Návrh Školení
Modul 1: Pochopení SharePointu 2013
- Úvod do možností SharePointu 2013
- Navigace v prostředí SharePointu 2013
- Použití pásu nástrojů SharePointu
Modul 2: Používání SharePointových seznamů
- Přehled používání SharePointových seznamů
- Přidání položky do seznamu
- Úprava a odstranění položky v seznamu
- Změna zobrazení
- Vytvoření osobního zobrazení
- Úprava nebo odstranění zobrazení
Modul 3: Komunikace s členy týmu (?)
- Přehled komunikace s členy týmu
- Oznámení, kalendářní položky, úkoly a kontakty
- Účast na diskuzním webu
- Přispívání do blogu
- Práce s wiki stránkami
Modul 4: Vlastní nastavení SharePointu
- Vytvoření upozornění
- Předplatné Real Simple Syndication kanálu (RSS)
- Žádost o přístup k SharePointovým prostředkům
Modul 5: Obecný přehled SharePointu 2013
- Role správce sbírky webů a správce webu v SharePointu 2013
- Kolečko SharePointu 2013 (SharePoint 2013Wheel)
- Srovnání verzí SharePointu 2013
- Rozšířené možnosti prohlížeče
Modul 6: Přehled prostředí SharePointu 2013 - Začínáme
- Prostředí SharePointu 2013
- Navigace
- Pás nástrojů SharePointu 2013 (Ribbon)
- Přidávání a úprava obsahu v SharePointu 2013
- Použití nabídky s vaším jménem
Modul 7: Organizace a vývoj webů SharePointu 2013
- Správa a osvědčené postupy
- Informační architektura
- Struktura webu
- Vzdělávání uživatelů
- Zdroje
Modul 8: Sbírky webů, vrstevní weby a podweby
- Přehled hierarchie SharePointu 2013
- Inventář webů SharePointu 2013
- Vytváření webů a podwebů
- Úprava navigace webové stránky
- Odborné typy webů (Specialty Sites)
- Sbírky, vrstevní weby a podweby - osvědčené postupy
Laboratorní modul 9: Sbírky webů, vrstevní weby a podweby
- Úkol 1: Vytvoření nového vrstevního webu (Top Level Site)
- Úkol 2: Vytvoření nových podwebů s názvy Nové a aktuální projekty a Prodej
- Úkol 3: Konfigurace navigace mezi weby Learning Lake
Modul 10: Vytváření a úprava knihoven a seznamů
- Přehled knihoven
- Vytvoření knihovny v SharePointu 2013
- Inventář knihoven
- Přehled seznamů
- Vytvoření seznamu v SharePointu 2013
- Inventář seznamů
- Osvědčené postupy pro správu knihoven a seznamů
Laboratorní modul 11: Vytváření a úprava knihoven a seznamů
- Úkol 1: Vytvoření vlastního seznamu
- Úkol 2: Vytvoření nového průzkumu produktů
- Úkol 3: Vytvoření seznamu z Excelu
- Úkol 4: Vytvoření dokumentové knihovny
- Úkol 5: Vytvoření knihovny majetku (Asset Library)
- Úkol 6: Vytvoření wiki stránkové knihovny
Modul 12: Správa oprávnění pro uživatele a skupiny
- Přehled oprávnění a zabezpečení v SharePointu 2013
- Oprávnění ve SharePointu 2013
- Správa oprávnění ve SharePointu 2013
- Zastavení dědění oprávnění (Stop Inheriting Permissions)
- Vytvoření nové skupiny v SharePointu 2013
- Správa uživatelů a skupin
- Další nástroje pro správu oprávnění (Other Permissions Management Tools)
- Osvědčené postupy pro správu oprávnění
Laboratorní modul 13: Správa oprávnění pro uživatele a skupiny
- Úkol 1: Zobrazení oprávnění objektů SharePointu 2013
- Úkol 2: Přidání uživatelů a skupin k objektům SharePointu 2013
- Úkol 3: Vytvoření nové skupiny manažerů s vlastními oprávněními
- Úkol 4: Zastavení dědění oprávnění mezi objekty SharePointu 2013 (Stop Inheriting Permissions)
Modul 14: Správa webů a obsahu, spolupráce
- Přehled správy webové stránky a obsahu
- Správa obsahu (Content Management)
- Nastavení upozornění a RSS kanálů (Real Simple Syndication)
- Cílené adresování obsahu (Targeting Audiences with Content)
- Osvědčené postupy pro správu webu a obsahu
Laboratorní modul 15: Správa webu a obsahu
- Úkol 1: Úprava aktuální uvítací stránky (Welcome Page)
- Úkol 2: Povolení správy obsahu (Enable Content Management)
- Úkol 3: Povolení hodnocení obsahu (Enable Content Rating)
- Úkol 4: Práce s úložištěm dokumentů (Records Center)
- Úkol 5: Povolení a konfigurace cíleného adresování (Audience Targeting)
Modul 16: Integrace Office 2013 s SharePointem 2013
- Přehled Office 2013 a Office Web Appu
- Spolupráce pomocí Outlooku 2013
- Propojení a spolupráce prostřednictvím Office Backstage 2013
- Propojování, správa a úpravy dokumentů (Connecting, Managing and Editing Documents)
- Spolupráce s PowerPointem 2013
- Vyjmutí informací do offline režimu pomocí SharePoint Workspace 2013
- Integrace Visio 2013?
- Integrace Accessu 2013?
