Návrh Školení

Úvod

Pochopení RPA

    Rozdíl mezi RPA a tradiční automatizací Automatizace end-to-end procesů s RPA Důsledky RPA na pracovní sílu a morálku zaměstnanců

Výhody RPA

    Zrychlení dokončení prací Nepřetržitá dostupnost Přesnost a soulad Snížení nákladů

Případová studie

    RPA v bankovnictví: Automatizace úloh zpracování úvěrů

Nástroje a prodejci RPA

    NICE, Blue Prism, UIPath, OpenSpan atd.

Vypracování strategie RPA

    Vyhledání nejnáchylnějších k chybám a časově náročných kancelářských úkolů Definování rozsahu iniciativy RPA Výpočet analýzy dopadu ROI

Různé přístupy k RPA

    Bezobslužná vs. Attended Intervention Desktop Automation Desktop Analytics

Případová studie

    RPA ve zdravotnictví

Přehled funkcí a možností NICE

    Engine pro zpracování přirozeného jazyka Pokročilé možnosti OCR (rozpoznání 200 různých jazyků) Pokročilá analýza strukturovaných a nestrukturovaných dat

Praktické s NICE Robotic Automation

    Nastavení účtu a licencování Nastavení a konfigurace

Automatizace rutinních desktopů Activiti (front-end)

    Automatické spouštění aplikací Ovládání myši Vyplňování formulářů a šablon Kopírování/vkládání

Automatizace rutinních back-office Activities

    Provádění výpočtů Zpracování reklamace Zpracování naskenovaných dokumentů Upselling produktů a služeb

Integrace NICE se stávajícími systémy

    CRM Billing system Aplikace Citrix Zakázkové aplikace

Správa NICE

    Monitorování a správa front úloh a provádění procesů Generování zpráv o výkonu systému

Případová studie

    RPA v pojišťovnictví

Měřítko Pěkné

    Odhad dostupnosti potřeb zdrojů Přidání robotů během špiček

Odstraňování problémů NICE

    Ladění systému Restartování klienta robota v případě selhání

Vyhodnocování výsledků

    Posouzení zvýšení efektivity Posouzení dopadu na člověka

Rozšíření NICE

    Open-source SDK

Vývoj v automatizaci robotických procesů

    Kognitivní robotická automatizace

Závěrečné poznámky

    Budoucnost „virtuální pracovní síly“

Požadavky

  • Obecná znalost obchodních procesů a pracovních postupů v kanceláři.
  • Nějaké technické zázemí.
  • Pochopení programovacích konceptů je užitečné, ale není nutné.

Publikum

  • Business Analytici
  • Business Process Professionals
  • Inženýři
 21 hodiny

Počet účastníků


Price per participant

Upcoming Courses