Návrh Školení

Analytics

    Úvod do webové analytiky Kořeny oblasti webové analytiky Význam webové analytiky v marketingové strategii Přehled dostupných analytických nástrojů Úvod do Piwik PRO
Uživatelské relace a zaznamenané události Odkud pocházejí data v přehledech?
  • Definice a chápání sezení a událostí
  • Přehled typů událostí: Zobrazení stránek
  • Vyhledávání (Searches)
  • Soubory ke stažení
  • Kliknutí na odkaz (odkazy)
  • Vlastní události
  • Spotřeba obsahu (zobrazení obsahu / interakce)
  • Konverze (Gocelkové konverze)
  • Sledování relace a ladění sledovače protokolu relace
  • Ladicí program pro sledování
  • Základní KPI a jejich význam Přehled klíčových ukazatelů výkonnosti (KPI): Sessions
  • Zobrazení stránky
  • Unikátní návštěvníci / uživateléMíra okamžitého opuštění
  • Míra vracejících se návštěvníků
  • Použití KPI v analýze výkonu
  • Základy vytváření sestav Zprávy zařízení
  • Zprávy o zdrojích návštěvnosti
  • Přehledy podstránek - Stránky
  • Zprávy o konkrétních typech událostí
  • Segmentace sestav
  • Porovnejte segmenty a časová období
  • Konverze Porozumění a sledování konverzí
  • Přehledy konverzí a související metriky
  • Možnosti vytváření přehledů souvisejících s konverzemi
  • Vlastní sestavy Vytvořte si vlastní sestavy
  • Explorer jako univerzální analytický nástroj
  • Analýza toku uživatelů a cesty uživatele
  • Trychtýř (konverzní trychtýř) a jeho použití k analýze konverzních cest
  • Dashboardy i widgety
  • Další konfigurace Vaše vlastní datové dimenze - jaké jsou a příklady aplikací
  • Seskupení hodnot standardní a vlastní dimenze
  • Použití vypočítaných metrik
  • Vlastní seskupování kanálů
  • Plánování e-mailových zásilek zpráv a výstrah
  • Další reporty Heatmap - instalace a provoz
  • Google Search - způsob integrace, dostupná data a omezení
  • Google Reklamy – integrace a analýza dat
  • Přehledy výkonu stránky
  • Správa uživatelů a oprávnění Vytváření a správa uživatelských účtů
  • Pochopení hierarchie oprávnění v Piwik PRO
  • Udělování a správa oprávnění
  • Skupiny uživatelů
  • Oprávnění modulu
  • Protokol auditu
  • Přehledy a nezpracovaná data API Úvod do API Piwik PRO
  • Příklady aplikací API
  • Použití HTTP klientů jako Postman/Insomnia
  • Správce souhlasu
  • Co je Consent Manager a k čemu slouží Role zpráv o souhlasu Historie a úvod do GDPR Účel a funkce Consent Manager Dobré a špatné postupy - příklady
  • Nakonfigurujte Správce souhlasu na stránce Rozvržení rozhraní
  • Obsah sdělení - zákonné možnosti a požadavky
  • Kategorie souhlasu
  • Podpora pro různé jazyky
  • Omezení propojení anonymního sledování identity
  • Přesnost údajů
  •  
  • Aspekty implementace
  • Nastavení Piwik PRO pro daný web Přehled a vysvětlení globálního nastavení
  • Vložení kódu na stránku Implementace měřicího kódu
  • Konfigurace CORS

      Parametrizace prostředí
    Konfigurace Consent Manager Možnost sestavení vlastního rozhraní nebo jeho integrace se stávajícími mechanismy.
  • Konfigurace trackeru Správná konfigurace domén a souborů cookie
  • Další konfigurace sledovače
  • Správce značek
  • Jak funguje prohlížeč Elementy adresa stránky Jak načíst stránku
  • Co jsou tagy Úvod do HTML, CSS a JavaScript
  • Struktura dokumentu HTML (hlava, tělo + soubory)
  • Role tagů při vytváření a úpravách webových stránek
  • Příklady značek HTML

    Základy JavaScript v prohlížeči Základní syntaxe JavaScript

      Console.log a ladění kódu
    Funkce, události a interakce uživatelů
  • Objekty dokumentů a oken, prvky DOM
  • Pomocí querySelector a querySelectorAll
  • Další užitečné metody
  • Co je Správce značek Účel a funkce Správce značek
  • Koncept značek, spouštěčů a proměnných
  • Jak načíst Správce značek na web
  • DataLayer - úvod a aplikace
  • Metody sledování zobrazení stránek Sledování zobrazení stránek pro klasické znovu načtené stránky
  • Sledování zobrazení stránky pro aplikace s jednou stránkou (SPA)

      Sledování na vyžádání – Virtuální zobrazení stránek
    Konfigurace a vytváření přehledů proti fragmentům URL (ukotvení)
  • Vlastní štítky JavaScript
  • Funkční značky Piwik PRO
  • Externí integrační značky
  • Dynamické změny HTML pomocí značek
  • Pravidla spouštění (spouštěče) Základní spouštěče: URL, kliknutí
  • Detekce kliknutí a jejich omezení
  • Pokročilé spouštěče: přítomnost prvku, spouštění značek prostřednictvím datové vrstvy
  • Proměnné Pomocí proměnné „Click Element“.
  • Vytváření funkcí v proměnných
  • Odstraňování problémů s proměnnými
  • Spouštění značek na základě proměnných
  • Protokol změn a publikační systém Protokol změn a kontrola verzí
  • Testování změn pomocí souboru cookie pro ladění
  • Proces publikování a implementace značek
  • Pokročilá řešení Přizpůsobení webu HTML - Příklad sledování obsahu
  • Spouštěče založené na DataLayer
  • Optimalizace a výkon Správce značek
  • Osvědčené postupy a případové studie Diskuse o osvědčených postupech při používání Správce značek
  • Analýza konkrétních případů použití
  • Úspěchy a úskalí spojené s implementací Tag Manageru
  • Shrnutí a diskuse Shrnutí probíraného materiálu
  • Odpovědi na otázky účastníků
  • Diskuse o zkušenostech souvisejících s implementací a používáním Tag Manageru
  • Požadavky

    Účastníci by měli mít základní znalosti o marketingu a vývoji webových stránek. Určité zkušenosti s HTML, CSS a/nebo JavaScript budou užitečné, i když ne nezbytné.

    Účastníci by také měli mít základní znalosti webové analýzy a její role v marketingové strategii.

    Před účastí na kurzu se doporučuje, aby měli účastníci přístup ke svému účtu Piwik PRO.

     14 hodiny

    Počet účastníků



    Price per participant

    Související kurzy

    Související kategorie