Děkujeme za vaši dotaz! Jeden z našich pracovníků vás brzy kontaktuje.
Děkujeme za rezervaci! Jeden z našich pracovníků vás brzy kontaktuje.
Návrh Školení
Úvod do generativního umělého inteligence v herním programování
- Prozkoumávání potenciálu generativní umělé inteligence v herním sektoru
- Vývoj umělé inteligence v herní výrobě
- Klíčové nástroje a technologie pro AI v herních projektech
Procedurální generace obsahu
- Základy procedurální generace v herním designu
- Techniky pro vytváření rozmanitých a složitých herních prostředí
- Workshop: Vytvoření procedurálně generované krajiny
Rozvoj postav podporovaný umělou inteligencí
- Zásady designu postav s použitím AI
- Techniky pro vytváření dynamických a reagujících NPC
- Praktické cvičení: Programování herní postavy podporované umělou inteligencí
Interaktivní a adaptabilní vyprávění příběhů
- Role AI v rozvoji příběhu
- Vytváření rozbočených postřehů a dynamických dějových bodů
- Sessie: Napsání AI generovaného příběhu pro hru
Etika a umělá inteligence v herním programování
- Pojetí biasu a spravedlnosti ve víceúčelových aplikacích AI
- Etičké aspekty navrhované hráči podporujícím umělou inteligenci
- Diskuze: Budoucnost etického AI v herním sektoru
Závěrečný projekt: Vytvoření hry s rozšířenou umělou inteligencí
- Cíle a parametry návrhu projektu
- Integrace prvků AI do herních mechanismů
- Testování hry a optimalizace chování AI
Shrnutí a další kroky
Požadavky
- Přehled o principy vývoje a návrhu her
- Zkušenosti s programovacím jazykem, ideálně Python nebo C#
- Seznámení se s koncepty umělé inteligence a strojového učení
Cílová skupina
- Vývojáři her
- Designéři
- Odborníci na umělou inteligenci, kteří se zajímají o překrývání oblastí AI a hernictví
14 hodiny
Reference (1)
Engagement, Extended Knowledge