Návrh Školení
Posouzení
- Dědičnost a Intefances Reference objektů vs Dědičnost Polymorfismus Rozhraní Statické a výchozí metody Kolekce a generika Generika (dědičnost, zástupné znaky) Zápis generických typů
Design Patterns
- Vytváření objektů Statické metody a pole nové Vzory vytváření operátorů Dědičnost vs složení / Klady a zápory Vnitřní třídy složených vzorů
Odraz
- Třída s názvem Class Finding Fields, Methods and Constructors Accessing Fields, vyvolávání metod zkoumajících pole
Anotace
- Anotace v Java API (@Override, @Deprecated) Definování anotací
Funkční Programming
- Lambda Expression Přehled Lambda Expressionty a funkční rozhraní využívající Lambda Expressionty Práce s referencí metod
Stream API
- Filtrování proudů a kolekcí Řetězení a zřetězení kolekcí
Datum/čas API
- Legecy API Rozhraní API pro datum/čas (JSR 310) Události založené na datu a čase Časová razítka, období a trvání Provádění výpočtů Formátování Lokalizace / Časová pásma
Základy JUnit
- Přehled JUnit, testem řízené vývojové testy a tvrzení Práce s výjimkami Organizování testů pomocí psacích zařízení JUnit – @Před, @Po testovacích sadách a další schopnosti Přehled simulovaných objektů
Nástroje pro sestavení
- Přehled mravenců Maven Přehled
Abstraktní třída
- Principy deklarace a implementace abstraktních tříd Typické problémy při práci s abstraktními třídami
Role tříd, abstraktních tříd a rozhraní v aplikačním modelu
- Stupně Java objektově orientovaná abstrakce Kompletní objektový model v Java Programový model orientovaný na rozhraní, abstraktní třídy a rozhraní pro aplikaci větší flexibilita a nezávislost každého z jeho subsystémů na sobě při jejich implementaci Aplikace abstraktních tříd v s cílem extrahovat běžnou funkcionalitu rozšířenou o implementaci flexibility, kterou nabízejí rozhraní
Role dynamických a statických objektů v aplikačním modelu
- Statické Java třídy a dynamické vlastnosti těchto tříd Rozlišení funkčnosti obou typů entit v rámci Java a typických použití a jejich příklad dobré praxe při návrhu řešení na bázi statických a dynamických bytostí Java Úvod do návrhových vzorů Úvod do továrního návrhového vzoru
Operace s jednoduchými typy a třídami Wrapper
- Velmi důležitá fakta a techniky pro rozšíření použití jednoduchých typů v Java objektovém modelu. Diskuse o roli obalových tříd jednoduchých typů a typických aplikací tohoto typu v aplikaci
Speciální objekty Java, třída String, StringBuilder a StringBuffer
- Připomeňte si základní vlastnosti třídy String a diskutujte o zacházení s objekty String virtuálním strojem Použití tříd vyrovnávací paměti a provozování řetězců
Formátování a analýza, regulární Expressionty
- Úvod do regulárních výrazů v Java Diskuse jak základních technik pro práci s regulárními výrazy (třída String), tak pokročilých technik založených na vyhrazených třídách pro tento typ konstrukce Tokenizace, vyhledávání a porovnávání vzorů pro typy řetězců
Požadavky
- Znalost jazyka Java a OOP. Účastníci potřebují znát balíčky, řídicí toky a smyčky, základní konkrétní třídy a základní rozhraní.
Reference (5)
Že jsme získali komplexní přehled i o kontextu - například proč potřebujeme nějaké anotace a co znamenají. Líbila se mi praktická část školení – nutnost ručně spouštět příkazy a volat zbývající API
Alina - ACCENTURE SERVICES S.R.L
Kurz - Quarkus for Developers
Machine Translated
The extra information that was shared, the training was not straightforward groovy, which was nice.
Covenant - Vodacom
Kurz - Groovy Programming
the trainer can clearly explain the topic and can answer every question.
Hannah Mae Lubigan - Security Bank Corporation
Kurz - Advanced Spring Boot
Training style and trainer helps solve issues encountered during the exercises.
Carl Angelo Gonzales - Security Bank Corporation
Kurz - Spring Boot for Beginners
The breadth of the topis covered was quite a bit and the trainer tried to do justice to that.