Analytics
Úvod do webové analytiky Kořeny oblasti webové analytiky Význam webové analytiky v marketingové strategii Přehled dostupných analytických nástrojů Úvod do Piwik PRO
Uživatelské relace a zaznamenané události Odkud pocházejí data v přehledech?
Definice a chápání sezení a událostíPřehled typů událostí: Zobrazení stránekVyhledávání (Searches)Soubory ke staženíKliknutí na odkaz (odkazy)Vlastní událostiSpotřeba obsahu (zobrazení obsahu / interakce)Konverze (Gocelkové konverze)Sledování relace a ladění sledovače protokolu relaceLadicí program pro sledování
Základní KPI a jejich význam Přehled klíčových ukazatelů výkonnosti (KPI): SessionsZobrazení stránkyUnikátní návštěvníci / uživateléMíra okamžitého opuštění
Míra vracejících se návštěvníkůPoužití KPI v analýze výkonuZáklady vytváření sestav Zprávy zařízeníZprávy o zdrojích návštěvnostiPřehledy podstránek - StránkyZprávy o konkrétních typech událostí
Segmentace sestavPorovnejte segmenty a časová období
Konverze Porozumění a sledování konverzíPřehledy konverzí a související metrikyMožnosti vytváření přehledů souvisejících s konverzemiVlastní sestavy Vytvořte si vlastní sestavyExplorer jako univerzální analytický nástrojAnalýza toku uživatelů a cesty uživateleTrychtýř (konverzní trychtýř) a jeho použití k analýze konverzních cest
Dashboardy i widgetyDalší konfigurace Vaše vlastní datové dimenze - jaké jsou a příklady aplikacíSeskupení hodnot standardní a vlastní dimenzePoužití vypočítaných metrik
Vlastní seskupování kanálůPlánování e-mailových zásilek zpráv a výstrahDalší reporty Heatmap - instalace a provozGoogle Search - způsob integrace, dostupná data a omezeníGoogle Reklamy – integrace a analýza datPřehledy výkonu stránky
Správa uživatelů a oprávnění Vytváření a správa uživatelských účtůPochopení hierarchie oprávnění v Piwik PROUdělování a správa oprávněníSkupiny uživatelůOprávnění moduluProtokol auditu
Přehledy a nezpracovaná data API Úvod do API Piwik PROPříklady aplikací APIPoužití HTTP klientů jako Postman/InsomniaSprávce souhlasuCo je Consent Manager a k čemu slouží Role zpráv o souhlasu Historie a úvod do GDPR Účel a funkce Consent Manager Dobré a špatné postupy - příklady
Nakonfigurujte Správce souhlasu na stránce Rozvržení rozhraníObsah sdělení - zákonné možnosti a požadavkyKategorie souhlasuPodpora pro různé jazykyOmezení propojení anonymního sledování identityPřesnost údajů Aspekty implementaceNastavení Piwik PRO pro daný web Přehled a vysvětlení globálního nastaveníVložení kódu na stránku Implementace měřicího kóduKonfigurace CORS
Parametrizace prostředí
Konfigurace Consent Manager Možnost sestavení vlastního rozhraní nebo jeho integrace se stávajícími mechanismy.
Konfigurace trackeru Správná konfigurace domén a souborů cookieDalší konfigurace sledovačeSprávce značekJak funguje prohlížeč Elementy adresa stránky Jak načíst stránkuCo jsou tagy Úvod do HTML, CSS a JavaScript
Struktura dokumentu HTML (hlava, tělo + soubory)Role tagů při vytváření a úpravách webových stránekPříklady značek HTML
Základy JavaScript v prohlížeči Základní syntaxe JavaScript
Console.log a ladění kódu
Funkce, události a interakce uživatelů
Objekty dokumentů a oken, prvky DOMPomocí querySelector a querySelectorAllDalší užitečné metodyCo je Správce značek Účel a funkce Správce značek
Koncept značek, spouštěčů a proměnnýchJak načíst Správce značek na web
DataLayer - úvod a aplikaceMetody sledování zobrazení stránek Sledování zobrazení stránek pro klasické znovu načtené stránkySledování zobrazení stránky pro aplikace s jednou stránkou (SPA)
Sledování na vyžádání – Virtuální zobrazení stránek
Konfigurace a vytváření přehledů proti fragmentům URL (ukotvení)
Vlastní štítky JavaScriptFunkční značky Piwik PROExterní integrační značkyDynamické změny HTML pomocí značekPravidla spouštění (spouštěče) Základní spouštěče: URL, kliknutí
Detekce kliknutí a jejich omezeníPokročilé spouštěče: přítomnost prvku, spouštění značek prostřednictvím datové vrstvyProměnné Pomocí proměnné „Click Element“.Vytváření funkcí v proměnnýchOdstraňování problémů s proměnnýmiSpouštění značek na základě proměnnýchProtokol změn a publikační systém Protokol změn a kontrola verzí
Testování změn pomocí souboru cookie pro laděníProces publikování a implementace značekPokročilá řešení Přizpůsobení webu HTML - Příklad sledování obsahuSpouštěče založené na DataLayerOptimalizace a výkon Správce značek
Osvědčené postupy a případové studie Diskuse o osvědčených postupech při používání Správce značekAnalýza konkrétních případů použitíÚspěchy a úskalí spojené s implementací Tag ManageruShrnutí a diskuse Shrnutí probíraného materiáluOdpovědi na otázky účastníků
Diskuse o zkušenostech souvisejících s implementací a používáním Tag Manageru