Návrh Školení

Recenze

  • Dědičnost a Interface
  • Objektové odkazy vs Dědičnost
  • Polymorfismus
  • Statické a výchozí metody rozhraní
  • Kolekce a Generics
  • Generics (Dědičnost, Wildcards)
  • Napsání obecných typů

Návrhové vzory

  • Vytváření objektů
  • Statické metody a vlastnosti
  • Operátor new
  • Vzory vytváření
  • Dědičnost vs Sestavení / Výhody a nevýhody
  • Kompoziční vzor
  • Vnitřní třídy

Odrážení (Reflection)

  • Třída s názvem Class
  • Hledání vlastností, metod a konstruktorů
  • Přístup k vlastnostem, volání metod
  • Prozkoumání polí

Anotace

  • Anotace v Java API (@Override, @Deprecated)
  • Vytváření anotací

Funkcionální programování

  • Přehled lambda vyjádření
  • Lambda vyjádření a funkční rozhraní
  • Použití lambda vyjádření
  • Práce s referencemi metod

Stream API

  • Streams a kolekce
  • Filtrování kolekcí
  • Řetězení a pipelining

Date/Time API

  • Zastaralé rozhraní (Legacy APIs)
  • Rozhraní pro data a čas (JSR 310)
  • Data založené a časově založené události
  • Časové razítky, období a délky
  • Provádění výpočtů
  • Formátování
  • Lokalizace / Časové zóny

Základy JUnit

  • Přehled JUnit, Test Driven Development (TDD)
  • Testy a tvrzení
  • Práce s výjimkami
  • Organizace testů pomocí JUnit
  • Napsání fixture - @Before, @After
  • Testovací sady a další možnosti
  • Přehled mock objektů

Nástroje pro sestavování (Build Tools)

  • Přehled Antu
  • Přehled Maven

Požadavky

Znalost jazyka Java a OOP. Účastníci potřebují znát balíčky, řídicí toky a smyčky, základní konkrétní třídy a základní rozhraní.

 7 hodiny

Počet účastníků


Cena za účastníka

Reference (5)

Nadcházející kurzy

Související kategorie