Návrh Školení

Úvod

Přehled BizTalk Funkce a architektura serveru

    BizTalk komponenty, nástroje a úkoly

Instalace a konfigurace serveru BizTalk

    Základní vs. vlastní konfigurace Úlohy před instalací Instalace a konfigurace úloh po instalaci

Začínáme

    Navigace v uživatelském rozhraní BizTalk Konzola pro správu serveru BTStask nástroj příkazového řádku

Nastavení a správa uživatelů

    Zabezpečení uživatelských hesel pomocí ESSO Správa uživatelských pověření

Směrování zpráv

    Konfigurace směrování zpráv Odesílání a přijímání zpráv (adaptéry) Nastavení pracovního postupu obchodního procesu (orchesttrace)

Zabezpečení zpráv

    Instalace a konfigurace certifikátů v Biztalku Zabezpečení zpráv pomocí kanálů Šifrování a dešifrování zprávy Použití a ověření digitálního podpisu

Vytváření, spouštění a správa Business Rules

    Jak fungují obchodní pravidla Implementace obchodních pravidel pomocí Business Rules Engine (BRE) Management Business Rules Engine (BRE)

Nasazení aplikace Biztalk

    Nasazení sestavení do aplikace Přizpůsobení vazebných souborů Nasazení aplikace jako balíčku MSI Odstraňování výjimek za běhu

Automatizace nasazení BizTalk

    Co automatizovat skriptování pomocí BTStask Skriptování pomocí PowerShellu Automatizace dalších administrativních úloh

Integrace aplikací napříč organizačními hranicemi

    Případová studie: Výměna obchodních dokumentů Určení, kde a jak odesílat a přijímat zprávy Pochopení portů a vazeb Používání stran, rolí a Electronic Data Interchange (EDI)

Sledování a monitorování Business Činnost

    Povolení a správa nastavení sledování Povolení analýzy dat Konfigurace Business Monitorování aktivity (BAM) Sledování, prohlížení a analýza dat Nástroje pro monitorování třetích stran

Konfigurace serveru Biztalk pro vysokou dostupnost

    Správa hostitelů a instancí hostitelů Izolace hostitelů, služeb atd.

Zotavení po havárii v BizTalk

    Planning for Disaster Recovery Obnova BizTalk databází serveru Obnova BizTalk běhového prostředí serveru Obnova Enterprise Single Sign-On (ESSO)

Aktualizace serveru Biztalk

    Instalace balíčků funkcí Instalace serverových nástrojů BizTalk

Správa BizTalk serverových aplikací

    Nasazení aplikace BizTalk Aktualizace aplikace

Nastavení hostitelů a instancí hostitelů

    Konfigurace hostitele BizTalk jako prostředku clusteru Konfigurace adaptéru BizTalk Správa databáze MessageBox

Testování serveru Biztalk

    Unit testing Testování výkonu Automatizované testování

Monitoring BizTalk Server

    Typy monitorování Co je PAL? Další nástroje pro monitorování BizTalk Server

Automatizované monitorování BizTalk serveru

    Monitorování BizTalk Pomocí OpsMgr Monitorování BizTalk Použití BizTalk 360 Monitorování BizTalk Použití AIMS pro BizTalk

Oprava chyb

    Zpracování výjimek běhového prostředí Odstraňování problémů s výjimkami běhového prostředí

Optimalizace BizTalk výkonu serveru

    Obecné optimalizace Optimalizace pro nízkou latenci pomocí Relog.exe

Optimalizace BizTalk prostředí serveru

    Optimalizace operačního systému Optimalizace sítě Optimalizace IIS

Optimalizace SQL Server

    Optimalizace před a po serveru BizTalk

Optimalizace zdrojů

    Pochopení škrtícího mechanismu Biztalk Úprava nastavení škrcení

BizTalk Údržba prostředí serveru

    Vytvoření kontrolního seznamu Provádění denních, týdenních, měsíčních a čtvrtletních úkolů údržby

Shrnutí a závěr

Požadavky

  • Zkušenosti se správou síťových prostředí se systémem Windows

Publikum

  • Správci systému
  • Systémoví inženýři
  • Vývojáři
 70 hodiny

Počet účastníků



Price per participant

Reference (1)

Související kategorie