Návrh Školení

Sazba kurzu

Novinky ve .NET 4.7

  • Integrování .NET 4.7 do VS2015

Objektově orientovaný design

  • Návrh tříd
  • Koncepce objektově orientovaného programování
  • Pokročilé koncepce objektově orientovaného programování

Objektově orientované programování

  • Vymezení tříd
  • Vytváření a zničování objektů
  • Dědičnost
  • Rozhraní
  • Práce s třídami

Použití ADO.NET

  • Přehled ADO.NET
  • .NET Data Providers
  • Objekt DataSet
  • Data Designers a databinding
  • Integrace XML

Vytváření datových komponent v Visual Studio

  • Vytvoření datových komponent pomocí Visual Studio
  • Úprava datových komponent pomocí čarodějů a návrhářů v Visual Studio
  • Napsání asynchronního ADO.NET

Využívání a vytváření XML webových služeb

  • Popis účelu a procesu volání XML webové služby z web formuláře.
  • Volání XML webové služby přímo z prohlížeče pomocí protokolu Hypertext Transfer Protocol (HTTP).
  • Vytvoření proxy referenční třídy pro metodu XML webové služby a volání této metody z web formuláře.
  • Použití šablon v Visual Studio .NET k vytvoření XML webové služby.

Vytváření prezenčních vrstev aplikací pomocí Windows Forms

  • Vytvoření aplikací Windows Forms pomocí Visual Studio
  • Vytvoření databindovaných formulářů s využitím funkce RAD databinding v IDE
  • Generování Master-Detail formulářů s využitím SmartTags v Visual Studio
  • Vytvoření databindovaných formulářů, které jsou vázány na datové komponenty
  • Nasazení aplikace Windows Forms z webového serveru pomocí ClickOnce
  • Napsání aplikace, která se automaticky aktualizuje na více klientech při nasazení nové verze

Přizpůsobování Windows Forms a ovládacích prvků

  • Vysvětlení metod pro vytváření ovládacích prvků pro Windows Forms
  • Kreslení uživatelského rozhraní pomocí GDI+.
  • Vytvoření ovládacího prvku, který dědí od existujícího ovládacího prvku.
  • Vytvoření netradičního tvaru Windows Form.
  • Vytvoření vlastního uživatelského ovládacího prvku.

Provádění asynchronních úloh pomocí multithreadingu

  • Vysvětlení koncepcí a procesů zahrnutých v asynchronním programování.
  • Načtení bitmapy do aplikace Windows Forms asynchronně.
  • Provádění více současných výpočtů na formuláři pomocí multithreadingu.

Požadavky

  • Zkušenosti s základním programováním.

Cílová skupina

  • Software vývojáři
  • Inženýři
 28 hodiny

Počet účastníků


Cena za účastníka

Reference (2)

Nadcházející kurzy

Související kategorie