Návrh Školení
Základy Google Ads
- Nastavení účtu a správa uživatelů Nejlepší struktura účtu pro rok 2023 Co je skóre kvality a jak ovlivňuje vaše reklamy
Search Nastavení kampaní
- Search přehled kampaní Jak provést průzkum klíčových slov Seznamy vylučujících klíčových slov Značkové a neznačkové kampaně Vytváření struktury kampaní v tabulkách/excelu Jak psát působivé reklamy, které prodávají Jak nahrávat kampaně do Google Ads Editoru
Pochopení toho, jak funguje Google Algoritmus nabídek pro reklamy Manuální nabízení cen a Maximalizovat počet kliknutí Strategie nabídek Strategie nabídek Maximalizovat konverze Maximalizovat hodnotu konverze pomocí strategie nabídek cílové ROAS Co je to zlomová ROAS a jak vypočítat cílovou ROAS pomocí portfoliových strategií nabídek
- Srovnání strategií nabídek
Správa programů ve službě Merchant Center
- Nastavení kampaní s maximálním výkonem
Proces nastavení standardních kampaní v Nákupech Google Pokročilá technika současného spouštění kampaní s maximálním výkonem a standardních kampaní v Nákupech, abyste zdvojnásobili své tržby
- Nastavení kampaní na YouTube
Možnosti cílení v reklamách na YouTube – Retargeting a vyhledávání kampaní Nastavení kampaní a strukturování Doporučené postupy pro videokreativy Jak obnovit svá videa
- Nastavení kampaní discovery a obsahových kampaní
Možnosti cílení v kampaních discovery a obsahových kampaních – Retargeting a vyhledávání kampaní Nastavení kampaní a strukturování osvědčených postupů pro kreativy
- Optimalizace kampaní
Search optimalizace kampaní Výkon Maximální optimalizace kampaní Standardní optimalizace kampaní v Nákupech Optimalizace kampaní na YouTube Optimalizace kampaní zjišťování a obsahových kampaní Použití nástrojů třetích stran pro optimalizaci kampaní Google Ads
- Google Pravidla a skripty reklam
Použití pravidel k automatizaci optimalizace účtu Použití skriptu k automatizaci optimalizace účtu
- Google Přehled Správce značek
Výhody použití Google Správce značek Google Přehled Správce značek
- Google Nastavení značek reklam
Jak implementovat značku Google Ads na webu Nastavení rozšířených konverzí
- Google Analytics 4 Základy
Jak založit účet GA4 a propojit ho s Google Ads Nastavení událostí GA4 Nastavení publika GA4 Nesrovnalosti v datech mezi Google Ads a Analytics
Požadavky
Žádný
Reference (2)
Celé dva dny školení mi připadaly velmi poučné a poučné, ale obsah druhého dne (Social Media a mobilní marketing, analytika, stejně jako strategie a plánování) byl pro mě nejcennější, protože přímo souvisí s mou aktuální linií práce.
Sithabiso - Vodacom
Kurz - Digital Marketing
Machine Translated
Myšlenka, že mohu položit jakoukoli otázku a přejít od jednoho tématu k druhému, a skutečnost, že školení bylo nastaveno na správnou úroveň pro to, co jsem potřeboval vědět.
Christian - Informa
Kurz - B2B Brand Management
Machine Translated