Návrh Školení

Úvod

    Proč webová analytika? Adobe Analytics vs Google Analytics Přehled Adobe Analytics funkcí a architektury

Začínáme s Adobe Analytics

    Navigace v uživatelském rozhraní Porozumění pracovnímu prostoru analýzy, sestavám, řídicím panelům, nástrojům atd. Jak Adobe shromažďuje data od návštěvníků webu

Práce s přehledy

    Použití nástroje Report Builder Vytvoření přehledu pro mobilní zařízení, video, cestu, profil návštěvníka, udržení atd. Interpretace přehledu

Práce s metrikami

    Porozumění pojmům a metrikám Porozumění proměnným konverzí a návštěvnosti

Správa kampaně

    Nastavení kampaně Sledování kampaně Nastavte cíle a upozornění

Analýza výkonu webu

    Pochopení chování návštěvníků Akvizice návštěvníků Identifikace návštěvníků Segmentace návštěvníků Revize konverzních cest Měření výkonu kanálu

Spolupráce s ostatními

    Vytvoření poutavého řídicího panelu Sdílení řídicího panelu Optimalizace sestav a vizualizací pro efektivní rozhodování

Integrace s Excel

    Přesouvání dat pomocí Tvůrce sestav

Odstraňování problémů

Shrnutí a závěr

Požadavky

  • Pochopení konceptů webové analýzy
  • Zkušenosti s Google Analytics jsou užitečné, ale nejsou nutné

Publikum

  • Analytici
  • Obchodníci
 14 hodiny

Počet účastníků



Price per participant

Reference (2)

Související kurzy

Související kategorie