Návrh Školení

Úvod

    Stručná historie procesu Procesní perspektiva Proces Management Procesní modelování Analýza a návrh Podnikový proces Management Rámec podnikového procesu Management Systémy (BPMS) Architektura podnikových procesů

BPM Implementační strategie

    BPM Value Proposition Komunita BPM Proč automatizovat BPM? Topologie referenční architektury SOA

Zarovnání IT a Business

    BPM vs BPMS Kdy si vybrat BPMS IT a podnikání musí fungovat ruku v ruce Přizpůsobení správné technologie vašemu problému Přijetí modelu vývoje Přehled systému BPM Termíny a koncepty

Pochopení základních pojmů a architektury

    Modelování procesů Analýza procesů Návrh procesu Složky a struktura podnikového procesu BPMS Management Klíčové dovednosti, role a odpovědnosti plánování

Governance a obchodní strategie

    Minulost: data/funkce vs objekty a služby Budoucnost: základní obchodní logika vs řízení procesů Důsledky návrhu pro architekty Sladění Business a IT Role Business Správcovství Role Business Analytiků pravidel

Modelování procesu pomocí BPMN

    Přidaná hodnota BPMN Složitost a základní služby Podpora inkrementálního a iterativního přístupu Proč by měly Use Case řídit projekt? Deklarace vlastností zprávy Použití korelačních sad Vyvinout komplexní paralelní provádění činností Návrh souběžnosti BPMN implementované dodavateli

Řešení poruch a výjimky Management

    Definování událostí Konfigurace časových limitů Zpracování chyb Odchytávání výjimek Kompenzace Management

Business Rules

    Motivace pro BR Základní pojmy Nové role podnikání a I/T Zaměření na podnikání v pravidlech podnikání Kdy je vhodný přístup BR? Nové aspekty pro vymezení rozsahu projektu BR Klíč Elements plánu projektu BR Role pilota BR

BPM jako aktivátor SOA: Klíčové komponenty

    Aplikační frontendy Základní služby pomocí úložiště Zvýšená agilita pro podnikání BPM Bílé knihy o technologii Board Distributing

Řízení a měření procesů zlepšování

    Správa úložiště Nastavení kvalitní brány 4 pilíře úspěchu

Metriky

    Kontext organizační výkonnosti Co dělá dobrou metriku Hierarchie měření a řízení Řízení procesů: více než měření Metriky v rámci procesů Management role v měření Management otázky, na které je třeba odpovědět Úskalí úsilí o řízení procesů

Architektura systému BPM

    Topologie a škálovatelnost Nástroje pro návrh Nástroje pro nasazení Monitorování a správa Procesní jádro Úložiště definice procesů

Základní BPMS funkce a rozhraní

    Podpora úložiště Database podporuje řešení pracovních toků BAM Human

Požadavky

Pro účast v tomto kurzu nejsou vyžadovány žádné zvláštní požadavky.

 28 hodiny

Počet účastníků



Price per participant

Reference (1)

Související kurzy

Související kategorie