Návrh Školení

Úvod

    Přehled Unified Communications Úvod do architektury CUCM v12.x a modelů nasazení

Počáteční konfigurace CUCM

    Instalace a nastavení CUCM Základní konfigurace Správa uživatelů

Základy směrování hovorů

    Pochopení vytáčecích plánů Implementace vzorů směrování Komponenty směrování hovorů

Pokročilé směrování hovorů

    Třída řízení (CoS) a oddíly Směrování podle denní doby Přizpůsobení směrování pro specifické potřeby

Funkce a služby

    Parkování hovorů, skupiny vyzvednutí a piloti lovu Implementace přesměrování a přenosu hovorů Konfigurace integrace hlasové pošty

Mediální zdroje

    Porozumění mediálním zdrojům Konfigurace konferenčních mostů Správa hudby při čekání

Quality of Service (QoS)

    Základy QoS v hlasových sítích Implementace QoS v CUCM

Zabezpečení v Unified Communications

    Nejlepší bezpečnostní postupy Implementace bezpečné správy certifikátů SIP a SRTP

Unified Communications Mobilita

    Mobile Connect Cisco rozšíření mobility Mobilita zařízení

Odstraňování problémů a údržba

    Základní techniky odstraňování problémů Zálohování a obnova CUCM Aktualizace a správa oprav

Shrnutí a další kroky

Požadavky

    Základní porozumění síťovým konceptům Seznámení s Cisco IOS

Publikum

    Síťoví inženýři IT profesionálové
 35 hodiny

Počet účastníků



Price per participant

Reference (4)

Související kurzy

Cisco CCNA Syllabus in 5 Days

35 hodiny

Cisco ASA/Pix Operation

28 hodiny

SIP protocol in VoIP

21 hodiny

Související kategorie