Návrh Školení

Úvod do Zapier pro elektronický obchod

  • Pochopení automatizace v elektronickém obchodě
  • Nastavení účtu Zapier a připojení aplikací
  • Průzkum triggerů, akcí a vícestupňových pracovních postupů v Zapieru

Automatizace zpracování objednávek

  • Integrace Shopify/WooCommerce s Zapierem
  • Automatizace potvrzení o objednávce a aktualizací sledování zásilek
  • Synchronizace dat objednávek s Google Tabulkami a CRM systémy

Automatizace plateb a účetnictví

  • Připojení Stripe a PayPal k Zapieru
  • Automatizace generování faktur a účetní dokumentace
  • Synchronizace finančních dat s QuickBooks a Xero

Zlepšení zákaznické podpory prostřednictvím automatizace

  • Automatizace odpovědí na dotazy zákazníků
  • Integrace Zapieru s softwarovými řešeními helpdesk (Zendesk, Freshdesk)
  • Správa vrácených plateb a návratů pomocí automatizovaných pracovních postupů

Automatizace marketingu a prodeje

  • Zachycení potenciálních zákazníků ze sociálních sítí a e-mailových kampaní
  • Automatizace následných kontaktů a propagandistických zpráv
  • Synchronizace dat o zákaznících s marketingovými platformami

Pokročilé funkce Zapieru pro elektronický obchod

  • Použití filtrů a cest pro přizpůsobené pracovní postupy
  • Implementace webových háčků (webhooks) pro pokročilou integraci
  • Monitorování a odstraňování potíží s automatizačními pracovními postupy

Shrnutí a další kroky

Požadavky

  • Porozumění e-commerce platformám a zpracování plateb
  • Zkušenosti s managementem online obchodů
  • Základní ovládání automatizačních nástrojů

Cílová skupina

  • Manažeři e-commerce
  • Týmy zákaznické podpory
 14 hodiny

Počet účastníků


Cena za účastníka

Nadcházející kurzy

Související kategorie