Thank you for sending your enquiry! One of our team members will contact you shortly.
Thank you for sending your booking! One of our team members will contact you shortly.
Návrh Školení
Úvod do Rust pro Game Development
- Přehled vývoje hry s Rust
- Výhody použití Rust pro vývoj her
- Úvod do rámců pro vývoj her v Rust
Nastavení vývojového prostředí
- Instalace Rust a nákladu
- Konfigurace vývojového prostředí Rust
- Nastavení rámce pro vývoj her a závislostí
Game Development Základy s Rust
- Přehled konceptů vývoje her
- Entity, komponenty a systémy v Rust vývoji her
- Herní smyčky a zpracování událostí v Rust
Grafika Programming s Rust
- Úvod do grafických knihoven a enginů v Rust
- Práce s 2D a 3D grafikou v Rust hrách
- Techniky vykreslování a shadery v Rust
Hratelnost Programming v Rust
- Implementace herních mechanismů a logiky pomocí Rust
- Manipulace se vstupy a ovládání hráče ve hrách Rust
- Fyzikální simulace a detekce kolizí ve hrách Rust
Zvuk a zvuk ve hrách Rust
- Integrace zvukových knihoven pro zvukové efekty a hudbu ve hrách Rust
- Implementace přehrávání a míchání zvuku v Rust hrách
Vývoj uživatelského rozhraní v Rust
- Vytváření uživatelských rozhraní a nabídek pro hry pomocí Rust
- Zpracování uživatelského vstupu a interakce v Rust UI
- Principy návrhu uživatelského rozhraní a osvědčené postupy pro Rust hry
Optimalizace a výkon ve hrách Rust
- Profilování a optimalizace Rust kódu hry pro výkon
- Techniky správy paměti a optimalizace v Rust
- Techniky pro zlepšení snímkové frekvence a snížení latence ve hrách Rust
Ladění a testování Rust Hry
- Nástroje a techniky pro ladění Rust her
- Unit testování a integrační testování v Rust vývoji her
- Zpracování chyb a zpracování výjimek ve hrách Rust
Rozmístění a distribuce Rust her
- Balení a distribuce Rust her pro různé platformy
- Vytváření instalačních programů a spustitelných souborů pro hry Rust
- Úvahy o nasazení hry a aktualizacích po vydání
Shrnutí a další kroky
Požadavky
- Základní porozumění programovacím pojmům
- Zkušenosti s programovacím jazykem (např. C nebo C++)
- Znalost konceptů vývoje her je užitečná, ale není nutná
Publikum
- Vývojáři her
- Programátoři se zájmem o vývoj her s Rust
21 hodiny