Návrh Školení

Úvod

Přehled architektury vestavěného Linux systému

Přehled Pocky a bitbake

Příprava vašeho vývojového prostředí

Příprava vaší cílové vývojové desky a sad nástrojů

Pochopení Yocto Project zdrojového stromu

Budování obrazu

Použití webového rozhraní Toaster k zahájení sestavení

Přidání balíčků do vygenerovaného obrázku

Pochopení balíčků podpory desky (BSP), receptů, konfigurací a vrstev

Psaní receptu

Přehled některých existujících sestavovacích systémů - Autotools, CMake, Meson

Vytvoření, konfigurace a přidání vlastní aplikace

Odstraňování problémů se selháním sestavení

Oprava běžných problémů s křížovou kompilací

Přizpůsobení sestavení pomocí vrstev

Rozšíření stávajících receptur

Psaní vlastní konfigurace stroje

Přidávání a správa runtime balíčků

Přidání vlastního obrázku

Vytvoření vlastního obrázku

Generování rootfs

Pomocí Yocto Project SDK

Vyvíjejte aplikaci pomocí sady Poky SDK

Sada nástrojů pro vývoj aplikací

Závěrečné poznámky

Požadavky

  • Účastník musí mít alespoň jednou vytvořené jádro pro tradiční desktopový (neembedded) Linux systém.
  • Ví, z jakých komponent se skládá uživatelský prostor Linux na desktopovém systému.
  • Ví, jak generovat a používat záplaty.
  • Musí být schopen vysvětlit, co je GNU Make, Autotools, jaké další systémy sestavení existují.
  • V ideálním případě udržuje alespoň jeden Linux balíček, buď jako upstream autor, nebo v jakékoli tradiční Linux desktopové distribuci.
  • Předchozí zkušenosti s embedded vývojem nejsou vyžadovány a nenahrazují výše uvedené znalosti o tradičních Linux desktopech.

Publikum

  • Vývojáři
  • Systémoví inženýři
  • Testovací inženýři
  • Správci systému
 28 hodiny

Počet účastníků



Price per participant

Reference (4)

Související kategorie