Návrh Školení

Úvod

    Přehled Guava Nastavení prostředí Guava

Základní Guava Utility

    Používání a vyhýbání se nule Předpoklady Podmíněná selhání Uspořádání metod objektů Throwables

Sbírky Utility

    Typy kolekcí Třídy utilit Extension Utilities

Grafy

    Guava definice a možnosti grafu Typy grafů Vytváření instancí grafů Proměnlivé a neměnné grafy Prvky grafu Knihovní smlouvy

Nástroje pro ukládání do mezipaměti

    Funkce populace a vystěhování

Strunové nástroje

    Truhlář a štípačka CharMatcher Charsets Case formátu

Primitivní nástroje

    Primitivní pole Obecné nástroje Konverze bajtů

Matematické nástroje

    Integrální plovoucí desetinná čárka

Shrnutí a další kroky

Požadavky

  • Znalosti a zkušenosti v Java programování

Publikum

  • Java vývojáři
 21 hodiny

Počet účastníků



Price per participant

Související kategorie