Návrh Školení
Sezení 1: Úvod do SharePointu
Co je SharePoint a jaké jsou jeho klíčové funkce?
Typy webů SharePointu: Týmové weby vs. Komunikační weby
Navigace v SharePointu: nabídky, stránky a hlavní sekce
Oprávnění a správa uživatelů
Jak se SharePoint integruje s ostatními aplikacemi Microsoft 365
Sezení 2: Knihovny dokumentů v SharePointu
Vytváření a přizpůsobování knihovny dokumentů
Správa verzí a historie revizí dokumentů
Správa oprávnění v rámci knihoven dokumentů
Použití metadat pro organizaci a vyhledávání dokumentů
Automatizace schvaluovacích pracovních postupů pro dokumenty
Sezení 3: Seznamy SharePointu
Co jsou seznamy SharePointu a jak se liší od knihoven?
Vytváření vlastních seznamů a použití šablon
Spolupráce prostřednictvím zobrazení, filtrů a seskupování seznamů
Použití vypočítaných a podmínkových sloupců
Integrace SharePoint seznamů s Power BI pro reporty
Sezení 4: SharePoint a Power Automate
Vytváření schvaluovacích pracovních postupů pro dokumenty
Automatizace oznámení při změnách v knihovnách a seznamech
Odesílání dat z formulářů (z Microsoft Forms) do SharePointu
Synchronizace dat mezi SharePointem a jinými aplikacemi (např. Excel, Planner)
Správa chyb a výjimek ve workflows
Sezení 5: SharePoint a Power Apps
Vytváření Canvas aplikace na základě seznamu SharePointu
Vkládání a aktualizace dat SharePointu přímo z Power Apps
Přizpůsobování formulářů pro seznamy a knihovny
Použití komponent Power Apps pro pokročilé interakce
Publikování a sdílení aplikace s uživateli
Sezení 6: Revize projektu
Představování projektu vytvořeného pomocí SharePointu
Kontrola nastavení oprávnění a struktury webu
Optimalizace automatizovaných procesů vybudovaných s Power Automate
Zběrní zpětné vazby účastníků na řešení
Návrh vylepšení pro budoucí implementace
Požadavky
Cílová skupina:
Vedoucí týmů a obchodní uživatelé, kteří spravují nebo přispívají do obsahu SharePointu.
Koordinátoři projektů, HR, marketingoví či operační specialisté, kteří jsou zapojení do pracovních postupů s dokumenty.
IT profesionálové podporující interní uživatele nebo konfigurující prostředí Microsoft 365.
Kdokoliv, kdo je zájem o automatizaci obchodních procesů pomocí nástrojů Microsoft 365.
Předpoklady:
Základní digitální gramotnost: Účastníci by měli být zvyklí používat webové prohlížeče a nástroje Microsoft Office (např. Outlook, Word, Excel).
Oznámka o Microsoft 365: Předchozí zkušenosti s Microsoft Teams nebo OneDrive jsou užitečné, ale nejsou povinné.
Nejsou požadovány programovací dovednosti: Tento kurz je určený pro ne-technické uživatele, ačkoli některá volitelná cvičení zahrnují lehké logiku v Power Automate a Power Apps.
Reference (2)
Bylo to zamýšleno poskytnout nám lepší obraz a toho se podařilo.
Kai - Dutch Ministry of Defence
Kurz - SharePoint Site Collection Administration
Přeloženo strojem
Mnoho podrobných informací
Peter Terpstra - Jongia Mixing Technology
Kurz - SharePoint Owner and Administrator
Přeloženo strojem