Thank you for sending your enquiry! One of our team members will contact you shortly.
Thank you for sending your booking! One of our team members will contact you shortly.
Návrh Školení
Úvod
Prodej a Marketing Základy
- Základy prodeje Co je křížový prodej? Co je upselling? Přehled marketingu prodeje
Prodej technik a strategií
- Strategie křížového prodeje a dalšího prodeje Vytvoření mřížky křížového prodeje Modely produktů Markovův řetězec Analýza klastrů a marketingového koše Techniky křížového prodeje a dalšího prodeje
Elektronický obchod Marketing
- Křížový prodej a upselling v aplikaci Email marketing Vizuální obchod Audit konverze elektronického obchodování
Databáze Marketing
- Database marketing vs. marketing vztahů Konkurenční výhoda Řízení informací a znalostí Database marketingové nástroje a osvědčené postupy
Vztah se zákazníkem a celoživotní hodnota
- Zákazníkem vnímaná hodnota a analýza hodnoty Vývoj hodnotových nabídek Marketing trychtýř Budování loajality zákazníků Analýza ziskovosti produktu Analýza celoživotní hodnoty zákazníka Řízení odchodu zákazníků Rozvoj věrnostního programu
Marketing Výzkum
- Typy výzkumných procesů a metod Různé zdroje marketingového výzkumu Prodejní informační systém a marketingový zpravodajský systém Marketing komunikace, propagace a události Řízení digitální komunikace
Shrnutí a další kroky
Požadavky
- Základní znalosti z oblasti prodeje a marketingu
Publikum
- Marketing profesionálové
- podnikatelé
21 hodiny
Reference (2)
Odpovědi s řešením a praktickým využitím.
Agnieszka - AIRBUS HELICOPTERS POLSKA SP. Z O.O.
Kurz - Google AdWords: Beginner to Advanced
Machine Translated
Celé dva dny školení mi připadaly velmi poučné a poučné, ale obsah druhého dne (Social Media a mobilní marketing, analytika, stejně jako strategie a plánování) byl pro mě nejcennější, protože přímo souvisí s mou aktuální linií práce.
Sithabiso - Vodacom
Kurz - Digital Marketing
Machine Translated