Návrh Školení

Úvod

  • Co je Autodesk 3ds Max a proč jej používat?
  • 3ds Max vs jiný 3D software
  • Přehled funkcí a architektury 3ds Max
  • Nastavení vývojového prostředí

Začínáme

  • Vytvoření a uložení nového projektu
  • Prozkoumání uživatelského rozhraní a navigace
  • Přizpůsobení uživatelského rozhraní a preferencí
  • Použití nápovědy a dokumentace

3D Modeling

  • Pochopení pojmů a terminologie 3D modelování
  • Vytváření a úpravy 3D objektů
  • Úpravy a manipulace s 3D objekty
  • Zdokonalování a optimalizace 3D objektů

3D texturování a stínování

  • Pochopení konceptů a terminologie 3D texturování a stínování
  • Aplikace barev, textur a efektů na 3D objekty
  • Vytváření a správa materiálů a map
  • Rozbalení a úprava UV

3D osvětlení a kamery

  • Pochopení konceptů a terminologie 3D osvětlení a kamer
  • Nastavení scény se světly a kamerami
  • Ovládání a úprava vlastností a efektů světla a kamery
  • Přidání pozadí, mlhy, atmosféry atd.

3D Animation

  • Pochopení konceptů a terminologie 3D animace
  • Animace 3D objektů a vytváření klíčových snímků, křivek a trajektorií
  • Úpravy a dolaďování animace
  • Přidání sekundární animace a dynamiky

3D vykreslování

  • Pochopení pojmů a terminologie 3D vykreslování
  • Vykreslení scény a export obrázku nebo videa
  • Úprava kvality vykreslení a výkonu
  • Přidání efektů následného zpracování

Shrnutí a další kroky

Požadavky

  • Základní znalosti počítačové grafiky a konceptů 3D modelování
  • Znalost operačního systému Windows a správy souborů

Publikum

  • Grafičtí designéři
  • Umělci
 14 hodiny

Počet účastníků



Price per participant

Reference (4)

Související kurzy

Související kategorie