Thank you for sending your enquiry! One of our team members will contact you shortly.
Thank you for sending your booking! One of our team members will contact you shortly.
Návrh Školení
Úvod
- Proč webová analytika? Adobe Analytics vs Google Analytics Přehled Adobe Analytics funkcí a architektury
Začínáme s Adobe Analytics
- Navigace v uživatelském rozhraní Porozumění pracovnímu prostoru analýzy, sestavám, řídicím panelům, nástrojům atd. Jak Adobe shromažďuje data od návštěvníků webu
Práce s přehledy
- Použití nástroje Report Builder Vytvoření přehledu pro mobilní zařízení, video, cestu, profil návštěvníka, udržení atd. Interpretace přehledu
Práce s metrikami
- Porozumění pojmům a metrikám Porozumění proměnným konverzí a návštěvnosti
Správa kampaně
- Nastavení kampaně Sledování kampaně Nastavte cíle a upozornění
Analýza výkonu webu
- Pochopení chování návštěvníků Akvizice návštěvníků Identifikace návštěvníků Segmentace návštěvníků Revize konverzních cest Měření výkonu kanálu
Spolupráce s ostatními
- Vytvoření poutavého řídicího panelu Sdílení řídicího panelu Optimalizace sestav a vizualizací pro efektivní rozhodování
Integrace s Excel
- Přesouvání dat pomocí Tvůrce sestav
Odstraňování problémů
Shrnutí a závěr
Požadavky
- Pochopení konceptů webové analýzy
- Zkušenosti s Google Analytics jsou užitečné, ale nejsou nutné
Publikum
- Analytici
- Obchodníci
14 hodiny
Reference (2)
the examples the trainer used in each subject which made it easier to understand
huda Alyassi - Dubai Government Human Resources Dept.
Kurz - Adobe XD
The trainer listened to my wishes and adjusted the training meeting my specific needs.