Návrh Školení

Úvod do marketingové automatizace pomocí Zapieru

  • Co je Zapier a jak funguje?
  • Pochopení triggerů, akcí a Zapsů
  • Výhody automatizace v digitálním marketingu

Nastavení Zapieru pro generování potenciálních zákazníků

  • Získávání potenciálních zákazníků ze webových formulářů a sociálních sítí
  • Automatizace zadávání dat do systémů CRMy
  • Odesílání následných e-mailů a oznámení

Integrování Zapieru s marketingovými nástroji

  • Propojení Zapieru s e-mailovými marketingovými platformami
  • Automatizace příspěvků a reklam na sociálních sítích
  • Synchronizace dat potenciálních zákazníků napříč více aplikacemi

Automatizace kampaní péče o potenciální zákazníky

  • Personalizované e-mailové řetězce a autorespondeři
  • Segmentace potenciálních zákazníků a odesílání cíleného obsahu
  • Použití Zapieru k aktualizaci a sledování zapojení potenciálních zákazníků

Analýza a optimalizace automatizačních pracovních postupů

  • Monitorování výkonu Zapsů a řešení chyb
  • Použití filtrů Zapieru a vícekrokových Zapsů
  • Nejlepší postupy pro škálování marketingové automatizace

Pokročilé strategie Zapieru pro marketingové týmy

  • Integrace Zapieru s analytickými nástroji pro získávání poznatků
  • Automatizace reportování kampaní a sledování výkonu
  • Případové studie: Úspěšné příklady marketingové automatizace ve skutečném světě

Shrnutí a další kroky

Požadavky

  • Základní znalost konceptů digitálního marketingu
  • Zkušenosti s běžnými marketingovými nástroji, jako jsou e-mailové marketing a systémy CRMy.
  • Znalost konceptů automatizace je výhodná, ale nezbytná není.

Cílová skupina

  • Digitální markéteri
  • Prodejní týmy
  • Growth hackers
 14 hodiny

Počet účastníků


Cena za účastníka

Nadcházející kurzy

Související kategorie