Děkujeme za vaši dotaz! Jeden z našich pracovníků vás brzy kontaktuje.
Děkujeme za rezervaci! Jeden z našich pracovníků vás brzy kontaktuje.
Návrh Školení
DEN 1
Úvod
Séance 1 – Úvod do ABMS
- Průmyslové modelování a simulace
- Co je to model, stupeň abstrakce
- Výhody vytváření vykonyvatelného modelu
- Výhody systémové simulace
Séance 2 – Agenti
- Co jsou agenti
- Jak identifikovat agenty
- Jak modelovat agenty
- Výběr agenta a rozhodnutí o stupni abstrakce
- Instalace prostředí repast
Q & A
DEN 2
Přehled z dne 1
Séance 3 – Základní pozadí
- Co jsou logo, OO, Java
- Koncepce objektově orientovaného programování
- Koncepce dědičnosti
- Agenti jako objekty
- Připomenutí LOGO
Séance 4 – Prostředí Repast/relogo
- Základní program relogo
- Prostředí reLogo
- Vestavěné třídy relogo
Q & A
DEN 3
Přehled z dne 2
Séance 5 – Pravidla spravující model
- Příklady pravidel fyziky a matematiky pro modelování
- Poloha, rychlost a zrychlení
- Druhé Newtonovo pohybové zákon
- Chemické a fyzikální změny
Séance 6 – Vývoj modelu
- Turtle Groovy/Třída
- Turtle metoda step
- Patch Groovy
- Uživatelská panel
- Co jsou relogo linky
- Link groovy
Q & A
DEN 4
Přehled z dne 3
Séance 7 – Simulace modelu
- Obecné koncepty simulace
- Kontrola simulace prostřednictvím parametrů
- Vytváření scénářů a "co kdyby" situací
- Zběr výsledků simulace
- Případová studie
Séance 8 – Údržba modelů
- Dědičnost existujících modelů
- Menší změny v modelech
- Vytváření skutečného příkladu ABMS
Q & A
28 hodiny
Reference (1)
The trainer well prepared the course material beforehand and the session was very flexible and arranged to meet the trainee's interests. The management staffs were also around during the course to help us. The project was well managed in a friendly atmosphere throughout.