Děkujeme za vaši dotaz! Jeden z našich pracovníků vás brzy kontaktuje.
Děkujeme za rezervaci! Jeden z našich pracovníků vás brzy kontaktuje.
Návrh Školení
Úvod do marketingové automatizace pomocí Zapieru
- Co je Zapier a jak funguje?
- Pochopení triggerů, akcí a Zapsů
- Výhody automatizace v digitálním marketingu
Nastavení Zapieru pro generování potenciálních zákazníků
- Získávání potenciálních zákazníků ze webových formulářů a sociálních sítí
- Automatizace zadávání dat do systémů CRMy
- Odesílání následných e-mailů a oznámení
Integrování Zapieru s marketingovými nástroji
- Propojení Zapieru s e-mailovými marketingovými platformami
- Automatizace příspěvků a reklam na sociálních sítích
- Synchronizace dat potenciálních zákazníků napříč více aplikacemi
Automatizace kampaní péče o potenciální zákazníky
- Personalizované e-mailové řetězce a autorespondeři
- Segmentace potenciálních zákazníků a odesílání cíleného obsahu
- Použití Zapieru k aktualizaci a sledování zapojení potenciálních zákazníků
Analýza a optimalizace automatizačních pracovních postupů
- Monitorování výkonu Zapsů a řešení chyb
- Použití filtrů Zapieru a vícekrokových Zapsů
- Nejlepší postupy pro škálování marketingové automatizace
Pokročilé strategie Zapieru pro marketingové týmy
- Integrace Zapieru s analytickými nástroji pro získávání poznatků
- Automatizace reportování kampaní a sledování výkonu
- Případové studie: Úspěšné příklady marketingové automatizace ve skutečném světě
Shrnutí a další kroky
Požadavky
- Základní znalost konceptů digitálního marketingu
- Zkušenosti s běžnými marketingovými nástroji, jako jsou e-mailové marketing a systémy CRMy.
- Znalost konceptů automatizace je výhodná, ale nezbytná není.
Cílová skupina
- Digitální markéteri
- Prodejní týmy
- Growth hackers
14 hodiny