Návrh Školení
Úvod
- Co je Reactive Programming?
Přehled o RxJava
Příprava vývojového prostředí
Přehled syntaxe RxJava
Vytváření aplikace RxJava
Nastavení observabilů a přihlášených uživatelů
Práce s operátory
Transformování observabilů
Filtrace observabilů
Kombinování observabilů
Použití podmínek pro řízení chování aplikace
Řízení zátěže pomocí třídy Flowable
Zrušení observabilů
Prozkoumání RxBinding a RxPermissions
Testování RxJava observabilů a přihlášených uživatelů
Napsání jednotkových testů pro RxJava
Nasazování aplikace
Odstraňování potíží
Závěr a ukončení
Požadavky
- Obecné pochopení konceptů mobilního vývoje.
- Zkušenosti s programováním Java.
Cílová skupina
- Vývojáři
Reference (5)
Že jsme získali komplexní přehled i o kontextu - například proč potřebujeme nějaké anotace a co znamenají. Líbila se mi praktická část školení – nutnost ručně spouštět příkazy a volat zbývající API
Alina - ACCENTURE SERVICES S.R.L
Kurz - Quarkus for Developers
Machine Translated
The extra information that was shared, the training was not straightforward groovy, which was nice.
Covenant - Vodacom
Kurz - Groovy Programming
the trainer can clearly explain the topic and can answer every question.
Hannah Mae Lubigan - Security Bank Corporation
Kurz - Advanced Spring Boot
Training style and trainer helps solve issues encountered during the exercises.
Carl Angelo Gonzales - Security Bank Corporation
Kurz - Spring Boot for Beginners
The breadth of the topis covered was quite a bit and the trainer tried to do justice to that.