Děkujeme za vaši dotaz! Jeden z našich pracovníků vás brzy kontaktuje.
Děkujeme za rezervaci! Jeden z našich pracovníků vás brzy kontaktuje.
Návrh Školení
DEN 1
Úvod
Séance 1 – Úvod do ABMS
- Průmyslové modelování a simulace
- Co je to model, stupeň abstrakce
- Výhody vytváření vykonyvatelného modelu
- Výhody systémové simulace
Séance 2 – Agenti
- Co jsou agenti
- Jak identifikovat agenty
- Jak modelovat agenty
- Výběr agenta a rozhodnutí o stupni abstrakce
- Instalace prostředí repast
Q & A
DEN 2
Přehled z dne 1
Séance 3 – Základní pozadí
- Co jsou logo, OO, Java
- Koncepce objektově orientovaného programování
- Koncepce dědičnosti
- Agenti jako objekty
- Připomenutí LOGO
Séance 4 – Prostředí Repast/relogo
- Základní program relogo
- Prostředí reLogo
- Vestavěné třídy relogo
Q & A
DEN 3
Přehled z dne 2
Séance 5 – Pravidla spravující model
- Příklady pravidel fyziky a matematiky pro modelování
- Poloha, rychlost a zrychlení
- Druhé Newtonovo pohybové zákon
- Chemické a fyzikální změny
Séance 6 – Vývoj modelu
- Turtle Groovy/Třída
- Turtle metoda step
- Patch Groovy
- Uživatelská panel
- Co jsou relogo linky
- Link groovy
Q & A
DEN 4
Přehled z dne 3
Séance 7 – Simulace modelu
- Obecné koncepty simulace
- Kontrola simulace prostřednictvím parametrů
- Vytváření scénářů a "co kdyby" situací
- Zběr výsledků simulace
- Případová studie
Séance 8 – Údržba modelů
- Dědičnost existujících modelů
- Menší změny v modelech
- Vytváření skutečného příkladu ABMS
Q & A
28 Hodiny
Reference (1)
Trainer pečlivě připravil materiály pro kurz již předem a sezení bylo velmi pružné a upravené tak, aby vyhovovalo zájmům účastníků. Manažerský personál byl také po celou dobu kurzu k dispozici a pomáhal nám. Projekt byl během celého kurzu dobře spravován v přátelské atmosféře.
Kikuko Shoyama
Kurz - Repast - Agent Based Modeling and Simulation (ABMS)
Přeloženo strojem