System.Array Indexers

Modul 15. Rozhraní a typy kolekcí

    Rozhraní kolekce Array uvádí fronty a zásobníky

Modul 16. Struny

    Vytváření řetězců Manipulace s řetězci Třída StringBuilder

Modul 17. Výjimky házení a chytání

    Příkaz throw Příkaz try and catch Jak funguje zásobník volání Metody a vlastnosti třídy výjimek

Modul 18. Delegáti a akce

    Akce delegátů

Modul 19. Generika

    Generics: A Primer Parametrizace podle datového typu třídy System.Collections.Generics

Požadavky

Před absolvováním tohoto kurzu musí mít studenti kompetence v následujících oblastech:

  • Znalost a pohodlí se základními funkcemi operačního systému, jako je manipulace se soubory.
  • Pochopení základů strukturovaného programování, včetně pojmů, jako je řízení toku, proměnné a parametry a volání funkcí.
  • Alespoň 3 měsíce zkušeností s vývojem aplikací v grafickém nebo negrafickém prostředí nebo ekvivalentní znalosti.

Zkušenosti s objektově orientovaným programováním a koncepty nejsou vyžadovány.

  35 hodiny
 

Počet účastníků


Začátek

Konec


Dates are subject to availability and take place between 09:30 and 16:30.
Open Training Courses require 5+ participants.

Reference (10)

Související kurzy

Související kategorie