Návrh Školení

1. Úvod a zarovnání použití (30 min)

  • Přehled Microsoft Teams a jeho integrace s Microsoft 365
  • Struktura týmů, kanálů a oprávnění
  • Doporučené postupy pro komunikaci a spolupráci

2. Produktivita týmu (2h30)

  • Správa souborů pomocí SharePointu a OneDrive v Teams
  • V reálném čase spolupracující editace a správa verzí
  • Účinné vytváření a používání kanálů a vlastních karet
  • Pořádání produktivních schůzek: agendy, záznamy a společné poznámky
  • Použití vestavěných aplikací pro optimalizaci pracovního postupu (Planner, Lists, OneNote)

3. Automatizace a integrace nástrojů (2h)

  • Úvod do automatizace v Teams pomocí Power Automate
  • Vytváření jednoduchých toků pro oznámení, schvaluování a automatizaci úkolů
  • Integrace s Outlookem, Excel, Forms a dalšími nástroji Microsoft 365
  • Použití konektorů a botů pro automatizaci každodenních činností a centralizaci informací

4. Prozkoumání dalších funkcí (1h30)

  • Použití vestavěných aplikací a rozšíření (např. Approvals, Viva Insights, Whiteboard, Loop atd.)
  • Tipy pro zvýšení produktivity: zkratky, šablony a přizpůsobené nastavení
  • Praktické příklady upravené na potřeby prodejních týmů

5. Shrnutí a praktická aplikace (30 min)

  • Vedované cvičení k aplikaci naučených konceptů
  • Otázky a zkušenosti uživatelů
  • Doporučené postupy a návrhy pro dále pokračující použití

Souhrn a další kroky

Požadavky

  • Základní znalost nástrojů pro produkčnost kanceláře
  • Zkušenosti s používáním aplikací Microsoft 365, jako je Outlook nebo OneDrive
  • Poučení o online komunikačních a kolaboračních nástrojích

Účastníci

  • Odborníci a týmy přecházející na Microsoft Teams pro každodenní kolaboraci
  • Správci a koordinátoři, kteří chtějí zlepšit komunikaci a efektivitu pracovních procesů
  • Uživatelé, kteří chtějí využít Teams s integrací a automatizací Microsoft 365
 7 hodiny

Počet účastníků


Cena za účastníka

Reference (1)

Nadcházející kurzy

Související kategorie