Návrh Školení

1. HLAVNÍ ZÁSADY

  • Klíčové principy designu zaměřeného na uživatele

  • Zavedení ISO9241 jako důležitého standardu v oblasti použitelnosti

  • Objasněte rozdíly mezi použitelností a uživatelským zážitkem

  • S jistotou identifikujte potřeby a cíle uživatelů

2. UŽIVATELSKÝ VÝZKUM

  • Uveďte správné součásti použití

  • Řemeslné metody dotazování cílového publika

  • Definujte rozdíl mezi pozorováním a interpretací

  • Shromažďujte a analyzujte kvalifikovaná uživatelská data

  • Vyvinout výzkumné techniky a metody

3. ZOBRAZENÍ KONTEXTU POUŽITÍ

  • Identifikujte potenciální uživatele vašeho produktu nebo systému

  • Vytvořte své produktové persony, interpretujte jejich potřeby

  • Objasněte princip Hickova zákona vztahu mezi počtem voleb uživatelského rozhraní a kognitivní zátěží

  • Uveďte a spravujte prvky uživatelských příběhů

4. MĚŘENÍ POUŽITELNOSTI

  • Definujte použitelnost v různých termínech účinnosti, efektivity a spokojenosti

  • Použijte behaviorální data k identifikaci dobrých a špatných návrhových nápadů

  • Vyberte si mezi alternativami návrhu pomocí testovací metody a/b

  • Vysvětlete hodnotu iterativního návrhu

5. INFORMAČNÍ ARCHITEKTURA

  • Vytvořte strukturovaný zážitek z neuspořádaných informací

  • Vytvořte správný tok mezi osobou a produktem nebo službou

  • Uspořádejte, strukturujte a označte obsah, funkce a vlastnosti

  • Porovnejte implementační model, mentální model a konceptuální model

6. NÁVRH INTERAKCE

  • Spolehlivě popište různé vzory návrhu uživatelského rozhraní

  • Vyberte si správné interaktivní ovládání v návrhu uživatelského rozhraní

  • Snadno definujte pojem progresivního zveřejňování

  • Uveďte rozdíl mezi interakčním designem a informační architekturou

  • Definujte důležitost konzistence při návrhu uživatelského rozhraní

7. VIZUÁLNÍ DESIGN

  • Vytvářejte návrhy uživatelského rozhraní, které využívají univerzální principy vizuálního designu.

  • Identifikujte dobré a špatné rozvržení stránky

  • Vyberte si správné interaktivní ovládání v návrhu uživatelského rozhraní

  • Zlepšete své výzkumné poznatky pomocí metodologie sledování očí

8. PROTOTYPOVÁNÍ ROZHRANÍ

  • Vyberte si mezi různými typy prototypování, např. pro papír a elektroniku

  • Popište rozdíly mezi prototypy a skicami

  • Identifikujte několik různých konstrukčních řešení, než se rozhodnete pro konkrétní konstrukční řešení

  • Sketch papírové prototypy prakticky

9. HODNOCENÍ POUŽITELNOSTI

  • Vzpomeňte si na heuristiku použitelnosti Jacoba Nielsena a další principy použitelnosti

  • Uveďte různé druhy hodnocení použitelnosti

  • Zaznamenejte data z hodnocení použitelnosti

  • Vyhodnoťte použitelnost systémů pomocí heuristiky použitelnosti.

Požadavky

Pro účast v tomto kurzu nejsou vyžadovány žádné zvláštní požadavky.

  28 hodiny
 

Počet účastníků


Začátek

Konec


Dates are subject to availability and take place between 09:30 and 16:30.
Open Training Courses require 5+ participants.

Reference (8)

Související kurzy

Související kategorie