Návrh Školení

Pokročilé tabulky

  • Tabulky pro fronty a zásobníky
  • Tabulky popisující grafy
  • Maticové tabulky
  • Seznamy spojené jako tabulky
  • Přidané pole pro řetězce

Metatabulky na příkladech

  • Zprostředkovatele (proxies)
  • Pouze čtení (readonly)
  • Vyrovnávání výsledků (memoization)
  • Dynamické programování s vyrovnáváním výsledků
  • Příklad Fibonacciových čísel

Prostředí (environments)

  • Vztah mezi globálními proměnnými a prostředími
  • Svobodné proměnné
  • Tabulka _ENV a tabulka _G

Víc o modulech

  • Různé přístupy k vytváření modulů
  • Moduly měnící chování
  • Inicializace modulu a argumenty
  • Použití prostředí pro implementaci bezpečných modulů

Pokročilé iterátory a korutiny

  • Výrobce, spotřebitel, filtr (producer, consumer, filter)
  • Zabalování korutin pro získání iterátorů
  • Soustavový iterátor pro spojené seznamy

Přispívání k ekosystému

  • Nahrávání balíčků do MoonRocks

Funkcionální paradigma v Lua

  • Funkce map
  • Funkce reduce / fold

Objektově orientované programování

  • Různé přístupy k OOP
  • Různé přístupy ke zdědění
  • Příklady

Vyjádření standardních knihoven Lua

Požadavky

Základní znalost programovacího jazyka Lua

 14 hodiny

Počet účastníků


Cena za účastníka

Nadcházející kurzy

Související kategorie