Návrh Školení
Porozumění Business Procesům
- Co je to obchodní proces Typy obchodních procesů Unified Modeling Language (UML) Modelování obchodních procesů (BPMN) Use Cases Inkrementální proces pro modelování
Životní cyklus zlepšování procesů
- Dát tým dohromady Integrace s vývojem Životní cyklus Zlepšení procesu Životní cyklus a radikální vs. postupné zlepšování
Definování Business Procesů
- Business Use Case Diagramy Business Use Cases and Business Actors Modeling High-level and Group Process Modeling Workshop (případová studie)
Mapování do systémových požadavků
- Mapovací aktéři systému Use Case a mapovací aktivity Use Case Mapování podnikových scénářů Mapování podnikových pracovníků Mapování modelu podnikových entit Mapovací workshop
Předběžné hodnocení procesu
- Externí faktory Identifikace hlavních a podpůrných procesů Stanovení cílů zlepšování Identifikace zákazníků a zainteresovaných stran
Business Procesní modely
- Klady a zápory různých technik modelování Komponenty procesního modelu Úvod do scénářů použití Business objekty Mapování pracovního postupu
Modelování aktuálních procesů
- Rozhovory a fokusní skupiny Modelování podmínek, spouštěčů, událostí a obchodních pravidel Úrovně abstrakcí Tipy a techniky modelování Vědět, kdy přestat
Kvantifikační procesy
- Rozhodování, co a kolik měřit Měření spokojenosti zákazníků Měření výkonu Měření efektivity Analýza současných procesů
Analýza činností
- Identifikace činností s přidanou hodnotou Analýza vzorců pracovních postupů a omezení Dynamická analýza - simulace Identifikace oblastí zlepšení Modelování nového procesu
Generování nových nápadů
- Dokumentování alternativ Integrace mechanismů měření výkonu Zachycování a reprezentace procesních znalostí Řízení procesu modelování
Uvedení nových Business procesních modelů do práce
- Mapování na systémové požadavky Manuály zásad a procedur Modely jako nástroje pro řízení změn Řízení procesů
Výběr metod/nástrojů
- Vyhodnocení a výběr metod a přizpůsobení Nástroje pro modelování a simulaci Nástroje pro řízení pracovních postupů Intranety a extranety Nástroje pro řízení procesů a znalostí
Požadavky
Žádný
Reference (5)
Tempo bylo dobré, s pěknou směsí sdílení znalostí, ukázek a praktické práce. Filip byl velmi poutavý a dodal energii, aby kurz prošel. Dobré bylo, že se hodně vyučovalo 1:1 s tím, že Filip prošel individuálními tréninkovými cvičeními.
Colin - Worldpay
Kurz - BPMN, DMN, and CMMN - OMG standards for process improvement
Machine Translated
The training definitely backfilled some of the gaps in my knowledge left by reading the OptaPlanner userguide. It gave me a good broad understanding of how to approach using OptaPlanner in our projects going forward.
Terry Strachan - Exel Computer Systems plc
Kurz - OptaPlanner in Practice
Shared examples of every function and/or operators are all well explained.
Brian Amlon - Thakral One, Inc.
Kurz - Introduction to Drools 7 for Developers
a lot of practices are very welcome, many try and learn cases are embedded
Nadia Ivaniuk - Credit Suisse (Poland) Sp.z o.o.
Kurz - Modelling Decision and Rules with OMG DMN
Exercises and solving problems in groups when the problems were more difficult.