Návrh Školení

DEN 1

Úvod

Séance 1 – Úvod do ABMS

  • Průmyslové modelování a simulace
  • Co je to model, stupeň abstrakce
  • Výhody vytváření vykonyvatelného modelu
  • Výhody systémové simulace

Séance 2 – Agenti

  • Co jsou agenti
  • Jak identifikovat agenty
  • Jak modelovat agenty
  • Výběr agenta a rozhodnutí o stupni abstrakce
  • Instalace prostředí repast

Q & A

DEN 2

Přehled z dne 1

Séance 3 – Základní pozadí

  • Co jsou logo, OO, Java
  • Koncepce objektově orientovaného programování
  • Koncepce dědičnosti
  • Agenti jako objekty
  • Připomenutí LOGO

Séance 4 – Prostředí Repast/relogo

  • Základní program relogo
  • Prostředí reLogo
  • Vestavěné třídy relogo

Q & A

DEN 3

Přehled z dne 2

Séance 5 – Pravidla spravující model

  • Příklady pravidel fyziky a matematiky pro modelování
  • Poloha, rychlost a zrychlení
  • Druhé Newtonovo pohybové zákon
  • Chemické a fyzikální změny

Séance 6 – Vývoj modelu

  • Turtle Groovy/Třída
  • Turtle metoda step
  • Patch Groovy
  • Uživatelská panel
  • Co jsou relogo linky
  • Link groovy

Q & A

DEN 4

Přehled z dne 3

Séance 7 – Simulace modelu

  • Obecné koncepty simulace
  • Kontrola simulace prostřednictvím parametrů
  • Vytváření scénářů a "co kdyby" situací
  • Zběr výsledků simulace
  • Případová studie

Séance 8 – Údržba modelů

  • Dědičnost existujících modelů
  • Menší změny v modelech
  • Vytváření skutečného příkladu ABMS

Q & A

 28 hodiny

Počet účastníků


Cena za účastníka

Reference (1)

Nadcházející kurzy

Související kategorie