Návrh Školení

Úvod do generativního umělého inteligence v herním programování

  • Prozkoumávání potenciálu generativní umělé inteligence v herním sektoru
  • Vývoj umělé inteligence v herní výrobě
  • Klíčové nástroje a technologie pro AI v herních projektech

Procedurální generace obsahu

  • Základy procedurální generace v herním designu
  • Techniky pro vytváření rozmanitých a složitých herních prostředí
  • Workshop: Vytvoření procedurálně generované krajiny

Rozvoj postav podporovaný umělou inteligencí

  • Zásady designu postav s použitím AI
  • Techniky pro vytváření dynamických a reagujících NPC
  • Praktické cvičení: Programování herní postavy podporované umělou inteligencí

Interaktivní a adaptabilní vyprávění příběhů

  • Role AI v rozvoji příběhu
  • Vytváření rozbočených postřehů a dynamických dějových bodů
  • Sessie: Napsání AI generovaného příběhu pro hru

Etika a umělá inteligence v herním programování

  • Pojetí biasu a spravedlnosti ve víceúčelových aplikacích AI
  • Etičké aspekty navrhované hráči podporujícím umělou inteligenci
  • Diskuze: Budoucnost etického AI v herním sektoru

Závěrečný projekt: Vytvoření hry s rozšířenou umělou inteligencí

  • Cíle a parametry návrhu projektu
  • Integrace prvků AI do herních mechanismů
  • Testování hry a optimalizace chování AI

Shrnutí a další kroky

Požadavky

  • Přehled o principy vývoje a návrhu her
  • Zkušenosti s programovacím jazykem, ideálně Python nebo C#
  • Seznámení se s koncepty umělé inteligence a strojového učení

Cílová skupina

  • Vývojáři her
  • Designéři
  • Odborníci na umělou inteligenci, kteří se zajímají o překrývání oblastí AI a hernictví
 14 hodiny

Počet účastníků


Price per participant

Upcoming Courses

Související kategorie