Návrh Školení

Úvod

Přehled BizTalk Funkce a architektura serveru

    BizTalk komponenty, nástroje a úkoly

Správa BizTalk serverových aplikací

    Nasazení aplikace BizTalk Aktualizace aplikace

Nastavení hostitelů a instancí hostitelů

    Konfigurace hostitele BizTalk jako prostředku clusteru Konfigurace adaptéru BizTalk Správa databáze MessageBox

Sledování BizTalk Aktivita serveru

    Povolení sledování aktivity sledování

Testování serveru Biztalk

    Unit testing Testování výkonu Automatizované testování

Monitoring BizTalk Server

    Typy monitorování Co je PAL? Další nástroje pro monitorování BizTalk Server

Automatizované monitorování BizTalk serveru

    Monitorování BizTalk Pomocí OpsMgr Monitorování BizTalk Použití BizTalk 360 Monitorování BizTalk Použití AIMS pro BizTalk

Oprava chyb

    Zpracování výjimek běhového prostředí Odstraňování problémů s výjimkami běhového prostředí

Optimalizace BizTalk výkonu serveru

    Obecné optimalizace Optimalizace pro nízkou latenci pomocí Relog.exe

Optimalizace BizTalk prostředí serveru

    Optimalizace operačního systému Optimalizace sítě Optimalizace IIS

Optimalizace SQL Server

    Optimalizace před a po serveru BizTalk

Optimalizace zdrojů

    Pochopení škrtícího mechanismu Biztalk Úprava nastavení škrcení

BizTalk Údržba prostředí serveru

    Vytvoření kontrolního seznamu Provádění denních, týdenních, měsíčních a čtvrtletních úkolů údržby

Shrnutí a závěr

Požadavky

  • Zkušenosti s BizTalk koncepty správy serveru
  • Zkušenosti s nasazováním aplikací, vytvářením a konfigurací portů a odstraňováním problémů
  • Zkušenosti se skriptováním

Publikum

  • Správci systému
  • Vývojáři
 35 hodiny

Počet účastníků



Price per participant

Reference (1)

Související kategorie