Děkujeme za vaši dotaz! Jeden z našich pracovníků vás brzy kontaktuje.
Děkujeme za rezervaci! Jeden z našich pracovníků vás brzy kontaktuje.
Návrh Školení
Úvod do Zapieru pro e-commerce
- Pochopení automatizace v e-commerce
- Nastavení účtu Zapier a připojení aplikací
- Průzkum triggerů, akcí a vícekrokových pracovních postupů v Zapieru
Automatizace zpracování objedávek
- Integrace Shopify/WooCommerce s Zapierem
- Automatizace potvrzení o objednávkách a aktualizací sledování
- Synchronizace dat z objednávek s Google Sheets a CRMy
Automatizace plateb a účetních operací
- Připojení Stripe a PayPalu k Zapieru
- Automatizace vytváření faktur a záznamování údajů
- Synchronizace finančních údajů s QuickBooks a Xero
Zlepšení zákaznické podpory prostřednictvím automatizace
- Automatizace odpovědí na dotazy zákazníků
- Integrace Zapieru s softwarem Helpdesk (Zendesk, Freshdesk)
- Správa vrácení a náhrad pomocí automatizovaných pracovních postupů
Automatizace marketingu a prodeje
- Získávání potenciálních zákazníků z sociálních sítí a e-mailových kampaní
- Automatizace následných kontaktů a propagandistických zpráv
- Synchronizace údajů o zákaznících s marketingovými platformami
Pokročilé funkce Zapieru pro e-commerce
- Použití filtrů a cest pro přizpůsobené pracovní postupy
- Implementace webhooků pro pokročilé integrace
- Monitoring a odstraňování problémů s automatizovanými pracovními postupy
Shrnutí a další kroky
Požadavky
- Porozumění e-commerce platformám a zpracování plateb
- Zkušenosti s managementem online obchodů
- Základní povědomí o nástrojích pro automatizaci
Cílová skupina
- Manažeři e-commerce
- Týmy zákaznické podpory
14 hodiny