Návrh Školení

Zavedení

  • Grafové databáze a knihovny

Pochopení grafových dat

  • Graf jako datová struktura
  • Použití vrcholů (teček) a hran (čar) k modelování scénářů reálného světa

Použití grafu Databases k modelování, přetrvávání a zpracování dat grafu

  • Lokální grafové algoritmy/procházení
  • neo4j, OrientDB a Titan

Cvičení: Modelování grafových dat pomocí neo4j

  • Datové modelování tabule

Mimo graf Database: Graph Computing

  • Pochopení grafu vlastností
  • Grafové modelování různých scénářů (softwarový graf, diskusní graf, koncepční graf)

Řešení skutečných světových problémů pomocí přechodů

  • Algoritmická/řízená chůze po grafu
  • Určení kruhových cendencí

Případová studie: Hodnocení diskutujících přispěvatelů

  • Pořadí podle počtu a hloubky přidaných diskuzí
  • Poznámka k analýze sentimentu a konceptu

Graph Computing: Místní sady nástrojů In-Memory Graph

  • Analýza a vizualizace grafů
  • JUNG, NetworkX a iGraph

Cvičení: Modelování grafových dat pomocí NetworkX

  • Použití NetworkX k modelování složitého systému

Graph Computing: Grafické rámce pro dávkové zpracování

  • Využití Hadoop pro ukládání (HDFS) a zpracování (MapReduce)
  • Přehled iteračních algoritmů
  • Hama, Giraph a GraphLab

Graph Computing: Graf-paralelní výpočet

  • Sjednocení ETL, průzkumné analýzy a iterativního výpočtu grafů v rámci jednoho systému
  • GraphX

Nastavení a instalace

  • Hadoop a Spark

GraphX Operátoři

  • Vlastnost, strukturální, spojení, agregace sousedství, ukládání do mezipaměti a ukládání do mezipaměti

Iterace s Pregel API

  • Předávání argumentů pro odesílání, přijímání a počítání

Vytvoření grafu

  • Použití vrcholů a hran v RDD nebo na disku

Navrhování Scalable algoritmů

  • GraphX Optimalizace

Accessing Další algoritmy

  • PageRank, Connected Components, Triangle Counting

Cvičení: Page Rank a Top Users

  • Vytváření a zpracování dat grafu pomocí textových souborů jako vstupu

Nasazení do výroby

Závěrečné poznámky

Požadavky

  • Pochopení Java programování a rámců
  • Obecná znalost Python je užitečná, ale není nutná
  • Obecná znalost databázových konceptů

Publikum

  • Vývojáři
 28 hodiny

Počet účastníků


Price per participant

Reference (2)

Upcoming Courses

Související kategorie