Thank you for sending your enquiry! One of our team member will contact you shortly.
Thank you for sending your booking! One of our team member will contact you shortly.
Návrh Školení
Potřeba objektově orientovaného programování
- Pokus o reflexi reálného světa v programování Počátky a vývoj objektově orientovaného programování Programowanie obiektowe z hlediska pravidel KISS a DRY
Třídy a objekty
- Ideje a entity v Platónově filozofii Role tříd Implementace tříd pomocí objektů Třídy, vlastnosti a statické metody
Konvence pojmenování a kódování
- Pojmenování tříd Pojmenování vlastností a metod Pojmenování balíčků a složek Další konvence
Struktura třídy
- Vlastnosti/pole jako popis stavu objektu Přístupové objekty Metody jako implementace funkcionality
Modelování a grafické znázornění tříd
- Analýza požadavků Modelování struktury tříd a vztahů Popis obchodních objektů EER diagramy Diagram tříd UML
Objektově orientovaná programovací paradigmata
- Koncept paradigmatu Zapouzdření Abstrakce Dědičnost Polymorfismus
Návrh a implementace abstraktní vrstvy
- Abstraktní třídy Rozhraní Vlastnosti Vnořené klauzule Obecné třídy
Vytváření objektů
- Metody vytváření objektů Role konstruktoru Tovární vzor
Závislosti mezi třídami
- Agregace Složení Distribuce závislostí - Decoupling Dependency injection, DIC kontejnery Vzor mediátoru
Organizace kódu
- Návrh opakovaně použitelného kódu Struktura složek Jmenné prostory, balíčky, moduly
Programowanie obiektowe a výkon
- Rezervace paměti pro objekty Garbage Collector Explicitní odstranění objektů, destruktorů Práce s referencemi
Odrazový mechanismus
- Oblast použití reflexe Získávání informací o třídách a objektech Význam reflexe při vytváření dokumentace a testování softwaru
Vypořádání se s chybou
- Možné modely zpracování chyb Model zpracování chyb objektů Role výjimek a třídy Exception, vyvolání a zachycení výjimek Try-catch-final block, block nesting
Antipatterny objektově orientovaného programování
- Nadměrná třídní odpovědnost, vzor delegování Silné singletonové závislosti a potenciální problémy Anemický model domény Jiné anti-vzorce
Požadavky
Účastníci školení by měli mít základní znalosti programování.
21 hodiny
Reference (4)
The extra information that was shared, the training was not straightforward groovy, which was nice.
Covenant - Vodacom
Kurz - Groovy Programming
Velké množství praktických znalostí ukázaných na příkladech ze života.
Kamil - Streamsoft Kraków
Kurz - Java Advanced
Machine Translated
Průběžné prosazování změn, když jsem se 3. den začal ztrácet více než dříve a bylo těžší rychle odhalit chybu, mohl jsem rychle zkontrolovat nejnovější změny a zůstat v obraze s materiálem
Paulina
Kurz - Advanced Java Security
Machine Translated
Very good knowledge and character.