Návrh Školení

Úvod

    Přehled Oracle Fusion HCM Porozumění uživatelskému rozhraní

Začínáme s Oracle Fusion HCM

    Implementace Oracle Fusion Příprava aplikací Fusion Správa uživatelů a rolí Synchronizace uživatelů a rolí v LDAP Správce nastavení funkcí

Pracovní síla Management a pracovní struktura

    Lidské zdroje Manažer životního cyklu pracovní síly Správa profilů, výkonu a cílů Správa odměňování Modely zaměstnávání Správa pracovních struktur

Mzdy Management

    Přehled mezd Přehled zabezpečení HCM Konfigurace mezd Vytváření a definování záznamů mzdových prvků Výpočet mezd Definování způsobů platby Kalkulace mezd Definování vzorů toku mezd

Cíle Management

    Koncepty a akce řízení cílů Nastavení správy cílů Pochopení vyhledávání, flexibilních polí a možností profilu Vytváření a správa plánů cílů Správa cílů pracovníka a organizace Správa a přiřazování cílů Schvalování cílů Pochopení konceptů dotazníků Správa otázek Použití knihovny otázek Vytváření dotazníků Použití šablon dotazníků Definování pracovníka výkon Používání řízení výkonu Správa dokumentů o výkonu a hodnocení pracovníků Úkoly sledování výkonu pracovníků

nepřítomnost Management

    Nastavení správy absencí Přehled typů absencí Pochopení vzorců a funkcí absencí Typy, plány a důvody absencí Plánování absencí Správa záznamů a nároků absencí Pochopení evidence absencí Schvalování absencí Sledování procesu absencí

Čas a práce Management

    Komponenty rozvržení docházkových karet Správa skupin HCM Vytváření komponent docházkových karet Porozumění pravidlům výpočtu docházkových karet Správa profilu zadávání času pracovníků Správa profilu zpracování času Načítání docházkových karet

Shrnutí a další kroky

Požadavky

  • Nejsou vyžadovány žádné požadavky

Publikum

  • IT konzultanti
 28 hodiny

Počet účastníků



Price per participant

Reference (8)

Související kurzy

Související kategorie