Děkujeme za vaši dotaz! Jeden z našich pracovníků vás brzy kontaktuje.
Děkujeme za rezervaci! Jeden z našich pracovníků vás brzy kontaktuje.
Návrh Školení
Úvod do Zapier pro elektronický obchod
- Pochopení automatizace v elektronickém obchodě
- Nastavení účtu Zapier a připojení aplikací
- Průzkum triggerů, akcí a vícestupňových pracovních postupů v Zapieru
Automatizace zpracování objednávek
- Integrace Shopify/WooCommerce s Zapierem
- Automatizace potvrzení o objednávce a aktualizací sledování zásilek
- Synchronizace dat objednávek s Google Tabulkami a CRM systémy
Automatizace plateb a účetnictví
- Připojení Stripe a PayPal k Zapieru
- Automatizace generování faktur a účetní dokumentace
- Synchronizace finančních dat s QuickBooks a Xero
Zlepšení zákaznické podpory prostřednictvím automatizace
- Automatizace odpovědí na dotazy zákazníků
- Integrace Zapieru s softwarovými řešeními helpdesk (Zendesk, Freshdesk)
- Správa vrácených plateb a návratů pomocí automatizovaných pracovních postupů
Automatizace marketingu a prodeje
- Zachycení potenciálních zákazníků ze sociálních sítí a e-mailových kampaní
- Automatizace následných kontaktů a propagandistických zpráv
- Synchronizace dat o zákaznících s marketingovými platformami
Pokročilé funkce Zapieru pro elektronický obchod
- Použití filtrů a cest pro přizpůsobené pracovní postupy
- Implementace webových háčků (webhooks) pro pokročilou integraci
- Monitorování a odstraňování potíží s automatizačními pracovními postupy
Shrnutí a další kroky
Požadavky
- Porozumění e-commerce platformám a zpracování plateb
- Zkušenosti s managementem online obchodů
- Základní ovládání automatizačních nástrojů
Cílová skupina
- Manažeři e-commerce
- Týmy zákaznické podpory
14 hodiny