- Použití InfoPathu 2013 s SharePointem 2013
- Osvědčené postupy pro integraci Office 2013
Modul 17: Vytváření konzistence napříč weby
- Slibové sloupce (Site Columns)
- Slibové typy obsahu (Site Content Types)
- Implementace souborů dokumentů (Document Sets)
- Zobrazit nebo skrýt pás nástrojů serveru (Show/Hide the Server Ribbon)
- Témata webové stránky SharePointu (SharePoint Site Themes)
- Přehled šablon SharePointu
- Správa pomocí šablon webů (Managing Through Site Templates)
- Správa pomocí šablon seznamů a knihoven (Managing Through List and Library Templates)
- Nastavení rozvržení stránky a šablon webu
- Osvědčené postupy pro konzistenci napříč weby
Laboratorní modul 18: Vytváření konzistence napříč weby (jak mohou webu komunikovat)
- Úkol 1: Úprava tématu webu SharePointu 2013
- Úkol 2: Vytvoření typu obsahu webu (Site Content Type)
- Úkol 3: Vytvoření souboru dokumentů pro Learning Lake (Create Document Set for Learning Lake)
- Úkol 4: Vytvoření šablony webu (Create a Site Template)
- Úkol 5: Vytvoření šablony seznamu a knihovny (Create a List and Libraries Template)
- Úkol 6: Určení specifického rozvržení stránky a šablon webu
Modul 19: Hledání informací pomocí hledání a zobrazení
- Přehled zobrazení (Overview of Views)
- Přidávání sloupců do seznamů a knihoven (Adding Columns to Lists and Libraries)
- Vytváření zobrazení v seznamech a knihovnách (Creating Views in Lists and Libraries)
- Konfigurace lokálních zobrazení (Configuring Per-Location View)
- Přehled metadat a taxonomie pro SharePoint 2010
- Přehled hledání (Overview of Search)
- Použití hledání v SharePointu (Using SharePoint Search)
- Osvědčené postupy pro zobrazení a hledání (View and Search Best Practices)
Laboratorní modul 20: Hledání informací pomocí hledání a zobrazení
- Úkol 1: Použití třídění a seskupování k úpravě zobrazení (Use Sorting and Grouping to Modify a View)
- Úkol 2: Vytvoření nového zobrazení pro dokumenty projektu (Create a New View for Project Documents)
- Úkol 3: Vytvoření kalendářních a Ganttových zobrazení (Create Calendar and Gantt Chart Views)
- Úkol 4: Vytvoření a implementace spravovaných klíčových slov a nejlepších tipů (Create and Implement Managed Keywords and Best Bets)
Modul 21: Zobrazení dat pomocí webových částí v SharePointu 2010
- Přehled webových částí (Overview of Web Parts)
- Inventář webových částí (Web Part Inventory)
- Správa webové části na stránce (Managing a Web Part on a Page)
- Správa webové části (Managing a Web Part)
- Úprava webové části (Customizing a Web Part)
- Údržba webových částí (Web Part Maintenance)
- Osvědčené postupy pro webové části (Web Parts Best Practices)
Laboratorní modul 22: Zobrazení dat pomocí webových částí v SharePointu 2010
- Úkol 1: Vytvoření a úprava stránky s webovou částí (Create and Modify a Web Part Page)
- Úkol 2: Implementace a konfigurace webové části seznamu odkazů (Implement and Configure a Link List Web Part)
- Úkol 3: Přidělování úkolů jednotlivcům pomocí webové části seznamu úkolů (Direct Tasks to Individuals using Task List Web Part)
- Úkol 4: Implementace a konfigurace webové části zobrazení seznamu (Implement and Configure a List View Web Part)
- Úkol 5: Propojení webových částí pro zobrazování informací (Connect Web Parts to Display Information)
Modul 23: Správa dokumentů prostřednictvím pracovních postupů (Workflows)
- Přehled pracovních postupů v SharePointu 2013 (Overview of SharePoint 2013 Workflows)
- Schválení - pracovní postup SharePointu 2013 (Approval - SharePoint 2013 Workflow)
- Pracovní postup s třemi stavy (Three-State Workflow)
- Předložení názoru - pracovní postup SharePointu 2013 (Collect Feedback - SharePoint 2013 Workflow)
- Sběr podpisů - pracovní postup SharePointu 2013 (Collect Signatures - SharePoint 2013 Workflow)
- Pracovní postup k dispozici (Disposition Workflow)
- Správa pracovních postupů v SharePointu 2013 (Managing Workflows in SharePoint 2013)
Laboratorní modul 24: Správa dokumentů prostřednictvím pracovních postupů SharePointu 2013
- Úkol 1: Vytvoření pracovního postupu pro schválení nových projektů (Create a Workflow to Approve New Projects)
- Úkol 2: Vytvoření pracovního postupu pro předložení názoru (Create a Feedback Workflow)
- Úkol 3: Vytvoření pracovního postupu pro schválení dispozice (Create a Disposition Approval Workflow)
Modul 25: Administrace sbírky webů a webu SharePointu 2013
- Přehled administrace SharePointu 2013 (Overview of Administrating of SharePoint 2013)
- Další nastavení pro správu webu (Additional Settings for Site Administration)
- Další nastavení pro správu sbírky webů (Additional Settings for Site Collection Administration)
Reference (2)
Mělo nám poskytnout lepší představu a tohle bylo dosaženo.
Kai - Dutch Ministry of Defence
Kurz - SharePoint Site Collection Administration
Přeloženo strojem
Mnoho podrobných informací
Peter Terpstra - Jongia Mixing Technology
Kurz - SharePoint Owner and Administrator
Přeloženo strojem