Návrh Školení

Základy plánování obsahu v Notionu

  • Strukturování stránek, databází a zobrazení pro pracovní postupy s obsahem
  • Návrh vlastností pro témata, termíny a etapy publikace
  • Vytváření šablon pro návrhy, koncepty a aktiva

Budování kalendářů obsahu

  • Použití zobrazení kalendáře, časové osy a kanbanu pro plánování
  • Aplikace filtrů a skupin pro redakční jasnost
  • Správa sezónních, kampaňových nebo multi-kanálových kalendářů

Správa psacích a kontrolních pracovních postupů

  • Sledování pokroku od nápadu k publikaci
  • Použití propojených databází pro koncepty, schválení a revize
  • Implementace pracovních postupů pro redakci, kontrolu obsahu a zpětnou vazbu od zainteresovaných stran

Správa aktiv a organizace metadata

  • Uspořádání obrázků, souborů a knihoven zdrojů
  • Vytváření struktur metadata pro objevitelnost a opětovné použití
  • Udržování konzistence přes aktiva značky a směrnice

Koordinace a publikování mezi platformami

  • Sledování úkolů týkajících se multi-kanálové publikace
  • Správa předávání mezi autory, redaktory a týmy sociálních médií
  • Dokumentování pravidel pro pracovní postup a standardy publikace

Pokročilé zobrazení, automatizace a reporty

  • Vytváření řídicích panelů pro analýzy, KPI a přehledy o výkonu
  • Použití formulářů a rollup funkcí pro sledování výkonnosti
  • Automatizace připomínek a aktualizací stavu pomocí integrovaných nástrojů

Strategie obsahu a řízení v Notionu

  • Definování rolí, oprávnění a redakčního majetku
  • Vytváření škálovatelných šablon a rámce obsahu
  • Udržování dlouhodobého řízení pro velké knihovny obsahu

Týmová spolupráce a optimalizace pracovních postupů

  • Usnadnění spolupráce pomocí poznámek, zmínek a přiřazení úkolů
  • Návrh kontrolních cyklů a toku komunikace
  • Zlepšení operační efektivity skrze kontinuální optimalizaci procesů

Shrnutí a další kroky

Požadavky

  • Znalost základních pracovních postupů pro vytváření obsahu
  • Zkušenosti s produkčními nebo spolupracovnými nástroji
  • Obratnost v používání online publikacích platformy

Cílová skupina

  • Vytváření obsahu
  • Manažeři sociálních médií
  • Digitální marketéři
 14 hodiny

Počet účastníků


Cena za účastníka

Nadcházející kurzy

Související kategorie