Návrh Školení
Úvod
- JavaFX vs Swing, SWT, AWT
Instalace a konfigurace JavaFX a vývojového prostředí
Přehled JavaFunkcí a architektury FX
Použití Javasoučástí uživatelského rozhraní FX
- Ovládací prvky uživatelského rozhraní, grafy, obsah HTML, rozvržení, CSS, FXML atd.
Cvičení: Vytvoření jednoduché aplikace
Reakce na zadání uživatele
- Vývoj uživatelského rozhraní řízený událostmi Zpracování událostí
Přidávání efektů, Animation a Média
- Práce s JavaFX 3D grafikou, Image Ops API, Canvas Vytváření vizuálních efektů Přidávání 2D a 3D transformací, přechodů a animací Incorporate Media
Cvičení: Jak oživit aplikaci
Podívejte se na aplikační logiku
- Práce s grafem scény pomocí vlastností, vazeb a kolekcí
Zlepšení použitelnosti aplikace
- Pohled na aplikaci očima uživatele Umožňuje lokalizovat aplikaci
Cvičení: Rozšíření aplikace
Nasazení aplikace
- Nasazení jako desktopová aplikace Nasazení jako webová aplikace
Práce se staršími Java aplikacemi
- Porozumění souběžnosti a vláknům Integrace JavaFX s Swing a SWT
Odstraňování problémů
Shrnutí a závěr
Požadavky
- Java zkušenosti s programováním
- Určité zkušenosti se Swing, AWT nebo AWT jsou žádoucí
Reference (4)
All to topic actually including API
RODULFO ALMEDA JR - DATAWORLD COMPUTER CENTER
Kurz - Introduction to JavaServer Faces
The contents and the exercises
Gangoso Kim Robert - Security Bank Corporation
Kurz - Spring Boot for Beginners
interakce prostřednictvím cvičení a také sdílení projektů
Claudiu - MSG system
Kurz - Advanced Spring Boot
Machine Translated
The breadth of the topis covered was quite a bit and the trainer tried to do justice to that.