Thank you for sending your enquiry! One of our team members will contact you shortly.
Thank you for sending your booking! One of our team members will contact you shortly.
Návrh Školení
QA/CI
- Co je QA? Co je CI Náklady na vývoj softwaru, refaktoring a opravu chyb Identifikace a pochopení projektu Zisk pro organizaci
DDD
- Vývoj softwaru na základě obchodních požadavků, předpoklady DDD Problémy v komunikaci IT-Business Doménový model
Osvědčené postupy
- Princip KISS a DRY Kódovací standardy Vytváření opakovaně použitelného kódu pomocí OOP a návrhových vzorů Identifikace a snížení cyklomatické složitosti
Softwarové metriky
- Váhová metoda na třídu Odezva pro třídu Hloubka dědičnosti Stromová vazba mezi objekty Nedostatečná soudržnost metod Počet dětí Cyklomatická složitost Třída metriky Metriky modelu Metriky k použití
Software Testing
- Co, kdy a jak testovat? Metoda „white-box“ a „black box“ Role testování v agilních metodikách TDD pouze potenciální prodražení projektu Unit testing Behaviorální testy Funkční testy
Refaktoring
- Co je refaktoring? Technologie dluhu Kód vůně Refaktoring vzorů
Documentation
- Role dokumentace v agilních metodikách Co dokumentovat? Typy dokumentace Documentation a agilní metodiky, případně můžete zavolat (Fungující software nad komplexní dokumentací)? Standardní XMI Automatické generování dokumentace
Nástroje a prostředí CI
- Nástroje a prostředí CI
Agile a CI/QA
- Plánování a postupný rozvoj Přijetí změny Krátké fáze Interdisciplinární tým Extrém Programming, Code Review Jednotlivci a interakce nad procesy a nástroji
Shrnutí
- Otázky k diskuzi Jak zahájíte proces implementace?
Úvod do testování
- Funkční testy Regresní test UAT testy Jednotkové testy Testy použitelnosti Testy nefunkčnosti Test výkonu Test zátěže Test zátěže Test namočení
Testovat či netestovat
- Kdo rozhoduje o tom, co testovat? Náklady na testování nepodstatných věcí Výpočet ROI (co když něco selže analýza) Role Test Managera
Proces Testování
- Testování je proces a strategie Identifikace potřeb testování Shromažďování požadavků (případy použití, uživatelské příběhy) Stanovení rozsahu (výběr a stanovení priorit scénářů) Navrhování testů Příprava dat Příprava prostředí Vytváření nebo nahrávání testů Provádění testu Analýza a sestavy Závěry a zlepšení Kdy říci „stop“ "
Produktový vlastník a testy
- Zástupce zákazníka a priorita testování Upřednostňování testů Psaní efektivních příběhů pro kritéria přijetí UAT Skupinové cvičení pro vytváření požadavků zákazníků a psaní příběhů na základě požadavků a vytváření testů
28 hodiny
Reference (1)
Trenér je velmi dobře informovaný o tématu a je schopen poskytnout příklady ze skutečného světa prostřednictvím svých zkušeností.
Nouf
Kurz - Agile Software Testing with Continuous Integration
Machine Translated