Návrh Školení

Základy rozšířené reality

  • Porozumění AR: koncepty, historie a aplikace
  • Jak funguje AR: senzory, vstup z kamery a základy počítačového vidění
  • Přehled schopností ARCore a podporovaných zařízení

Instalace a konfigurace vývojového prostředí

  • Nastavení SDK ARCore pro Android Studio a Unity
  • Instalace požadovaných knihoven, nástrojů pro sestavování a závislostí
  • Konfigurace nastavení projektu a ladění zařízení

Komponenty a rozhraní API ARCore

  • Porozumění sledování pohybu a povědomí o prostředí
  • Použití detekce rovin, odhadu osvětlení a rozhraní API hloubky
  • Implementace Cloud Anchors pro sdílené zážitky
  • Práce s 3D modely, texturami a materiály v AR

Praktický vývoj projektu

  • Návrh a vývoj simulační aplikace založené na AR pro komerční účely
  • Vytváření interaktivních rozhraní a funkcí vizualizace produktů
  • Implementace základních uživatelských interakcí (dotyk, rotace, škálování)

Integrace a nasazení

  • Testování AR aplikací na kompatibilních zařízeních Androidu
  • Export, balení a distribuce aplikace přes Play Store nebo interní kanály
  • Nejlepší praktiky pro výkon, uživatelské zážitky a správu dat
  • Vytváření dokumentace a assetů projektu pro prezentaci

Konečný projekt

  • Návrh a vývoj prototypu AR určeného pro komerční vzdělání
  • Demonstrace a hodnocení technických funkcí
  • Pedagogická hodnocení a diskuse o praktickém použití

Shrnutí a další kroky

Požadavky

  • Základní znalost vývoje pro Android nebo rozhraní Unity
  • Obratnost s koncepty 3D grafiky a mobilními aplikacemi
  • Zájem o technologii vzdělávání a interaktivní digitální média

Cílová skupina

  • Ředitelé programů a instruktoři v technologii a inovacích
  • Vývojáři a tvůrci obsahu zaujatí AR aplikacemi
  • Pedagogové zkoumající imerzivní nástroje pro akademické a komerční kontexty
 21 hodiny

Počet účastníků


Cena za účastníka

Nadcházející kurzy

Související kategorie