Návrh Školení

Sezení 1: Úvod do SharePointu

Co je SharePoint a jaké jsou jeho klíčové funkce?

Typy webů SharePointu: Týmové weby vs. Komunikační weby

Navigace v SharePointu: nabídky, stránky a hlavní sekce

Oprávnění a správa uživatelů

Jak se SharePoint integruje s ostatními aplikacemi Microsoft 365

Sezení 2: Knihovny dokumentů v SharePointu

Vytváření a přizpůsobování knihovny dokumentů

Správa verzí a historie revizí dokumentů

Správa oprávnění v rámci knihoven dokumentů

Použití metadat pro organizaci a vyhledávání dokumentů

Automatizace schvaluovacích pracovních postupů pro dokumenty

Sezení 3: Seznamy SharePointu

Co jsou seznamy SharePointu a jak se liší od knihoven?

Vytváření vlastních seznamů a použití šablon

Spolupráce prostřednictvím zobrazení, filtrů a seskupování seznamů

Použití vypočítaných a podmínkových sloupců

Integrace SharePoint seznamů s Power BI pro reporty

Sezení 4: SharePoint a Power Automate

Vytváření schvaluovacích pracovních postupů pro dokumenty

Automatizace oznámení při změnách v knihovnách a seznamech

Odesílání dat z formulářů (z Microsoft Forms) do SharePointu

Synchronizace dat mezi SharePointem a jinými aplikacemi (např. Excel, Planner)

Správa chyb a výjimek ve workflows

Sezení 5: SharePoint a Power Apps

Vytváření Canvas aplikace na základě seznamu SharePointu

Vkládání a aktualizace dat SharePointu přímo z Power Apps

Přizpůsobování formulářů pro seznamy a knihovny

Použití komponent Power Apps pro pokročilé interakce

Publikování a sdílení aplikace s uživateli

Sezení 6: Revize projektu

Představování projektu vytvořeného pomocí SharePointu

Kontrola nastavení oprávnění a struktury webu

Optimalizace automatizovaných procesů vybudovaných s Power Automate

Zběrní zpětné vazby účastníků na řešení

Návrh vylepšení pro budoucí implementace

Požadavky

Cílová skupina:

Vedoucí týmů a obchodní uživatelé, kteří spravují nebo přispívají do obsahu SharePointu.

Koordinátoři projektů, HR, marketingoví či operační specialisté, kteří jsou zapojení do pracovních postupů s dokumenty.

IT profesionálové podporující interní uživatele nebo konfigurující prostředí Microsoft 365.

Kdokoliv, kdo je zájem o automatizaci obchodních procesů pomocí nástrojů Microsoft 365.
 

Předpoklady:

Základní digitální gramotnost: Účastníci by měli být zvyklí používat webové prohlížeče a nástroje Microsoft Office (např. Outlook, Word, Excel).

Oznámka o Microsoft 365: Předchozí zkušenosti s Microsoft Teams nebo OneDrive jsou užitečné, ale nejsou povinné.

Nejsou požadovány programovací dovednosti: Tento kurz je určený pro ne-technické uživatele, ačkoli některá volitelná cvičení zahrnují lehké logiku v Power Automate a Power Apps.

 14 hodiny

Počet účastníků


Cena za účastníka

Reference (2)

Nadcházející kurzy

Související kategorie