Návrh Školení

Úvod

  • Přehled funkcí a komponent ARCore
  • Chápání UX návrhových směrnic pro AR

Příprava vývojového prostředí

  • Instalace a povolení ARCore
  • Konfigurace relace ARCore
  • Nastavení zařízení podporovaného ARCore

Vytváření aplikací AR

  • Návrh uživatelských interakcí
  • Import 3D aktivit
  • Umístění základových bodů (anchor points)
  • Vytváření obsahu pomocí Sceneformu

Spouštění simulací aplikací AR

  • Nastavení emulátoru Androidu
  • Použití nástrojů pro ladění (debugging)
  • Záznam relace ARCore
  • Přidání vlastních dat

Vylepšování existujících aplikací

  • Použití Instant Placement API (Rychlé umístění)
  • Vývoj aplikací s použitím Depth API (Hloubkové rozhraní)
  • Transformace scén pomocí odhadu osvětlení (light estimation)
  • Vytváření zvýrazněných obrázků (augmented images)
  • Povolení cloudových základových bodů (cloud anchors)
  • Implementace zvýrazněných tváří (augmented faces)

Řešení potíží (troubleshooting)

Shrnutí a další kroky

Požadavky

  • Porozumění rozšířené reality
  • Zkušenosti s vývojem pro Android

Cílová skupina

  • Vývojáři
 14 hodiny

Počet účastníků


Cena za účastníka

Nadcházející kurzy

Související kategorie