Návrh Školení

DEN 1

Zavedení

Lekce 1 – Úvod do ABMS

  • Průmyslové modelování a simulace
  • Co je to model, úroveň abstrakce
  • Výhody vytvoření spustitelného modelu
  • Výhody simulace systému

Sezení 2 – Agenti

  • Co jsou Agenti
  • Jak identifikovat agenty
  • Jak modelovat agenty
  • Výběr volby agenta a rozhodnutí na úrovni abstrakce
  • Instalace prostředí repast

Otázky a odpovědi

DEN 2

Osvěžovač dne 1

Sezení 3 – Základní pozadí

  • Co jsou logo, OO, Java
  • Objektově orientované koncepty
  • dědičné koncepty
  • Agenti jako objekty
  • Vyvolání LOGA

Session 4 – Repast/relogo prostředí

  • Základní program reloga
  • Prostředí reLogo
  • Vestavěné třídy reloga

Otázky a odpovědi

DEN 3

Osvěžovač dne 2

Sezení 5 – Pravidla modelování Governingu

  • Příklady fyzikálních a matematických pravidel pro modelování
  • Pozice, rychlost a zrychlení
  • Pravidlo druhého Newtonova zákona
  • Chemické a fyzikální změny

Lekce 6 – Vývoj modelu

  • Želva Groovy/Třída
  • Metoda kroku želvy
  • Patch Groovy
  • Uživatelský panel
  • Co jsou odkazy na relogo
  • odkaz groovy

Otázky a odpovědi

DEN 4

Osvěžovač dne 3

Sezení 7 – Simulace modelu

  • Obecné koncepty simulace
  • Ovládejte simulaci pomocí parametrů
  • Vytváření scénářů a situací co kdyby
  • Sběr výsledku simulace
  • Případová studie

Sezení 8 – Údržba modelů

  • zdědění existujícího modelu
  • drobné změny modelů
  • vytvoření skutečného příkladu ABMS

Otázky a odpovědi

 28 hodiny

Počet účastníků


Price per participant

Reference (1)

Upcoming Courses