Děkujeme za vaši dotaz! Jeden z našich pracovníků vás brzy kontaktuje.
Děkujeme za rezervaci! Jeden z našich pracovníků vás brzy kontaktuje.
Návrh Školení
Základy plánování obsahu v Notionu
- Strukturování stránek, databází a zobrazení pro pracovní postupy s obsahem
- Návrh vlastností pro témata, termíny a etapy publikace
- Vytváření šablon pro návrhy, koncepty a aktiva
Budování kalendářů obsahu
- Použití zobrazení kalendáře, časové osy a kanbanu pro plánování
- Aplikace filtrů a skupin pro redakční jasnost
- Správa sezónních, kampaňových nebo multi-kanálových kalendářů
Správa psacích a kontrolních pracovních postupů
- Sledování pokroku od nápadu k publikaci
- Použití propojených databází pro koncepty, schválení a revize
- Implementace pracovních postupů pro redakci, kontrolu obsahu a zpětnou vazbu od zainteresovaných stran
Správa aktiv a organizace metadata
- Uspořádání obrázků, souborů a knihoven zdrojů
- Vytváření struktur metadata pro objevitelnost a opětovné použití
- Udržování konzistence přes aktiva značky a směrnice
Koordinace a publikování mezi platformami
- Sledování úkolů týkajících se multi-kanálové publikace
- Správa předávání mezi autory, redaktory a týmy sociálních médií
- Dokumentování pravidel pro pracovní postup a standardy publikace
Pokročilé zobrazení, automatizace a reporty
- Vytváření řídicích panelů pro analýzy, KPI a přehledy o výkonu
- Použití formulářů a rollup funkcí pro sledování výkonnosti
- Automatizace připomínek a aktualizací stavu pomocí integrovaných nástrojů
Strategie obsahu a řízení v Notionu
- Definování rolí, oprávnění a redakčního majetku
- Vytváření škálovatelných šablon a rámce obsahu
- Udržování dlouhodobého řízení pro velké knihovny obsahu
Týmová spolupráce a optimalizace pracovních postupů
- Usnadnění spolupráce pomocí poznámek, zmínek a přiřazení úkolů
- Návrh kontrolních cyklů a toku komunikace
- Zlepšení operační efektivity skrze kontinuální optimalizaci procesů
Shrnutí a další kroky
Požadavky
- Znalost základních pracovních postupů pro vytváření obsahu
- Zkušenosti s produkčními nebo spolupracovnými nástroji
- Obratnost v používání online publikacích platformy
Cílová skupina
- Vytváření obsahu
- Manažeři sociálních médií
- Digitální marketéři
14 hodiny