Děkujeme za vaši dotaz! Jeden z našich pracovníků vás brzy kontaktuje.
Děkujeme za rezervaci! Jeden z našich pracovníků vás brzy kontaktuje.
Návrh Školení
Základy rozšířené reality
- Porozumění AR: koncepty, historie a aplikace
- Jak funguje AR: senzory, vstup z kamery a základy počítačového vidění
- Přehled schopností ARCore a podporovaných zařízení
Instalace a konfigurace vývojového prostředí
- Nastavení SDK ARCore pro Android Studio a Unity
- Instalace požadovaných knihoven, nástrojů pro sestavování a závislostí
- Konfigurace nastavení projektu a ladění zařízení
Komponenty a rozhraní API ARCore
- Porozumění sledování pohybu a povědomí o prostředí
- Použití detekce rovin, odhadu osvětlení a rozhraní API hloubky
- Implementace Cloud Anchors pro sdílené zážitky
- Práce s 3D modely, texturami a materiály v AR
Praktický vývoj projektu
- Návrh a vývoj simulační aplikace založené na AR pro komerční účely
- Vytváření interaktivních rozhraní a funkcí vizualizace produktů
- Implementace základních uživatelských interakcí (dotyk, rotace, škálování)
Integrace a nasazení
- Testování AR aplikací na kompatibilních zařízeních Androidu
- Export, balení a distribuce aplikace přes Play Store nebo interní kanály
- Nejlepší praktiky pro výkon, uživatelské zážitky a správu dat
- Vytváření dokumentace a assetů projektu pro prezentaci
Konečný projekt
- Návrh a vývoj prototypu AR určeného pro komerční vzdělání
- Demonstrace a hodnocení technických funkcí
- Pedagogická hodnocení a diskuse o praktickém použití
Shrnutí a další kroky
Požadavky
- Základní znalost vývoje pro Android nebo rozhraní Unity
- Obratnost s koncepty 3D grafiky a mobilními aplikacemi
- Zájem o technologii vzdělávání a interaktivní digitální média
Cílová skupina
- Ředitelé programů a instruktoři v technologii a inovacích
- Vývojáři a tvůrci obsahu zaujatí AR aplikacemi
- Pedagogové zkoumající imerzivní nástroje pro akademické a komerční kontexty
21 hodiny