Návrh Školení

Modul 1: Pochopení SharePointu 2013

  • Úvod do možností SharePointu 2013
  • Navigace v prostředí SharePointu 2013
  • Použití pásu nástrojů SharePointu

Modul 2: Používání SharePointových seznamů

  • Přehled používání SharePointových seznamů
  • Přidání položky do seznamu
  • Úprava a odstranění položky v seznamu
  • Změna zobrazení
  • Vytvoření osobního zobrazení
  • Úprava nebo odstranění zobrazení

Modul 3: Komunikace s členy týmu (?)

  • Přehled komunikace s členy týmu
  • Oznámení, kalendářní položky, úkoly a kontakty
  • Účast na diskuzním webu
  • Přispívání do blogu
  • Práce s wiki stránkami

Modul 4: Vlastní nastavení SharePointu

  • Vytvoření upozornění
  • Předplatné Real Simple Syndication kanálu (RSS)
  • Žádost o přístup k SharePointovým prostředkům

Modul 5: Obecný přehled SharePointu 2013

  • Role správce sbírky webů a správce webu v SharePointu 2013
  • Kolečko SharePointu 2013 (SharePoint 2013Wheel)
  • Srovnání verzí SharePointu 2013
  • Rozšířené možnosti prohlížeče

Modul 6: Přehled prostředí SharePointu 2013 - Začínáme

  • Prostředí SharePointu 2013
  • Navigace
  • Pás nástrojů SharePointu 2013 (Ribbon)
  • Přidávání a úprava obsahu v SharePointu 2013
  • Použití nabídky s vaším jménem

Modul 7: Organizace a vývoj webů SharePointu 2013

  • Správa a osvědčené postupy
  • Informační architektura
  • Struktura webu
  • Vzdělávání uživatelů
  • Zdroje

Modul 8: Sbírky webů, vrstevní weby a podweby

  • Přehled hierarchie SharePointu 2013
  • Inventář webů SharePointu 2013
  • Vytváření webů a podwebů
  • Úprava navigace webové stránky
  • Odborné typy webů (Specialty Sites)
  • Sbírky, vrstevní weby a podweby - osvědčené postupy

Laboratorní modul 9: Sbírky webů, vrstevní weby a podweby

  • Úkol 1: Vytvoření nového vrstevního webu (Top Level Site)
  • Úkol 2: Vytvoření nových podwebů s názvy Nové a aktuální projekty a Prodej
  • Úkol 3: Konfigurace navigace mezi weby Learning Lake

Modul 10: Vytváření a úprava knihoven a seznamů

  • Přehled knihoven
  • Vytvoření knihovny v SharePointu 2013
  • Inventář knihoven
  • Přehled seznamů
  • Vytvoření seznamu v SharePointu 2013
  • Inventář seznamů
  • Osvědčené postupy pro správu knihoven a seznamů

Laboratorní modul 11: Vytváření a úprava knihoven a seznamů

  • Úkol 1: Vytvoření vlastního seznamu
  • Úkol 2: Vytvoření nového průzkumu produktů
  • Úkol 3: Vytvoření seznamu z Excelu
  • Úkol 4: Vytvoření dokumentové knihovny
  • Úkol 5: Vytvoření knihovny majetku (Asset Library)
  • Úkol 6: Vytvoření wiki stránkové knihovny

Modul 12: Správa oprávnění pro uživatele a skupiny

  • Přehled oprávnění a zabezpečení v SharePointu 2013
  • Oprávnění ve SharePointu 2013
  • Správa oprávnění ve SharePointu 2013
  • Zastavení dědění oprávnění (Stop Inheriting Permissions)
  • Vytvoření nové skupiny v SharePointu 2013
  • Správa uživatelů a skupin
  • Další nástroje pro správu oprávnění (Other Permissions Management Tools)
  • Osvědčené postupy pro správu oprávnění

Laboratorní modul 13: Správa oprávnění pro uživatele a skupiny

  • Úkol 1: Zobrazení oprávnění objektů SharePointu 2013
  • Úkol 2: Přidání uživatelů a skupin k objektům SharePointu 2013
  • Úkol 3: Vytvoření nové skupiny manažerů s vlastními oprávněními
  • Úkol 4: Zastavení dědění oprávnění mezi objekty SharePointu 2013 (Stop Inheriting Permissions)

Modul 14: Správa webů a obsahu, spolupráce

  • Přehled správy webové stránky a obsahu
  • Správa obsahu (Content Management)
  • Nastavení upozornění a RSS kanálů (Real Simple Syndication)
  • Cílené adresování obsahu (Targeting Audiences with Content)
  • Osvědčené postupy pro správu webu a obsahu

Laboratorní modul 15: Správa webu a obsahu

  • Úkol 1: Úprava aktuální uvítací stránky (Welcome Page)
  • Úkol 2: Povolení správy obsahu (Enable Content Management)
  • Úkol 3: Povolení hodnocení obsahu (Enable Content Rating)
  • Úkol 4: Práce s úložištěm dokumentů (Records Center)
  • Úkol 5: Povolení a konfigurace cíleného adresování (Audience Targeting)

Modul 16: Integrace Office 2013 s SharePointem 2013

  • Přehled Office 2013 a Office Web Appu
  • Spolupráce pomocí Outlooku 2013
  • Propojení a spolupráce prostřednictvím Office Backstage 2013
  • Propojování, správa a úpravy dokumentů (Connecting, Managing and Editing Documents)
  • Spolupráce s PowerPointem 2013
  • Vyjmutí informací do offline režimu pomocí SharePoint Workspace 2013
  • Integrace Visio 2013?
  • Integrace Accessu 2013?
  • Použití InfoPathu 2013 s SharePointem 2013
  • Osvědčené postupy pro integraci Office 2013

