Thank you for sending your enquiry! One of our team members will contact you shortly.
Thank you for sending your booking! One of our team members will contact you shortly.
Návrh Školení
Úvod
Pochopení RPA
- Rozdíl mezi RPA a tradiční automatizací Automatizace end-to-end procesů s RPA Důsledky RPA na pracovní sílu a morálku zaměstnanců
Výhody RPA
- Zrychlení dokončení prací Nepřetržitá dostupnost Přesnost a soulad Snížení nákladů
Případová studie
- RPA v bankovnictví: Automatizace úloh zpracování úvěrů
Nástroje a prodejci RPA
- NICE, Blue Prism, UIPath, OpenSpan atd.
Vypracování strategie RPA
- Vyhledání nejnáchylnějších k chybám a časově náročných kancelářských úkolů Definování rozsahu iniciativy RPA Výpočet analýzy dopadu ROI
Různé přístupy k RPA
- Bezobslužná vs. Attended Intervention Desktop Automation Desktop Analytics
Případová studie
- RPA ve zdravotnictví
Přehled funkcí a možností NICE
- Engine pro zpracování přirozeného jazyka Pokročilé možnosti OCR (rozpoznání 200 různých jazyků) Pokročilá analýza strukturovaných a nestrukturovaných dat
Praktické s NICE Robotic Automation
- Nastavení účtu a licencování Nastavení a konfigurace
Automatizace rutinních desktopů Activiti (front-end)
- Automatické spouštění aplikací Ovládání myši Vyplňování formulářů a šablon Kopírování/vkládání
Automatizace rutinních back-office Activities
- Provádění výpočtů Zpracování reklamace Zpracování naskenovaných dokumentů Upselling produktů a služeb
Integrace NICE se stávajícími systémy
- CRM Billing system Aplikace Citrix Zakázkové aplikace
Správa NICE
- Monitorování a správa front úloh a provádění procesů Generování zpráv o výkonu systému
Případová studie
- RPA v pojišťovnictví
Měřítko Pěkné
- Odhad dostupnosti potřeb zdrojů Přidání robotů během špiček
Odstraňování problémů NICE
- Ladění systému Restartování klienta robota v případě selhání
Vyhodnocování výsledků
- Posouzení zvýšení efektivity Posouzení dopadu na člověka
Rozšíření NICE
- Open-source SDK
Vývoj v automatizaci robotických procesů
- Kognitivní robotická automatizace
Závěrečné poznámky
- Budoucnost „virtuální pracovní síly“
Požadavky
- Obecná znalost obchodních procesů a pracovních postupů v kanceláři.
- Nějaké technické zázemí.
- Pochopení programovacích konceptů je užitečné, ale není nutné.
Publikum
- Business Analytici
- Business Process Professionals
- Inženýři
21 hodiny