Návrh Školení
Úvod
- Stručná historie procesu Procesní perspektiva Proces Management Procesní modelování Analýza a návrh Podnikový proces Management Rámec podnikového procesu Management Systémy (BPMS) Architektura podnikových procesů
BPM Implementační strategie
- BPM Value Proposition Komunita BPM Proč automatizovat BPM? Topologie referenční architektury SOA
Zarovnání IT a Business
- BPM vs BPMS Kdy si vybrat BPMS IT a podnikání musí fungovat ruku v ruce Přizpůsobení správné technologie vašemu problému Přijetí modelu vývoje Přehled systému BPM Termíny a koncepty
Pochopení základních pojmů a architektury
- Modelování procesů Analýza procesů Návrh procesu Složky a struktura podnikového procesu BPMS Management Klíčové dovednosti, role a odpovědnosti plánování
Governance a obchodní strategie
- Minulost: data/funkce vs objekty a služby Budoucnost: základní obchodní logika vs řízení procesů Důsledky návrhu pro architekty Sladění Business a IT Role Business Správcovství Role Business Analytiků pravidel
Modelování procesu pomocí BPMN
- Přidaná hodnota BPMN Složitost a základní služby Podpora inkrementálního a iterativního přístupu Proč by měly Use Case řídit projekt? Deklarace vlastností zprávy Použití korelačních sad Vyvinout komplexní paralelní provádění činností Návrh souběžnosti BPMN implementované dodavateli
Řešení poruch a výjimky Management
- Definování událostí Konfigurace časových limitů Zpracování chyb Odchytávání výjimek Kompenzace Management
Business Rules
- Motivace pro BR Základní pojmy Nové role podnikání a I/T Zaměření na podnikání v pravidlech podnikání Kdy je vhodný přístup BR? Nové aspekty pro vymezení rozsahu projektu BR Klíč Elements plánu projektu BR Role pilota BR
BPM jako aktivátor SOA: Klíčové komponenty
- Aplikační frontendy Základní služby pomocí úložiště Zvýšená agilita pro podnikání BPM Bílé knihy o technologii Board Distributing
Řízení a měření procesů zlepšování
- Správa úložiště Nastavení kvalitní brány 4 pilíře úspěchu
Metriky
- Kontext organizační výkonnosti Co dělá dobrou metriku Hierarchie měření a řízení Řízení procesů: více než měření Metriky v rámci procesů Management role v měření Management otázky, na které je třeba odpovědět Úskalí úsilí o řízení procesů
Architektura systému BPM
- Topologie a škálovatelnost Nástroje pro návrh Nástroje pro nasazení Monitorování a správa Procesní jádro Úložiště definice procesů
Základní BPMS funkce a rozhraní
- Podpora úložiště Database podporuje řešení pracovních toků BAM Human
Požadavky
Pro účast v tomto kurzu nejsou vyžadovány žádné zvláštní požadavky.
Reference (1)
Trenér měl skvělé spojení se stážisty, pochopil naše očekávání a vedl školení perfektním způsobem. Školení bylo nabité spoustou nových a důležitých informací, ale znalosti byly sdíleny velmi srozumitelnou a zábavnou formou. Školitel byl velmi trpělivý, věděl, kdykoli účastníci požadovali další ukázky nebo kdy zopakovat sadu informací. Školitel byl dobře připraven a materiály byly připraveny způsobem, který nám umožnil procvičit procesní modelování, nejprve porozumět jazyku of BPMN a poté pracovat na našich procesech k dalšímu prohloubení znalostí. Celkově jsem s průběhem školení velmi spokojen.
Natalia Gasior - WABCO Polska Sp. z o.o.
Kurz - BPM and Process Control
Machine Translated