Modul 17: Vytváření konzistence napříč weby

  • Slibové sloupce (Site Columns)
  • Slibové typy obsahu (Site Content Types)
  • Implementace souborů dokumentů (Document Sets)
  • Zobrazit nebo skrýt pás nástrojů serveru (Show/Hide the Server Ribbon)
  • Témata webové stránky SharePointu (SharePoint Site Themes)
  • Přehled šablon SharePointu
  • Správa pomocí šablon webů (Managing Through Site Templates)
  • Správa pomocí šablon seznamů a knihoven (Managing Through List and Library Templates)
  • Nastavení rozvržení stránky a šablon webu
  • Osvědčené postupy pro konzistenci napříč weby

Laboratorní modul 18: Vytváření konzistence napříč weby (jak mohou webu komunikovat)

  • Úkol 1: Úprava tématu webu SharePointu 2013
  • Úkol 2: Vytvoření typu obsahu webu (Site Content Type)
  • Úkol 3: Vytvoření souboru dokumentů pro Learning Lake (Create Document Set for Learning Lake)
  • Úkol 4: Vytvoření šablony webu (Create a Site Template)
  • Úkol 5: Vytvoření šablony seznamu a knihovny (Create a List and Libraries Template)
  • Úkol 6: Určení specifického rozvržení stránky a šablon webu

Modul 19: Hledání informací pomocí hledání a zobrazení

  • Přehled zobrazení (Overview of Views)
  • Přidávání sloupců do seznamů a knihoven (Adding Columns to Lists and Libraries)
  • Vytváření zobrazení v seznamech a knihovnách (Creating Views in Lists and Libraries)
  • Konfigurace lokálních zobrazení (Configuring Per-Location View)
  • Přehled metadat a taxonomie pro SharePoint 2010
  • Přehled hledání (Overview of Search)
  • Použití hledání v SharePointu (Using SharePoint Search)
  • Osvědčené postupy pro zobrazení a hledání (View and Search Best Practices)

Laboratorní modul 20: Hledání informací pomocí hledání a zobrazení

  • Úkol 1: Použití třídění a seskupování k úpravě zobrazení (Use Sorting and Grouping to Modify a View)
  • Úkol 2: Vytvoření nového zobrazení pro dokumenty projektu (Create a New View for Project Documents)
  • Úkol 3: Vytvoření kalendářních a Ganttových zobrazení (Create Calendar and Gantt Chart Views)
  • Úkol 4: Vytvoření a implementace spravovaných klíčových slov a nejlepších tipů (Create and Implement Managed Keywords and Best Bets)

Modul 21: Zobrazení dat pomocí webových částí v SharePointu 2010

  • Přehled webových částí (Overview of Web Parts)
  • Inventář webových částí (Web Part Inventory)
  • Správa webové části na stránce (Managing a Web Part on a Page)
  • Správa webové části (Managing a Web Part)
  • Úprava webové části (Customizing a Web Part)
  • Údržba webových částí (Web Part Maintenance)
  • Osvědčené postupy pro webové části (Web Parts Best Practices)

Laboratorní modul 22: Zobrazení dat pomocí webových částí v SharePointu 2010

  • Úkol 1: Vytvoření a úprava stránky s webovou částí (Create and Modify a Web Part Page)
  • Úkol 2: Implementace a konfigurace webové části seznamu odkazů (Implement and Configure a Link List Web Part)
  • Úkol 3: Přidělování úkolů jednotlivcům pomocí webové části seznamu úkolů (Direct Tasks to Individuals using Task List Web Part)
  • Úkol 4: Implementace a konfigurace webové části zobrazení seznamu (Implement and Configure a List View Web Part)
  • Úkol 5: Propojení webových částí pro zobrazování informací (Connect Web Parts to Display Information)

Modul 23: Správa dokumentů prostřednictvím pracovních postupů (Workflows)

  • Přehled pracovních postupů v SharePointu 2013 (Overview of SharePoint 2013 Workflows)
  • Schválení - pracovní postup SharePointu 2013 (Approval - SharePoint 2013 Workflow)
  • Pracovní postup s třemi stavy (Three-State Workflow)
  • Předložení názoru - pracovní postup SharePointu 2013 (Collect Feedback - SharePoint 2013 Workflow)
  • Sběr podpisů - pracovní postup SharePointu 2013 (Collect Signatures - SharePoint 2013 Workflow)
  • Pracovní postup k dispozici (Disposition Workflow)
  • Správa pracovních postupů v SharePointu 2013 (Managing Workflows in SharePoint 2013)

Laboratorní modul 24: Správa dokumentů prostřednictvím pracovních postupů SharePointu 2013

  • Úkol 1: Vytvoření pracovního postupu pro schválení nových projektů (Create a Workflow to Approve New Projects)
  • Úkol 2: Vytvoření pracovního postupu pro předložení názoru (Create a Feedback Workflow)
  • Úkol 3: Vytvoření pracovního postupu pro schválení dispozice (Create a Disposition Approval Workflow)

Modul 25: Administrace sbírky webů a webu SharePointu 2013

  • Přehled administrace SharePointu 2013 (Overview of Administrating of SharePoint 2013)
  • Další nastavení pro správu webu (Additional Settings for Site Administration)
  • Další nastavení pro správu sbírky webů (Additional Settings for Site Collection Administration)
 28 hodiny

Počet účastníků


Cena za účastníka

Reference (2)

Nadcházející kurzy

Související kategorie