Návrh Školení

Úvod

QML Programming

  • Syntaxe QML
  • Vazba vlastností
  • Qt Rychlá globální objekty

Qt Rychlé Elementy

  • Prvky, obdélníky a text
  • Obrázky
  • Signály a sloty

Příprava vývojového prostředí

  • Instalace a konfigurace Qt Rychlého

Základní pojmy QML

  • Vytváření jednoduchých widgetů
  • Implementace jednoduchých widgetů
  • Vložení zdrojů
  • Použití View v QML
  • Nahrazování delegátů obsahu

Qt Rychlé umístění

  • Použití kotvů
  • Práce s umístěteli, rozložení a proudem

Animationy, přechody a transformace

  • Implementace animací a částic
  • Použití přechodů
  • Práce s transformacemi
  • Použití stavu a gradientů

Qt Rychlé ovládací prvky a moduly

  • Používání Qt Rychlých ovládacích prvků pro vytváření widgetů
  • Implementace Qt Rychlých ovládacích prvků widgetů
  • Vytvoření vlastních stylů pro widgety
  • Použití vlastního stylu na widget

Aplikace a prototypy nadpisů

  • Definice funkcionality aplikací
  • Použití komponent a struktury
  • Přidání hlavního UI
  • Použití mechanismu přepínání aplikace
  • Implementace widgetů a popupů aplikací
  • Vytvoření modelů
  • Přidání témat UI
  • Zajištění odpovědnosti UI

Shrnutí a závěr

 7 hodiny

Počet účastníků


Price per participant

Reference (1)

Upcoming Courses

Související kategorie